۸۴۹۷۸۲
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

فریبا: الان وقت جدایی شفر نیست

بهتاش فریبا، عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: از نظر فوتبالی الان زمانی نیست که شفر بخواهد از استقلال جدا شود و اینکه نام مجیدی به عنوان سرمربی استقلال مطرح شده شایعه است.

خبرگزاری میزان: بهتاش فریبا در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال استقلال ایران و الهلال عربستان که با برتری شاگردان شفر به پایان رسید اظهار داشت: به نظرم بازی خوبی از سوی استقلال دیدیم و این در شرایطی بود که به این پیروزی به شدت احتیاج داشتیم، هم برای ادامه لیگ قهرمانان و هم کسب روحیه برای شش بازی باقی مانده در لیگ برتر.

وی افزود: اگر استقلال این بازی را واگذار می‌کرد کارش در آسیا تمام بود، ولی حالا که سه امتیاز بازی با الهلال را گرفتیم شانس زیادی برای صعود از گروه داریم. استقلال با برنامه بازی کرد و با دادن توپ به حریف سعی کرد با توانایی‌های فردی بازیکنان و روی خلاقیت‌ها به گل برسد. به نظرم وظایف دفاعی در این بازی به شدت مهم بود که هر چهار مدافع استقلال توانستند به خوبی از آن بربیایند.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در مورد عملکرد خسرو حیدری و سخت شدن کار غفوری برای بازگشت به ترکیب گفت: به نظرم حیدری در بازی با الهلال در کار‌های دفاعی خیلی خوب بود و شاید هم به دستور کادر فنی بود که نمی‌توانست در کار‌های هجومی زیاد شرکت کند. به هر حال حیدری با تجربه است و اگر آماده باشد می‌تواند کمک زیادی به استقلال کند. وریا غفوری هم در صورتی که حیدری در ترکیب اصلی باشد می‌تواند یک خط جلوتر بازی کند و مشکلی از این بابت ندارد.

فریبا در واکنش به اینکه استقلال با اینکه مقابل الهلال به پیروزی رسید، اما در ادامه باز هم کار سختی در پیش دارد تصریح کرد: فصل گذشته هم مثل امسال استقلال در گروه مرگ قرار داشت و الان هم ۴ تیم توانمند در گروه سوم حضور دارند که یکی از آنها استقلال است. سخت بودن گروه هم عیب دارد و هم حُسن. ایراد سخت بودن گروه این است که همه تیم‌ها خوب هستند و امتیاز گیری سخت است و حسن آن هم این است که تیم‌ها امتیازاتی از دست می‌دهند و استقلال می‌تواند از این فرصت استفاده کند. فکر می‌کنم بازی بعدی استقلال با الهلال را اگر شاگردان شفر با کسب سه امتیاز تمام کنند تا حد زیادی صعود آنها به دور بعدی قطعی خواهد شد.

وی در مورد اینکه در چند روز گذشته شایعه جدایی شفر در صورت کسب نتایج ضعیف مطرح شده عنوان کرد: همیشه در تیم‌های بزرگ شایعات زیادی به گوش می‌رسد، اما اینکه چه اتفاقی رخ می‌دهد در واقع چیز دیگری است. به نظرم از نظر فوتبالی الان زمانی نیست که شفر بخواهد از استقلال جدا شود و اینکه نام مجیدی به عنوان سرمربی استقلال مطرح شده شایعه است.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در مورد شایعه جدایی رحمتی هم خاطرنشان کرد: سرمربی اختیار دارد تا در مورد هر بازیکنی تصمیم بگیرد که کدام را نگه دارد و کدام را در فهرست مازاد بگذارد. در خصوص رحمتی که قراردادش در پایان فصل تمام می‌شود داستان به همین شکل است و سرمربی می‌تواند در پایان فصل با بازیکن مذاکره کرده و در نهایت تصمیم خود را بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فریبا خانوم تو جی میگی دیگه

    • بدون نام

      کاش رحمتی از استقلال بره تا ی مشت هوادار بیشعور بفهمن که رحمتی چقدر تأثیر گزاره،یادشون رفته رحمتی رفت پیکان چه بلای سر استقلال اومد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج