۸۴۹۴۶۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

زیزو به قولش عمل کرد؛ ۲۰بازیکن ثابت در ۴بازی!

۲۰ بازیکن رئال مادرید طعم حضور به عنوان بازیکن ثابت را در بازی های اخیر چشیده اند.

وبسایت نود: به نقل از مارکا، از زمان آغاز دومین دوره حضور روی نیمکت رئال مادرید، زین الدین زیدان گفته که بر روی تمامی بازیکنانش حساب می‌کند و اکنون بعد از گذشت تنها ۴ بازی، به وعده خود کاملا عمل کرده است.

در ۴ دیداری که زیدان هدایت رئال مادرید را به عهده داشته ۲۰ بازیکن موفق شده اند حداقل یک دیدار را از ابتدا آغاز کنند؛ از کیلور ناواس تا لوکا زیدان و از کریم بنزما تا مارکوس یورنته. در حقیقت خسوس وایخو تنها بازیکنی بوده که علیرغم آماده بودن، نتوانسته در دیداری تحت هدایت زیدان به میدان رود. دنی کارواخال، تیبو کورتوا و وینیسیوس جونیور نیز همگی به دلیل مصدومیت از میادین دور بوده اند و در غیر این صورت، شاید نام آن ها نیز به این فهرست بلندبالا اضافه می‌شد.

زیزو به قولش عمل کرد؛ ۲۰بازیکن ثابت در ۴بازی!

به دنبال غیبت دنی کارواخال، آلوارو اودریوزولا به بازیکن ثابت کهکشانی ها در پست دفاع راست تبدیل شده و با حضور در تک تک دقایق 4 بازی اخیر، پراستفاده ترین بازیکن زیدان بوده است. در کنار اودریوزولا، کریم بنزما دیگر بازیکنی است که هر 4 بازی اخیر رئال تحت هدایت زیدان را از ابتدا آغاز کرده و در دیدار مقابل ایبار در روز شنبه، بیست و ششمین گل فصل خود را هم به ثمر رساند. ستاره فرانسوی در دوران لوپتگی و سولاری نیز بیشتر از هر بازیکن دیگر ترکیب رئال به میدان رفته بود.

در تیمی که اکنون با سومین سرمربی فصلش ادامه مسیر می‌دهد، زیدان قصد دارد تا آخرین بازی فصل لالیگا که روز 17 می خواهد بود، فرصت هایی به تمامی اعضای ترکیبش بدهد تا بتواند در پایان فصل به درستی درباره آن ها تصمیم گیری کند.

گرت بیل، ایسکو و مارسلو که آینده چندان مشخصی در برنابئو ندارند، سه بازی از این 4 مسابقه را از ابتدا آغاز کرده اند. این وضعیت برای سرخیو راموس، لوکا مودریچ و رافائل واران هم صاذق بوده و کیلور ناواس نیز با بهره گیری از مصدومیت کورتوا، دوباره به قفس توری بازگشته و در سه بازی برای تیمش به میدان رفته است.

تونی کروس و ناچو فرناندز دو بازی از این 4 مسابقه را به عنوان بازیکن ثابت شروع کرده اند و سهم 8 بازیکن نیز، یک حضور ثابت در ترکیب رئال از زمان بازگشت زیدان بوده است؛ کاسمیرو، لوکاس واسکز، فدریکو والورده، دنی سبایوس، براهیم دیاز، سرخیو رگیلون، مارکوس یورنته و لوکا زیدان.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج