۸۴۹۶۳۷
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

فریبا: شروع استقلال مثل تیم‌های مورینیو بود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال شروع بسیار خوبی داشت و به اعتقاد من شروع کار تیم مثل تیم‌های مورینیو بود.

خبرگزاری فارس: بهتاش فریبا در خصوص برد استقلال مقابل الهلال عربستان گفت: استقلال شروع بسیار خوبی داشت و به اعتقاد من شروع کار تیم مثل تیم‌های مورینیو بود. تیم شفر فضا را به حریف داد و در واقع در مواقع لزوم فضا را از حزیف گرفت.

وی افزود: الهلال در این بازی بیش از ۳۰ بار از تمام نقاط زمین به سمت دروازه استقلال رفت ولی به نتیجه نمی‌رسید. در این بین هافبک های دفاعی استقلال نقشی مهم داشتند و با دوندگی به بازیکنان این تیم اجازاه هجوم همه جانبه را ندادند.

فریبا با اشاره به گلی که استقلال دریافت کرد گفت: این اتفاق روی یک اشتباه رقم خورد ولی باید دقت کنید که علی کریمی و امید نورافکن نقش مهمی در خنثی کردن موقعیت‌های حریف داشتند و اجازه ندادند توپ‌های زیادی در پشت محوطه جریمه استقلال نصیب الهلالی‌ها شود.

وی با اشاره به اینکه دست شفر در بازی با الهلال از نظر وینگر بسته بود گفت: شفر چون وینگر سرعتی در این بازی در اختیار نداشت زیاد نمی‌توانست ریسک کندو مجبور بود با همان نفراتی که به زمین فرستاد ادامه بدهد. مرتضی تبریزی سرعت یک وینگر را ندارد و تنها محسن کریمی در آن پست سرعتی است که در این بازی در ترکیب نبود. ضمن آنکه صیادمنش هم بازی نکرد که به اعتقاد من تصمیم شفر برای بازی ندادن وی برای جلوگیری از آسیب مجدد درست بود.

پیشکسوت و مربی سابق تیم استقلال در ادامه تصریح کرد: استقلال با این برد در آسیا جان دوباره گرفت و حالا می‌تواند به صعود امیدوار باشد و حالا می‌تواند حتی به بازی های لیگ هم امیدوار باشد. بازی آینده استقلال با سپاهان بسیار سخت است و اگر مدیریت باشگاه به موقع ورود کند تیم می‌تواند موفق شود.

فریبا تاکید کرد: اگر استقلال می‌خواهد سهیمیه بگیرد الان وقت ورود مدیریت است چون وقتی بازیکن می‌گوید که تنها ۴۰ درصد پول گرفته و ۶ بازی دیگر لیگ تمام می‌شود، این حرف، حرف اشتباهی نیست. حرکت اول استقلال برای موفقیت، برد تیم بود که اتفاق افتاد، حالا مدیران باشگاه با تزریق پول باید روحیه تیم را بالا ببرند ضمن آنکه الان وقت این است که کادر فنی نظم و انضباط را جدی تر بگیرد و مدیریت هم باید پشت کادر فنی باشد.

وی در پایان گفت: استقلال اگر با همین روحیه و فرمان وارد لیگ شود مطمئنا می‌تواند نتایج خوبی در ادامه بازی‌ها بگیرد. اما در آسیا شاید نه به عنوان تیم اول اما با پتانسیلی که از خود نشان داد می‌تواند به عنوان تیم دوم صعود کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شفر و مورینیو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      جان هر کس اون مورینیو را بدبخت نکن با این حرفت

    • بدون نام

      دوباره یک بازی بردین شدین تیم مورینیو پیر خرفت

    • بدون نام

      جوگیر شدی فریبا

    • بدون نام

      هیچی دیگه اینا باز یه تیم بردن تشبیه به با رسا رئال منچستر بازیکنا مارادونا مسی رونالدو مربی هاشونم مورینیو برانکو کیروش خجخجخجخجخ

    • رانی

      فریبا فریبا از این حرفا نزنیا ها آی فریبا فریبا

    • بدون نام

      گل آفساید زدن خوشحالی داره؟ مهم اینه در بی را باختن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج