۸۴۹۴۸۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ایران بزرگترین استارت‌آپ‌ها را در سطح منطقه دارد

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: پایه توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان، انسان‌های خلاق و با اعتماد به نفس هستند و ایران بزرگترین استارت‌آپ‌ها را در سطح منطقه به خود اختصاص داده است.

خبرگزاری فارس : سورنا ستاری عصر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان، مهمترین هدف شرکت‌های دانش بنیان را تغییر درآمدهای اقتصادی از منابع زیرزمینی و نفتی به سمت تخصص و دانش نیروی انسانی دانست و اظهار داشت: ما شاخص‌های نیروی انسانی بسیار خوبی در دنیا داریم که می‌تواند محور توسعه کشور قرار گیرد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از رشد قابل ملاحظه تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان در سال‌های اخیر خبر داد و افزود: نسل جدیدی از کارآفرینان در حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان مشغول به کار شده‌اند که به‌زودی به شرکت‌های بسیار بزرگی تبدیل می‌شوند.

ستاری ابراز داشت: پایه توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان، انسان‌های خلاق و با اعتماد به نفس هستند و ایران بزرگترین استارت‌آپ‌ها را در سطح منطقه به خود اختصاص داده است.

وی گفت: ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان جهت‌گیری جدیدی در مقابل جهت‌گیری اقتصاد نفتی است و ثمرات آن در حوزه‌های مختلف قابل مشاهده است که از موارد مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز به شمار می‌روند.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ادامه داد: کرمان در حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان قدم‌های خوبی برداشته و فرهنگ کارآفرینی نیز در این استان به خوبی توسعه یافته است.

ستاری راه‌اندازی پارک علم و فناوری و صندوق پژوهش و فناوری در استان کرمان را یادآور شد و گفت: این مجموعه‌ها برای حضور جوانان خلاق و دارای ایده آماده‌اند.

وی اظهار کرد: درآمد حاصل از شرکت‌های دانش‌بنیان کشور در سال گذشته بین ۸۰ تا ۹۰ هزار میلیارد تومان و در سال ۹۶ بالغ بر ۶۰ هزار میلیارد تومان بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج