جاباما
۸۴۹۷۵۹
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

انتشار کتاب‌هایی از الیف شافاک و ابراهیم رها

کتاب «فکر نکن تنهایی» از الیف شافاک، «یک ماه با شیطان» نوشته ابراهیم رها و «هشت و سه دهم ثانیه» از افشین رستمی به تازگی منتشر شده‌اند.

ایسنا: کتاب «فکر نکن تنهایی» از الیف شافاک، «یک ماه با شیطان» نوشته ابراهیم رها و «هشت و سه دهم ثانیه» از افشین رستمی به تازگی منتشر شده‌اند.

انتشار کتاب‌هایی از الیف شافاک و ابراهیم رها

«فکر نکن تنهایی» نوشته الیف شافاک با ترجمه صابر حسینی در ۲۳۶ صفحه با شمارگان ۱۱۰۰ نسخه و قیمت ۳۶ هزار تومان در نشر مروارید عرضه شده است.

در نوشته پشت جلد کتاب می‌خوانیم: «فکر نکن تنهایی» آخرین کتاب الیف شافاک است که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد. او در این کتاب به موضوع‌های مختلفی همچون ادبیات، هویت زن، مسائل اجتماعی و زندگی شخصی خود پرداخته است.

برایت با کلمات پیچک‌ها بافته‌ام. شب‌ها که چشم‌هایت را می‌بندی، وسط آن لحظه‌ بی‌همتای خواب و بیداری هستی، وقتی میان جن‌ها تک و تنها می‌مانی، آن‌ها را ببویی و به یاد بیاوری. برایت لباسی از حرف‌ها بافته‌ام تا با افتخار بپوشی و هیچ‌وقت سردت نشود. لباسی از مخمل ضخیم، با نخ‌هایی طلایی. اولین حرف اسمت را رویش دوختم؛ بی‌صدا و صمیمانه، بی آن‌که کسی باخبر شود، درست مثل سوگندی که تنها خداوند آن را می‌شنود.(از متن کتاب)

انتشار کتاب‌هایی از الیف شافاک و ابراهیم رها

هچنین کتاب «یک ماه با شیطان» نوشته ابراهیم رها با تصویرگری مهشید فرح‌انگیز شیرازی در ۱۰۰ صفحه با شمارگان ۱۶۵۰ و بهای ۱۵ هزار تومان در نشر یادشده راهی بازار شده است.

در نوشته پشت جلد کتاب آمده است: بیچاره شیطان! تصور کنید در این وانفسایی که همه ما داریم بکوب سر همدیگر کلاه می‌گذاریم و به هم یکریز دروغ می‌گوییم و یک‌بند ریا می‌ورزیم و حتی یک نفس از غیبت و زیرآب‌زنی وانمی‌مانیم، شیطان چه کاری دارد بکند؟ وقتی ما خودمان از کودک دوساله تا سالخورده‌ نود و دوساله (منظورم به هیچ‌کس نیست!) شیطان را درس می دهیم او جز تلمذ چه دارد بکند؟

حالا این کتابی که در دست دارید دقیقا پاسخی است به همین سوال که در این شلم‌شوربا واقعا شیطان چه دارد بکند! این‌ها یک ماه خاطرات روزانه شیطان است! اگر بخوانید هم دلتان برای او می‌سوزد هم مجددا متوجه می‌شوید واقعا «چقدر خوبیم ما»!

انتشار کتاب‌هایی از الیف شافاک و ابراهیم رها

دیگر کتاب نشر مروارید، رمان «هشت و سه دهم ثانیه» نوشته افشین رستمی است که در ۱۲۱ صفحه با شمارگان ۵۵۰ نسخه و قیمت ۱۷۵۰۰ تومان منتشر شده است.

در پشت جلد کتاب نوشته شده است: قبل از پریدن شروع کردم به محاسبه زمان سقوط آزاد. اول ارتفاع تقریبی اتاقم از سطح زمین را به‌دست آوردم و بعد زمان دقیق سقوط آزاد از این ارتفاع را محاسبه کردم، عددی که در نهایت به دست آمد هشت و سه دهم ثانیه شد، یعنی از لحظه پریدن تا لحظه برخورد به زمین هشت و سه دهم ثانیه طول می‌کشید.

در نتیجه با خودم گفتم: «هشت و سه دهم ثانیه فرصت دارم تا زندگیم رو معلق بین زمین و هوا دوباره زندگی کنم!» تنها هشت و سه دهم ثانیه فرصت بودن بود و بعد از آن، مثل میلیاردها سال که نبودم، نیستن را ادامه می‌دادم....

انتشار کتاب‌هایی از الیف شافاک و ابراهیم رها

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Mortza Mehrzad

      الیف شافاک بینظیره کتاباش

    • شیوا

      کتاب هشت وسه دهم ثانیه کتاب خیلی خوبیه من خوندم آدم نمیتونه کتابو بذاره زمین تا تموم نشده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج