۸۴۹۷۷۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

توتی: یوونتوس برای قهرمانی شکل گرفته است

فرانچسکو توتی، اسطوره فوتبال ایتالیا و رم معتقد است باشگاه یوونتوس یکی از قدرتمندترین باشگاه‌های اروپایی با ساختاری مناسب است.

خبرگزاری تسنیم: فرانچسکو توتی که پس از ۲۵ سال بازی برای رم، در سال ۲۰۱۷ اعلام بازنشستگی کرد و در حال حاضر به عنوان معاون بخش نقل‌وانتقالات باشگاه رم مشغول به فعالیت است، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «بی‌این اسپورت» گفت: من در حال حاضر مشغول انجام کاری هستم که خیلی سخت و پرشور است و این کار را با روحیه‌ای درست مانند زمان بازیگری‌ام آغاز کرده‌ام. ماجراجویی جدید من آغاز شده و از این بابت خوشحال هستم. اکنون فشار بیشتری روی من است و نقش جدیدم خیلی سخت است.

اسطوره همچنین باشگاه رم با اشاره به عدم توانایی تیم‌های ایتالیایی برای رقابت با یوونتوس که این فصل در آستانه کسب هشتمین عنوان قهرمانی خود در سری A است، اظهار داشت: امیدوارم از فصل بعد این روند متوقف شود، هرچند سخت خواهد بود، چون تیم و باشگاه یوونتوس برای قهرمانی شکل گرفته است. باید از یوونتوس الگوبرداری شود و وقتی این تیم همیشه به پیروزی می‌رسد، نشان می‌دهد که در تمامی جنبه‌ها قدرتمند است.

وی ادامه داد: یوونتوس باشگاه کاملی است، ورزشگاه اختصاصی خودش را دارد، امکانات بیشتری در اختیار دارد و در نقل‌وانتقالات هم قدرت خرید و فروش بیشتری نسبت به سایر رقبایش دارد. همین موارد نشان می‌دهد که یوونتوس قدرتمندترین باشگاه ایتالیایی و یکی از قدرتمندترین باشگاه‌های اروپاست. باشگاه‌هایی در اروپا هستند که به لحاظ ساختاری قدرتمندتر از یوونتوس هستند، اما آنها موفق شدند کریستیانو رونالدو را به خدمت بگیرند و اکنون اصلی‌ترین هدف‌شان قهرمانی در اروپاست، جامی که سال‌هاست در کسب آن ناموفق بوده‌اند.

توتی همچنین در خصوص روبرتو مانچینی که پس از جام جهانی ۲۰۱۸ هدایت تیم ملی فوتبال ایتالیا را برعهده گرفت، خاطرنشان کرد: مانچو کارش را به خوبی انجام داده و این شانس را دارد که با تیمی مملو از استعدادهای جوان کار کند. خوشبختانه چند بازیکن رم یعنی کریستانته، پیگرینی، الشعراوی، فلورنزی و زانیولو عضو آتزوی هستند، بازیکنانی که برای باشگاه رم هم مهم هستند و خوشحال هستیم که آنها را در تیم ملی ایتالیا داریم. امیدوارم ایتالیا هم به سطح اول فوتبال جهان بازگردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج