۸۴۹۷۵۴
۶ نظر
۵۰۱۱
۶ نظر
۵۰۱۱
پ

توضیح دیوان عدالت درباره ویلای دختر نعمت‌زاده

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دیوان عدالت اداری گفت: دادخواست توقف موقت تخریب ویلای دختر وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت در یکی از شعب دیوان در حال رسیدگی است و دیوان دستور توقف تخریب نداده است.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دیوان عدالت اداری گفت: دادخواست توقف موقت تخریب ویلای دختر وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت در یکی از شعب دیوان در حال رسیدگی است و دیوان دستور توقف تخریب نداده است.

محسن قائمی نسب مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دیوان عدالت اداری ضمن تأیید خبر ارائه دادخواست توقف موقت تخریب ویلای لواسان توسط دختر وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت، اظهار کرد: به موجب قانون هر یک از شهروندان جمهوری اسلامی ایران در صورتی که احساس کنند از ناحیه دستگاه‌های دولتی مورد ظلم واقع شده‌اند می‌توانند در دیوان عدالت اداری شکایت خود را مطرح کنند.

وی ادامه داد: اما مطلب مورد توجه این است که ارائه دادخواست و شکایت به معنای حق به جانب بودن یک شخص نیست بلکه صرفاً یک ادعا و درخواست است. شخص نامبرده دادخواستی در دیوان مطرح کرده است و این دادخواست در شعبه‌ای از دیوان عدالت اداری در حال رسیدگی است و دیوان عدالت اداری دستور توقف تخریب نداده است. در رابطه با این موضوع طبق قانون و مقررات عمل می‌شود.

مدیرکل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری در پاسخ به این شائبه که دیوان در رابطه با احکام تخریب، مالکین متخلف را به پرداخت جریمه نقدی محکوم می‌کند نیز ضمن رد این موضوع، گفت: اصلاً چنین چیزی صحت ندارد. دیوان عدالت اداری بر اساس مرّ قانون عمل می‌کند.

قائمی نسب افزود: دیوان عدالت اداری نه طرف اشخاص است و نه طرف دستگاه‌های دولتی بلکه طرف حق است. هرکجا قانون و حق باشد ما در آنجا ایستادگی می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • معلم

      حالا این یکی خراب نکنید گناه داره

    • بدون نام

      مثل روز روشن بود که خراب شدن تو کار نبود،،، از بس حق و باطل تو این کشور میدرخشه!!
      جمعش کنین مسخره هاا

    • علی

      خودتونو فیلم کنید از این ویلاهای غیر مجاز زیاده حالا رشوه هاتونو برای ساخت گرفتید حالا حکم تخریب میدید نوک کوه ها رو هم که ساختیدجنگلهارو هم که قطع کردید حریم رودخانه هارو هم که دلخوشی مردم بود گرفتید و ساختید برید عوامفریبی بسته

    • بدون نام

      چقد گرفتن که خرابش نکنن اینها همه کشکه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اقای نعمت زاده وزیر صنایع و معادن و پتروشیمی بودند

    • بدون نام

      چراخراب میکنید ساختمان به اون قشنگی را به تلی از اوار تبدیل کردن هنری نیست .
      مجلس بجای مانور لباس پاسداری پوشیدن به این امور بپردازد مصادره ملک بهمراه جریمه سنگین و حتی زندان تواما میتواند بازدارندگی داشته باشد والا قاعده این بوده با پول موضوع را حل میکردند و این بدترین حل کردن بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج