۸۴۹۶۵۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

یحیی‌تایم، تاکتیک قهرمانی نیست!

به نظر می‌رسد کار پدیده برای قهرمانی در این فصل از بازی‌ها سخت و شاید هم غیرممکن شده است.

خبرورزشی: حتی اگر در هفته‌های پایانی تیم یحیی گل‌محمدی در نتیجه گیری بهترین تیم نشان دهد مدعیان تیم‌هایی نیستند که امتیاز از دست بدهند تا پدیده از راه برسد و جام قهرمانی را از آن خود کند.

پدیده در نیم‌فصل اول ارایه‌گر بازی‌های خوبی برابر حریفان بود تا جایی که برخی مربیان فوتبال تیم یحیی گل‌محمدی را ستایش می‌کردند که یکی از این مربیان شفر بود، اما در دور برگشت این فوتبال افت کرد. البته در دور برگشت همواره نتیجه گرفتن سخت‌تر است، چون شناخت تیم‌ها از هم بیشتر می‌شود و با توجه به فرصت‌هایی که رو به پایان است تیم‌ها کمتر دست به ریسک می‌زنند و محکم‌تر بازی می‌کنند.

شاید قرار گرفتن در همین جای جدول بهترین کارنامه برای پدیده باشد. به این نقد ایرادی وارد نیست، اما به صراحت می‌توان گفت پدیده تیم شایسته‌ای برای قهرمانی در این فصل از بازی‌ها نبود و اگر قهرمان نشود عدالت در فوتبال زیر سؤال نمی‌رود. این تیم در ۶ مصافی که با تیم‌های بالاسری خود داشته حتی یک بار هم پیروز نشده است! گل نزده است و تنها در دو بازی به نتیجه مساوی دست یافته است.

تیم یحیی گل‌محمدی در خیلی از بازی‌های دور رفت در دقایق پایانی گل برتری را به ثمر می‌رساند که این تبدیل به یک تاکتیک شده بود و این ذهنیت را برای پدیده‌ای‌ها ایجاد کرد که می‌توانند در دقایق پایانی از حملاتی که تدارک می‌بینند به گل برسند. این تاکتیک و این ذهنیت در خیلی از بازی‌ها منجر به کسب نتیجه برای پدیده شد، اما طبیعی است که یحیی‌تایم، تاکتیک مناسبی برای دستیابی به جام قهرمانی نباشد.

پدیده در بین ۵ تیم بالای جدول کمترین گل زده را دارد و معدل گل زده این تیم در هر بازی یک گل است. این در حالی است که این تیم در خیلی از بازی‌ها موقعیت‌هایی که تدارک می‌دید خیلی زیاد بود و می‌توانست بیش از یک گل بزند، اما عدم استفاده از موقعیت‌ها موجب شد تعداد گل‌هایی که در کارنامه پدیده به ثبت برسد ۲۴ گل باشد.

در همه هفته‌های اخیر تماشاگران مشهدی به خوبی از پدیده حمایت کردند و به معنی واقعی کلمه یار دوازدهم تیم بودند. پدیده مشهد برای قهرمانی در لیگ برتر باید کمی بزرگ‌تر و کمی حرفه‌ای‌تر شود. منعی برای قهرمان شدن این تیم در لیگ برتر وجود ندارد جز حصار‌هایی که پدیده برای خود ایجاد کرده است. یکی از این حصار‌ها تلاش برای پیروز شدن در دقایق پایانی یا همان یحیی‌تایم است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج