جاباما
۸۴۹۴۴۱
۱۴ نظر
۵۰۰۲
۱۴ نظر
۵۰۰۲
پ

شفیع: پدرم قربانی تشخیص اشتباه پزشکان شد

فرزند بهرام شفیع با انتقاد شدید از جامعه پزشکی اعلام داشت در آینده حرف های زیادی برای گفتن دارد.

ورزش سه: سال گذشته جامعه ورزش، بهرام شفیع یکی از پیشکسوتان عرصه تهیه و اجرای برنامه های ورزشی را به دلیل بیماری از دست داد. این خبر در واقع همه را غافلگیر کرد چرا که بهرام شفعیع خودش تا آخرین روز به اجرای برنامه ورزش و مردم قدیمی ترین برنامه ورزشی صدا و سیما پرداخته بود و به همین جهت هیچ کسی تصور چنین خبری را نداشت.

اخیرا صحبت هایی مطرح شده است مبنی بر اینکه بهرام شفیع در اثر تشخیص اشتباه پزشکان از دنیا رفته است و فرزند او امیر اقبال در همین خصوص اظهار داشت :« در نهایت تاسف باید بگویم که ما برای تشخیص کسالت بابا او را پیش سه پزشک متخصص بردیم و دو پزشک اولی هر دو علت بیماری بابا را سرماخوردگی تشخیص دادند و دکتر سومی هم علاوه بر سرما خوردگی ضعف اعصاب را دلیل بیماری پدرم عنوان کرد.

در نهایت تعجب هر سه نفر هم موبایل خودشان را خاموش کرده اند و هنوز نتوانستم به هیچکدام دسترسی پیدا کنم. اما این را فقط بگویم اگر تا به حال هیچ عکس العملی خاصی نشان ندادم صرفا بخاطر خوابی بود که در همان روز های اول فوت بابا دیدم که در آن خواب بابا با همین سه دکتر دور یک میز شام نشسته بودند و همین باعث شد که تا حالا صبر کنم .»

وی در ادامه افزود: « تمام این تشخیص اشتباه درحالی رخ داده است که همه پرونده های پزشکی پدرم در همان بیمارستان موجود بوده است و اقلا یک کدام از این سه نفر تجویز گرفتن یک نوار قلبی ساده را به پدرم ندادند در حالی که اگر هر کدام از آنها یک نوار قلبی را به ما توصیه کرده بودند، الان پدرم در کنار ما بود و به هیچ ترتیبی نمی توانم این موضوع را هضم کنم .»

وی با اشاره با عدم کفایت این پزشکان اضافه کرد:« من واقعا نمی دانم چرا باید سطح سواد پزشکان تا این درجه پایین باشد و جان مردم را به همین راحتی در دستشان می گیرند و آخرش هم می گویند بیمه مسئله را حل می کند و به نظرم این نهایت بی انصافی است. همین چند ماه پیش بود که علت فوت عباس کیارستمی تشخیص اشتباه پزشکان بود و این تازه اخباری است که درج پیدا می کند وگرنه خدا می داند که چه اجحافی در حق مردم می شود. »

امیراقبال با اضافه کردن این مطلب خاطرنشان کرد:« اگر خاطرتان باشد پدر من از دو جناح تحت فشار بود یکی بابت قانون بازنشستگان و دومی همین مسائلی از همین دست که بر عادل روا داشتند و پدرم را تحت فشار قرار داده بودند ولی بابا هرگز لام تا کام هیچ اعتراضی نداشت اما اگر قرار باشد حرفی زده شود، من حرف های زیادی برای گفتن خواهم داشت. ولی حیف که همه آنها به هدفشان که همان محو کردن پدرم بود رسیدند.»

او درباره تعطیلی برنامه نود هم اظهار نظر کرد و اعتقاد داشت :« فردوسی پور که از بیرون نیامده است، همین کسی است که خود شما به او بال و پر داده اید و همچنین محمد حسین میثاقی را خود فردوسی پور معرفی کرده است. واقعا از این موضوع بسیار ناراحتم و اعتقاد دارم کار نباید به اینجا می کشید.

این کار درست مشابه همان کاری است که در این چند ماه پیش در مورد برنامه ورزش و مردم کردند و این هم یکی از همان موضوعاتی است که مطمئن باشید بطور ویژه درباره کاری که مجریان این برنامه کردند من صحبت خواهم کرد. فقط منتظرم تا ببینم صدایی از خودشان بالاخره در می آید یا خیر. اما در نهایت فقط خوشحالم که بابا ایستاده از این دنیا رفت و دستش را جلوی هیچ کسی دراز نکرد و همین امر برایم از هر چیزی مهم تر است .»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاری به بقیه حرفات ندارم ولی ورزش و مردم برنامه ی بی خاصیتی بود که پاتوق مدیران ورزشی بود و شفیع هم فقط پاچه خواری شون رو میکرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اصلا به انسان بودن تو باید شک کرد ...
        چرا شک.....؟؟؟ تومطمئناآدم نیستی. خجالت بکش....

    • بدون نام

      جناب آقای شفیع 99/9 درصد پزشکان از طریق انواع سهمیه جانبازی و ایثارگری و .... در کنکور قبول میشن شما توقع نداشته باش سواد داشته باشند چون دلیل انتخاب پزشکی هم تجارت هست نه طبابت.

    • مهران جمالی

      روحش شاد ویادش گرامی باد مرد دوست داشتنی وخوش سخن .چقدر ایشان دوست داشتم همیشه درطول هفته برای برنامه اش لحظه شماری میکردم سعی میکردم که جمعه ها هرطور شده ببیننده برنامه اش باشم عاشق صحبت کردنش بودم حیف شد هنوز هم باورش سخت است که بهرام شفیع دیگر نیست انشاءالله که روحش با مولایمان امیر المونین محشور شود ...به خانواده ایشان باردیگر این مصیبت تسلیت عرض میکنم وامید است که خداوند به بازماندگان صبر عطا فرماید

    • عباس اصغری

      من از پرشکا دفاع نمیکنم اما دیگ خیلییی مسخره شده هرکسی یه کاریش میشه میاد میگه تقصیر پزشکا بود....خب نرید پیششون....زورتون ک نمیکنن....طرف پدرش سکته کرده میگه تقصیر دکتراس وگرنه پدرم صحیح و سالم کنارم نشسته بود!!!!!!!

    • بدون نام

      آقای شفیع شکایت کن دهن این دکترهای پولکی ازخدابی خبرو ادب کن بااحترام به دکترهای باایمان ووظیفه شناس که فقط ده درصد هستن متاسفانه

    • metti

      باعث تاسفه، این چندمین باره که تو رسانه ها اعلام میشه تشخیص اشتباه پزشکی موجب از دست رفتن جون یه هموطن شده، خدا میدونه چه مواردی هم وجود داره که اصلا صداش در نمیاد، وقتی راههای زیادی غیر از توانایی های شخصی برای ادمه تحصیل وجود داره این مسائل هم دور از ذهن نیست

    • سفیر

      90 درصد پزشکان پول پرست شدن.فقط پول
      البته در سالهای اخیر هم خیلی از افراد جامعه پزشکی با سهمیه اومدن .
      چه انتظاری باید داشت از این صنف

    • بی نام

      خیلی از پزشکای ما بی سوادهستند بیماری پدر من رو هم خانم دکتر فوق تخصص نفرولوژ اشتباه تشخیص داد ومتاسفانه پدر من فوت شد چه جنایت ها که بعضی از پز شکای ما مخصوصا تو بیمارستان های دولتی انجام نمیدن. مهم نیست که براشون اونا اصل پول که به جیب می زنند.

    • علی سمیعی

      حیف اسم دکترکه رواین احمقهاس،اینادکترنبودندکه صدرحمت به دکترعروسکی

    • بی نام

      چقدر سانسور

    • بدون نام

      خدا پدرت را رحمت کنه ولی پدرت آدم نان به نرخ روز خور و سیاسی کار و متملق و چاپلوسی بود، عادل کجا و پدر شما کجا، اصلا قابل مقایسه نبودند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توهم اصلاآدم نیستی که به راحتی آدما رو قضاوت میکنی مگه توچکاره ای وتا چه اندازه اون مرحوم رو میشناختی...؟؟؟

    • mina

      درحق پدرمن هم همینکار رو کردن پزشکاپدرم رو پیش دوتا دکتر بردیم گفتن گرمازده شده مشکلی نداره بعداز بعد شدن حال پدرم که موجب فوتش شد مشخص شد مشکل قلبی داشته خدا لعنت کنه همه ی دکترهارو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج