۸۴۹۴۵۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

گواردیولا: نمی‌خواهم دوباره پوچتینو را عصبانی کنم!

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی، در مورد مصاحبه حاشیه ساز خود در مورد هری کین صحبت کرد.

ورزش سه: مدتی قبل گواردیولا، سرمربی سیتی در مصاحبه ای قدرت تاتنهام را معطوف به درخشش هری کین دانست که این صحبت باعث عصبانیت و پاسخگویی مائوریتسیو پوچتینو شد و حالا پپ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار فردا شب برابر تاتنهام، مواضع خود را مجددا تعدیل کرده اشت.

مصاحبه حاشیه ساز گذشته در مورد هری کین: "نمی خواهم دوباره باعث عصبانیت پوچتینو شوم. من فکر می کنم همکارم در آن دوره صحبت های من را اشتباه فهمیده بود، هری کین عملکرد بسیار خوبی داشت و به همین دلیل من از او تعریف کردم.

گواردیولا: نمی‌خواهم دوباره پوچتینو را عصبانی کنم!

من می دانم اسپرز فقط هری کین نیست و تاتنهام باشگاهی قوی بوده و دارای توانایی های زیادی است. آنها در تمام بخش ها قوی و تیمی باورنکردنی هستند، اما چه کسی می تواند انکار کند که هری کین یک مهاجم فوق العاده است و او همه چیز داشته و یک مهاجم مدرن محسوب می شود."

بازی در استادیوم جدید: "اگر ما به این فکر کنیم که چه توانایی هایی داریم، این موضوع اثرگذار نیست. حمایت هواداران تاتنهام در لیگ قهرمانان بیشتر خواهد بود، اما اگر بدانیم قرار است با چه شرایطی مواجه شویم، راحت تر آن را کنترل خواهیم کرد."

دیدار با تاتنهام: "پیام من به بازیکنانم این است که من انتظار سبک بازی متفاوتی از تاتنهام در یک دیدار خارج از خانه ندارم. آنها با پرس شدید و مهاجمان آماده در میدان حاضر می شوند و ما باید در مقابل این روش آماده باشیم. آخرین باری که مغلوب تاتنهام شدیم را فراموش نمی کنم، اما ما حالا نسبت به گذشته تیم بهتری هستیم و من خیلی علاقه ندارم به گذشته فکر کنم.

سطح رقابت های لیگ قهرمانان بسیار بالاست. فصل قبل و هنگامیکه مقابل لیورپول حذف شدیم عملکرد ضعیفی ارائه ندادیم و توانستیم در بخش از بازی نمایش مورد نظر خود را ارائه دهیم. من آنچه را در فصل گذشته اتفاق افتاد را فراموش نمی کنم اما ما باید خود را با شرایط تطبیق داده و تصمیم بگیریم که چه کاری باید انجام دهیم."

شراییط سرخیو آگوئرو: "حال وی بهتر است، آگوئرو برای اولین بار در کنار تیم تمرین کرد و احساس بهتری داشت."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج