جاباما
۸۴۹۴۷۳
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

دایی: به خاطر من بازی‌ سایپا را پخش نمی‌کند!

علی دایی، سرمربی تیم فوتبال سایپا عملکرد شاگردانش را در دیدار مقابل پیکان ستود.

خبرگزاری تسنیم: علی دایی، سرمربی سایپا بعد از پیروزی ۳ بر یک مقابل پیکان در نشست خبری اظهار داشت: فکر کنم یک بازی خوب را از هر دو تیم شاهد بودیم. بازی جذابی بود و چهار گل داشت. به بازیکنانم تبریک می‌گویم که با تمام وجودشان بازی کردند.

وی افزود: قبل از گل‌مان چند موقعیت داشتیم که به گل نرسیدیم، اما در ادامه توانستیم دو گل بزنیم. در نیمه دوم می‌دانستیم کار سختی داریم و گل خوردیم، اما در ادامه گل سوم را زدیم. کمی بدشانس هم بودیم، چون توپ‌مان به تیر برخورد کرد. این بازی برای ما خیلی مهم بود. شاید باورتان نشود که هنوز مانده‌ام چطور در بازی رفت ۳ بر صفر شکست خوردیم! در دیداری که می‌توانستیم ببریم، ۳ بر صفر شکست خوردیم. خوشبختانه امروز توانستیم نتیجه بازی رفت را جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا ادامه داد: مطمئناً تمام ضعف‌های پیکان را می‌دانستیم و اینکه چطور می‌خواهند کار کنند. صد درصد نه، اما بازیکنانم در امر اجرای تاکتیک‌های ما خوب بودند. نتیجه نشان می‌دهد که بازیکنانم امروز خوب بودند.

دایی: به خاطر من بازی‌ سایپا را پخش نمی‌کند!

دایی در واکنش به طرح این موضوع که شرایط تیمش برای دیدار هفته بعد برابر پرسپولیس بهتر شده است، گفت: بازی امروز خیلی برای ما مهم بود و دوباره به جمع شش تیم اول برگرداند. گفته بودم که با تمام توان و سرمایه‌ای که داریم تا آخر لیگ محکم و مردانه بازی می‌کنیم.

وظیفه باشگاه مهم است که از بازیکنان حمایت کند. الان از قول و قرارهایی که داده شده عقب هستیم و مطمئنم سعی‌شان را می‌کنند که قبل پرسپولیس این مسئله جبران شود. اگر این اتفاق بیفتد، در ادامه لیگ بهتر از این بازی خواهیم کرد. نیم‌فصل دوم را با وجود اینکه برخی بازیکنان را از دست دادیم، خوب شروع کردیم. با این حال، به تنهایی نمی‌توانم کاری کنم و حمایت باشگاه مهم است. اگر باشگاه به ما آرامش بدهد، می‌توانیم راحت‌تر کار کنیم. هفت دیدار باقی مانده است و می‌تواند برای ما جذاب باشد.

وی درباره اینکه آیا از سوی مدیریت جدید باشگاه سایپا حمایتی صورت است یا نه، تصریح کرد: اگر در مورد باشگاه صحبت می‌کنم، تعداد محدودی از جمله مدیرعامل و چند نفر دیگر را که کنارمان بودند، می‌گویم. هفت هشت نفر هستند که عاشقانه دوست دارند کمک کنند و امیدوارم مشکلات حل شود.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در خصوص اینکه بازی امروز از هیچ شبکه تلویزیونی پخش نشد، گفت: بی‌تفاوتی در مورد لیگ برتر نیست، درباره تیمی است که من سرمربی‌اش هستم. همه بازی‌ها را شبکه‌های ورزش و شما پخش می‌کنند. امروز می‌توانستند بازی را پخش کنند، اما فکر کنم به خاطر وجود من چنین کاری نمی‌کنند. ما هم مشکلی نداریم و کارمان را می‌کنیم. اگر حرفی می‌زنیم، پایش ایستاده‌ایم. تیم نتیجه بگیرد، نگیرد برای ما فرقی نمی‌کند و کار خودمان را انجام می‌دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بابک

      یاشاسین اردبیل اوشاقی

    • ابو امیر

      وقتی با صدا و سیما مصاحبه نمیکنی نتیجه اش همینه
      فکر کردی خیلی آدم معروفی که صدا و سیما را تحریم کنی
      حالا الان بهش احتیاج پیدا کردی
      غر میزنی
      بهتر هستش دست از غرور کاذب برداری

    • بدون نام

      بهتر...

      تلوزیون خیلی خیلی دولتی شده و اصلا ملی نیست

      بیشتر و بیشتر حزبی عمل میکنه

      شده بوقچی دولتی ها ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج