جاباما
۸۴۹۶۳۳
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

خلیل‌زاده: استارت زده‌ام و برای بازی آماده‌ام

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا امشب باید در امارات با الاهلی عربستان دیدار کند.

فرهیختگان: تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا امشب باید در امارات با الاهلی عربستان دیدار کند. این بازی یکی از مهم‌ترین بازی‌های پرسپولیس خواهد بود چراکه درصورت عدم‌نتیجه‌گیری مناسب در این بازی، کار شاگردان برانکو برای صعود از این گروه و رفتن به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا بعد از یک شکست و یک تساوی در دو بازی قبلی به اما و اگر کشیده خواهد شد.

در این بین برانکو و شاگردانش از قدرت تیم الاهلی آگاه هستند و شاید یکی از تقابل‌های دیدنی این بازی، جدال شجاع خلیل‌زاده مدافع پرسپولیس و عمر السوما مهاجم سوریه‌ای الاهلی عربستان باشد. گفت‌وگو با خلیل‌زاده را در ادامه می‌خوانید.

از وضعیت مصدومیتت صحبت کن و اینکه شرایطت چگونه است؟

خوشبختانه مشکل خاصی ندارم. البته چند هفته‌ای بود که از ناحیه زانو درد داشتم اما از دکتر کیهانی دارو گرفتم تا درد زانویم کم شود. من در این چند هفته با درد تمرین و بازی می‌کردم اما امیدوارم بتوانم با شرایط خوبی برای پرسپولیس به میدان بروم.

تمریناتت را آغاز کردی؟

بله، در تهران و در تمرین آخر با اجازه آقای برانکو حضور پیدا نکردم و این موضوع باعث شد ریکاوری خوبی بعد از بازی با پیکان داشته باشم اما در دوبی تمریناتم را آغاز کردم و کادر پزشکی هم کاملا مرا زیر نظر دارد.

وضعیت پرسپولیس در آستانه بازی با الاهلی عربستان چطور است؟

خوشبختانه با دو پیروزی در سال جدید شرایط خوبی داریم. هم دربی را بردیم و هم مقابل پیکان سه امتیاز گرفتیم تا صدرنشین بمانیم. از نظر روانی نیز وضعیت خوبی داریم و امیدوارم مقابل الاهلی هم نتیجه لازم را بگیریم و بار دیگر هواداران‌مان را شاد کنیم.

الاهلی عربستان را چطور تیمی می‌بینی؟ از این تیم چقدر شناخت داری؟

به هر حال با یکی از قدرت‌های عربستان بازی داریم که در این فصل هم نتایج خوبی گرفته است. آنها هم مثل ما در آخرین بازی خود پیروز شده‌اند و با روحیه مناسب وارد زمین می‌شوند. با این حال ما نایب‌قهرمان آسیا هستیم و فقط برای پیروزی در این دیدار بازی خواهیم کرد.

ولی در دو بازی قبلی نتیجه خوبی نگرفتید!

هم بدشانس بودیم و هم اشتباهات داوری علیه ما بود. انصافا نتایجی که مقابل پاختاکور و السد کسب شد حق‌مان نبود و کارشناسان نیز اشتباهات داوری را تایید کردند. امیدوارم در بازی سوم شاهد این‌گونه اشتباهات نباشیم و تیمی برنده باشد که بهتر بازی می‌کند. ما امید زیادی به کسب نتیجه مقابل الاهلی داریم و می‌خواهیم حتما سه امتیاز را بگیریم که کارمان برای صعود سخت نشود. از هواداران‌مان هم می‌خواهم که ما را دعا کنند و البته قطعا در امارات نیز تنها نخواهیم بود.

یکی از مهم‌ترین تقابل‌های این بازی جدال تو و عمر السوما مهاجم الاهلی است. در این نبرد تو برنده می‌شوی یا السوما؟

من دو‌بار مقابل السوما بازی کردم و شناخت خوبی از او دارم. مهاجم بسیار قدرتمند و کارآمدی است اما نباید این‌گونه فکر کنیم که سایر نفرات الاهلی بی‌خطر هستند و فقط نیاز است که سوما مهار شود. ما باید همه آنها را مهار کنیم تا نتیجه لازم را بگیریم. این را هم درنظر بگیرید که ما یک تیم هستیم و همگی با هم تلاش می‌کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم. از بیرانوند گرفته تا علیپور و با هدایت سید‌جلال حسینی در زمین بازی تلاش می‌کنیم تیم الاهلی و مهره‌های خوبی را از کار بیندازیم. درنهایت امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و با دست پر به تهران برگردیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرجانی

      آخه تو چه به استارت گوگولی تازه به شهر آمده یادته پاپیون ی وری زده بودی سوژه شدی

    • تاج قهرمان

      سریع یه امپول ازهمون ها که سیدجلال میزنه وروپا میشه بزن واستارت بزن

      پاسخ ها

      • تفا

        دمت گرم

      • تفا

        دمت گرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج