۸۴۹۷۲۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بشار به دنبال تکرار درخشش مقابل الاهلی

بشار رسن در دو بازی قبلی پرسپولیس مقابل الاهلی ستاره سرخپوشان پایتخت بود و حالا با نقشی کلیدی تر در تیم، به مصاف الاهلی خواهد رفت.

ورزش سه: بشار رسن دومین فصل حضورش در تیم پرسپولیس را تجربه می کند اما باتوجه به قوانین ای اف سی، برای سومین سال متوالی در لیگ قهرمانان آسیا به میدان می رود. اولین بازی بشار در لیگ قهرمانان، در یک چهارم نهایی و مقابل الاهلی بود؛ جایی که در نیمه دوم به جای محسن مسلمان وارد زمین شد.

وقتی او با شماره ۵۵ به زمین آمد، پرسپولیس ۲-۰ از حریف عقب بود و «امید» در نمایش سرخ ها دیده نمی شد. اما حضور رسن تکنیکی و سرعتی سبب شد تا پرسپولیس جان دوباره ای بگیرد و در بازی به اصطلاح خانگی، سراپا حمله شود. این حملات سرانجام جواب دادند و شجاع خلیل زاده روی سانتر استادانه بشار موفق به گلزنی شد. پرسپولیس در ادامه یک گل دیگر هم زد تا بازی ۲-۲ شود.

در بازی برگشت او در دقیقه ۶۱ به زمین آمد؛ وقتی که پرسپولیس دوباره تیم حذف شده بود. اما دوباره سانتر رسن باعث شد تا پرسپولیس به برتری برسد. این بار ارسال او در محوطه جریمه با ضربه مصلح و برخورد این ضربه با دست مدافع الاهلی همراه بود و تبدیل به پنالتی شد. البته این پایان کار بشار نبود و او در لحظات پایانی یک پنالتی دیگر هم گرفت تا امضایش را پای سند صعود قرمزها بزند.

حال او در شرایطی بار دیگر پیراهن پرسپولیس را بر تن دارد که هم شماره پیراهنش تغییر کرده و هم خودش نقش کلیدی تری در تیم یافته است. اکنون رسن یکی از مهره های مهم تیم برانکو محسوب می شود و احتمالا در ترکیب اصلی نیز جای خواهد داشت و یکی از امیدهای برانکو برای برتری مقابل الاهلی به حساب می آید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج