۸۴۹۵۰۱
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

نعمتی: خسته‌ایم، ولی باید الاهلی را ببریم

هافبک هجومی پرسپولیس گفت: من فکر می‌کنم غرور در مقطع کنونی مثل سم است و مطمئنم تیم ما با انگیزه بازیکنان و درایت کادر فنی دچار این مسائل نخواهد شد.

خبر ورزشی: سیامک نعمتی در دیدار مقابل تیم سابقش پیکان نمایش بسیار خوبی داشت و توانست گل اول سرخ‌پوشان را به ثمر برساند، حالا و در آستانه دیدار حساس فردا مقابل الاهلی عربستان گفت‌وگویی با سیامک انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

از بازی مقابل پیکان شروع کنیم.

دیدار سختی بود. پیکان تیم خوبی است که در چند هفته گذشته نتایج مناسبی گرفته بود. می‌دانستیم بازی راحتی مقابل آن‌ها نخواهیم داشت، ولی با فکر گرفتن سه امتیاز وارد زمین شدیم و از همان دقایق ابتدایی سعی کردیم روی خط دفاعی آن‌ها فشار بیاوریم تا به گل برسیم. بعد از اینکه پنالتی علی گل نشد، ما ناامید نشدیم و توانستیم در همان نیمه نخست از حریف پیش بیفتیم. در نیمه دوم هم تیم برتر میدان بودیم و خوشحالم که با کسب سه امتیاز این دیدار مهم به روند خوب‌مان ادامه دادیم.

گل خوبی هم در این بازی زدی.

بله لطف خدا و تلاش بچه‌ها بود که موفق شدم برای تیم مفید باشم و گل‌زنی کنم. همیشه گل‌زنی برای پرسپولیس لذت‌بخش است و من هم می‌خواهم گلم را به هواداران تقدیم کنم که انصافاً در همه بازی‌ها سنگ‌تمام می‌گذارند و از ما حمایت می‌کنند.

نعمتی: خسته‌ایم، ولی باید الاهلی را ببریم

در شهرآورد بازی را از روی نیمکت آغاز کردی و در مقابل پیکان فیکس بودی. آن‌طور که مشخص است رقابت نزدیکی در خط میانی پرسپولیس وجود دارد.

به طور حتم همین‌طور است. پرسپولیس تیم بزرگی است. فیکس بودن در این تیم راحت نیست. خدا را شکر بازیکنان باکیفیتی در تیم ما حضور دارند و با توجه به فشار مسابقات و نظر کادر فنی ترکیب ۱۱ نفره تغییر می‌کند. من هم تمام تلاشم را می‌کنم مهره مثمرثمری برای پرسپولیس باشم.

بعد از پیروزی در شهرآورد و شکست دادن پیکان به نظر می‌رسد پرسپولیس به هت‌تریک قهرمانی در لیگ برتر نزدیک شده است. نظرت چیست؟

درست است که ما در صدر جدول حضور داریم و شانس اول قهرمانی در لیگ برتر هستیم، ولی هنوز شش دیدار حساس تا پایان فصل باقی مانده که هر کدام از این بازی‌ها برای ما حکم فینال را دارد و باید با تمرکز بالا به مصاف رقبا برویم. دست‌کم گرفتن حریفان ما را از هدف‌مان دور می‌کند. من فکر می‌کنم غرور در مقطع کنونی مثل سم است و مطمئنم تیم ما با انگیزه بازیکنان و درایت کادر فنی دچار این مسائل نخواهد شد.

با سایر بازیکنان پرسپولیس که حرف می‌زدیم از خستگی ناشی از فشردگی بازی‌ها گلایه داشتند.

بله، واقعیت این است که تیم ما از اول فصل با توجه به مشکلاتی که داشت با خستگی مواجه است. فشردگی بازی‌ها واقعاً بالاست و این موضوع برای تیم‌هایی که در آسیا حضور دارند بیشتر به چشم می‌آید. ولی آن‌طور که مشخص است نمی‌شود کاری کرد و باید با همین وضعیت بازی‌ها را ادامه داد. ضمن این‌که در همین بازی آخر ما مقابل پیکان کیفیت بد چمن باعث شد فشار بیشتری به تیم ما وارد شود.

فردا در یک دیدار فوق‌العاده حساس باید به مصاف الاهلی بروید. این بازی را چطور می‌بینی؟

الاهلی تیم قدرتمندی است و بازیکنان باکیفیتی دارد. کادر فنی آنالیز خوبی از این تیم داشته و قطعاً برای پیروزی و گرفتن سه امتیاز به میدان می‌رویم. فقط حیف که نمی‌توانیم در تهران و جلوی چشم هواداران میزبان الاهلی باشیم. درست است که مشکلات زیادی وجود دارد و تیم ما مقداری خسته است، ولی فقط به برد فکر می‌کنیم و محکوم به شکست دادن الاهلی هستیم. در دو دیدار اول با اینکه نمایشی فوق‌العاده داشتیم، اشتباهات داوری ۵ امتیاز را از ما گرفت، ولی ناامید نیستیم و فردا برای جبران می‌جنگیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی مقدسی

      من مندم معطل چرا هر موقع میبازید اشتباه داور ها بوده مگه نیمه اول گل نخوردید که کمک داور افساید گرفت که اشتباه کرد مگه باسپاهان با اشتباه داور گل نزدید پنالتی

    • بدون نام

      الحلال ک چیزی نیست
      معلومه ک میبریم

    • بدون نام

      چرا خسته اید؟ مگر فوتبالیست حرفه ای نیستید؟

    • تاج کبیر. چهار فینال دوقهرمانی آسیا

      استقلال ک رفته قطر ک با الهلال بازی کنه خسته نیست؟ با ی تیم معممولی بازی دارید و هی هوچیگری میکنید

    • سرور لنگ حمید

      تو هم مثل جلال بهونه آوردی لنگی ********* این حرف که خسته ایم یعنی سوق دادن تیم به سوی باخت الهی امین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج