جاباما
۸۴۹۴۸۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

رکوردی برای ناواس؛ اولین خارجی صدتایی

کیلور ناواس صدمین بازی خود را برای رئال در لالیگا انجام داد.

وبسایت نود: به نقل از مارکا، رئال مادرید در یکی از بازی های هفته سی و یکم لالیگا میزبان ایبار بود و توانست در پایان با نتیجه ۲-۱ حریف خود را شکست دهد تا به سومین پیروزی خود از زمان بازگشت زین الدین زیدان دست یابد.

سنگربان رئال در این مسابقه باز هم کیلور ناواس بود. او که شایعات زیادی پیرامون آینده اش مطرح شده، توانست برای سومین بار از زمان بازگشت زیزو در ترکیب ثابت رئال به میدان رود تا به این ترتیب، صدمین بازی لالیگایی خود را با پیراهن رئال تجربه کند. او نخستین دروازه بان خارجی تاریخ کهکشانی هاست که توانسته ۱۰۰ بازی برای این تیم در لالیگا انجام دهد.

رکوردی برای ناواس؛ اولین خارجی صدتایی

ناواس در فصل 15-2014 و در آخرین فصل حضور آنچلوتی ذخیره ایکر کاسیاس بود و تنها 6 بازی در لالیگا انجام داد، اما با رفتن آنچلوتی و البته خروج کاسیاس به مقصد پورتو، او به دروازه بان نخست رئال تبدیل شد و در سه فصل کامل بعدی به ترتیب 34، 27 و 27 بازی برای رئال انجام داد؛ سه فصلی که رئال موفق به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هم شد. او تا به این جای فصل 6 بازی لالیگایی انجام داده که نیمی از آن ها بعد از بازگشت زیزو بوده است.

آمار ناواس در این 100 مسابقه، 72 پیروزی، 17 تساوی و 11 شکست است. در فهرست بیشترین بازی انجام شده توسط یک دروازه بان در رئال، او با این تعداد بازی در رده هشتم حضور دارد و در رده هفتم، آنتونیو بتانکورت دروازه بان این تیم در دهه های 60 و 70، با 129 بازی حضور دارد. حمله ناواس به رتبه های بالایی این فهرست بستگی به تصمیم زیدان در این تابستان خواهد داشت.

در 32 سالگی، ناواس به بهترین سال های دوران بازی خود رسیده و مایل به ادامه بازی برای رئال است، هرچند او خود را برای تغییرات احتمالی نیز آماده کرده است. او بعد از بازی در مقابل والنسیا در مصاحبه ای گفته بود اگر زیدان به من بگوید برو، من چه می‌توانم بکنم؟

تاکنون زیدان تصمیمات خود برای آینده را اعلام نکرده اما به نظر می‌رسد او برای فصل بعد هم حساب ویژه ای بر روی دروازه بان کاستاریکایی باز کرده است. با قراردادی تا سال 2021، ناواس امیدوار به ادامه حضور در برنابئو و پایان دادن به دوران حرفه ای در پیراهن این باشگاه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج