۸۴۹۶۲۱
۵ نظر
۵۰۰۹
۵ نظر
۵۰۰۹
پ

گلایه لیلی رشیدی از مدیریت تلویزیون

لیلی رشیدی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است که سال‌ها پیش با بازی در مجموعه تلویزیونی «زی‌زی‌گولو» به چهره‌ای محبوب میان مخاطبان تلویزیونی تبدیل شد. او که بزودی در فیلم سینمایی «تابستان امید» به‌کارگردانی صدف فروغی به ایفای نقش خواهد پرداخت نگاهی توأم با انتقاد به برنامه‌ها و سیاستگذاری‌های این روزهای رسانه ملی دارد.

هنرآنلاین: لیلی رشیدی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است که سال‌ها پیش با بازی در مجموعه تلویزیونی «زی‌زی‌گولو» به چهره‌ای محبوب میان مخاطبان تلویزیونی تبدیل شد. او که بزودی در فیلم سینمایی «تابستان امید» به‌کارگردانی صدف فروغی به ایفای نقش خواهد پرداخت نگاهی توأم با انتقاد به برنامه‌ها و سیاستگذاری‌های این روزهای رسانه ملی دارد.

گلایه لیلی رشیدی از مدیریت تلویزیون

رشیدی در توضیح دلایل کم‌کاری خود تأکید دارد تلویزیون بر مبنای سیاست‌هایی که پیش گرفت باعث شده عده‌ای کار کنند و عده‌ای هم بیکار باشند. البته او معتقد است که تلویزیون دیگر چیز وسوسه‌کننده‌ای ندارد که هنرمندان را جذب کند. هر چند که معتقد است هیچ گاه این نکته که شروع کار او با تلویزیون و مجموعه «زی زی گولو» بوده را فراموش نخواهد کرد.

او گفته:«اگر کمی فکر کنیم می‌بینیم که آن زمان تلویزیون برنامه‌های دیدنی بسیار زیادی داشت. من حتی اگر امروز هم کارگردانی کاربلد و متنی خوب وجود داشته باشد باز هم حاضر هستم در تلویزیون حضور داشته باشم، چرا که بسیار اثرگذار است و نمی‌توان آن را انکار کرد. به هر حال مخاطب گسترده‌ای دارد، اما مدیریت الان آن قابل دفاع نیست، مگر آنکه بینش و دیدشان را تغییر دهند و بخواهند که کارگردانان خوب در این فضا کار کنند و بودجه بگذارند تا آثار خوب تولید شوند.

قطعاً در چنین شرایطی دوباره اتفاقات خوب گذشته تکرار خواهد شد و تلویزیون به اوج شکوفایی خود باز خواهد گشت.» رشیدی به جای خالی برنامه‌های کودک در تلویزیون هم گلایه دارد و دلیل این کم توجهی را در سیاست‌های برنامه‌ریزان تلویزیونی می‌داند. به گفته او اغلب برنامه‌های امروزمعطوف شده‌اند به یک استودیو، یک مجری زن یا مرد و یک عروسک بسیار دم دستی و بدتر از همه اینها متن‌هایی که بدون فکر نوشته می‌شوند و هیچ تأثیری روی کودک نمی‌گذارد و بلافاصله کودک آن را فراموش می‌کند، در حالی که در گذشته کارکردن برای کودکان دغدغه افراد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو اصلا بازیگر نیستی و زیر سایه پدر و خاله ات مرضیه برومند وارد تلویزیون شدی تا الآن هم بیشتر از حقت دیده شدی پس دهانت را ببند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ، ما خانم رشیدی رو خیلی دوست داریم از بچگی هم باهاش خاطره داریم، زیزیگولو رو هیچوقت فراموش نمیکنیم

      • _

        نه بابا توکی هستی

    • بدون نام

      رشیدی بابات بازیگر نبود از جلو در رسانه ملی هم نمیتونستی رد شی ، بابات چندتا فیلم مثل کندو رو بازی کرد مطرح شد تو هم زیزیگولو رو بازی کردی شاخ شدی .

    • بدون نام

      بازیگر خوب و کاربلد هستش کمتر حسادت کنید بلد هستی برو دنبالش تو بازیگر شو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج