۸۴۹۶۵۱
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

خبر خوش ابتکار برای زنان زندانی

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوریاز رایزنی با قوه قضائیه خبر داد تا زنان زندانی که امکان گرفتن رای باز و دستبند الکترونیک دارند، بتوانند در کنار خانواده‌های خود باشند .

خبرگزاری ایسنا: معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوریاز رایزنی با قوه قضائیه خبر داد تا زنان زندانی که امکان گرفتن رای باز و دستبند الکترونیک دارند، بتوانند در کنار خانواده‌های خود باشند .

معصومه ابتکار درباره اقدامات معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری در سال ۹۷ بیان می‌کند: تصمیم معاونت در سال ۹۷ بر این مبنا بود که فعالیت‌هایی که معاونت زنان از سال‌های قبل و خانم مولاوردی پایه‌ریزی کردند ادامه یابد و به هیچ عنوان تلاش‌ها و زحمات گذشتگان نادیده گرفته نشود و از ابتدا کار جدیدی شروع نشود لذا بعد از ارزیابی‌ها، سعی شد طرح‌های موفقی که به خوبی اجرا شده بود ادامه یابد و خط مش‌های جدیدی را که باید تعریف شود را شرح و براساس آن حرکت کنیم. شاید مهمترین ویژگی حرکت ما در حوزه زنان در سال ۹۷ "حرکت برنامه‌ای" بود؛ به گونه‌ای که در اواخر سال ۹۶ موضوع زنان به ستاد ملی زن و خانواده برده شد.

تلاش برای بازگرداندن زنان زندانی به آغوش خانواده

وی از دیگر دستاوردهای تاثیرگذار معاونت در سال گذشته را همکاری با قوه قضاییه و بازدید از زندان زنان می‌داند و می‌گوید: از هشت زندان زنان، دو کانون اصلاح و تربیت و حدود دو مرکز رای باز بازدید به عمل آمده است. همچنین با قوه قضائیه وارد مذاکراتی شدیم که تفاهم‌نامه‌ای در حوزه پیشگیری، حمایت از زنان زندانی‌ها و خانواده‌های زندانی نیز به امضاء رسید. بر اساس آن در تلاشیم تا زنانی که امکان گرفتن رای باز و دستبند الکترونیک دارند، بتوانند در کنار خانواده‌های خود باشند که این طرح با همت سازمان زندان‌ها اجرایی خواهد شد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه سال ۹۷ بسیار پرکاری بود، می‌افزاید: مردم شهرستان‌ها و روستاها بسیار امیدوارند، تسهیلاتی مانند تسهیلات پایدار که برای روستاها فراهم شده، چهره بسیاری از روستاها را تغییر داده و امیدی ایجاد کرده است، زنان نیز از این فرصت‌ها بسیار خوب استفاده کرده‌اند، به طوریکه حدود ۴۲ درصد تسهیلات پایدار روستایی را زنان از آن خود کرده‌اند، لذا در مجموع حس امید و امید به آینده به خصوص در حوزه صنایع دستی، کشاورزی و… مشاهده می‌شود. دختران جوان نیز برای شرکت در فعالیت‌های استارتاپی بسیار علاقه‌مندند که شهرداری‌های بسیاری از شهرستان‌ها، از این فعالیت‌ها حمایت می‌کنند.

وی در پاسخ به این سوال که به عملکرد معاونت زنان در سال ۹۷ چه نمره‌ای می‌دهید؟ می‌گوید: به خودم نمره نمی‌دهم، نمره را باید مردم بدهند، چراکه معلم به خودش نمره نمی‌دهد، بلکه دیگران باید به معلم نمره دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خانم مبتکر همیشه خوش بر باشی.

    • بدون نام

      قیافه اینوکه میبینم ازترس شب خابم نمیبره ...

      پاسخ ها

      • سلطان

        من خوابم میبره منتها کابوس میبینم

      • بدون نام

        مشکل دارید شما

    • بدون نام

      از شوهر دلالت چه خبر

    • کامران

      احتمالا آقاشون ماشین خارجی قسطی به اشون می فروشه!!؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج