۸۴۹۸۶۸
۱۳ نظر
۵۰۰۸
۱۳ نظر
۵۰۰۸
پ

هشدار ستاد کل نیرو‌های مسلح ایران به آمریکا

ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای ضمن محکومیت اقدام خصمانه ایالات متحده آمریکا در گنجاندن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی نسبت به عواقب این اقدام هشدار داد.

خبرگزاری ایسنا: ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای ضمن محکومیت اقدام خصمانه ایالات متحده آمریکا در گنجاندن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی نسبت به عواقب این اقدام هشدار داد.

در این بیانیه تصریح شده است:

مطالعه رفتار‌های ماجراجویانه آمریکای جنایتکار و خونریز در منطقه طی چند دهه گذشته این واقعیت را به اثبات می‌رساند که آمریکا همواره به هدف ایجاد حاشیه امن برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی و توجیه جنایات تروریستی خود از هیچ تلاشی برای ناامن ساختن منطقه غرب آسیا فروگذار نکرده و با حمایت‌های پیدا و پنهان از گروه‌های تروریستی همچون داعش، القاعده، النصره و... که خود در ایجاد و شکل گیری آن‌ها نقش اساسی داشته است به اقدامات تروریستی و ایجاد ناامنی در مناطق مختلف جهان دامن زده که تحولات چند سال اخیر در عراق، سوریه، یمن و افغانستان و حمایت آشکار از گروه تروریستی داعش تنها نمونه‌ای از این اقدامات برهم زننده نظم و امنیت منطقه‌ای از سوی آمریکا است.

این بیانیه می‌افزاید: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یکی از ارکان مختلف نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به عنوان مدافع ارزش‌های اسلامی و حامی ملت انقلابی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب همواره در خط مبارزه با جبهه استکباری حضوری موثر و پیشتازانه داشته که سلحشوری‌های این نهاد مردمی و انقلابی در دوران دفاع مقدس برگ زرینی بر افتخارات آن محسوب می‌شود؛ که امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب در توصیف این خدمات فرمودند: «اگر سپاه نبود کشور هم نبود.»

ستاد کل نیرو‌های مسلح در ادامه بیانیه خود آورده است: در جریان ایجاد شجره خبیثه داعش و گسترش اقدامات تروریستی آن‌ها در عراق و سوریه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به درخواست و دعوت دولت‌های این دو کشور توانست به حاکمیت این گروه تروریستی در بخش‌های مختلف بلاد اسلامی پایان دهد و با این اقدام شکست سنگین دیگری به آمریکای تروریست‌پرور در منطقه تحمیل نماید.

این بیانیه تصریح کرده است: اقدام دولت ایالات متحده در تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واقع تلاش مذبوحانه و از سر استیصال و انتقام جویی برای سر پوش گذاشتن بر ناکامی‌های آن‌ها در منطقه است که البته هیچ ارزش و اعتبار عملیاتی ندارد و عملا محکوم به شکست است.

ستادکل نیرو‌های مسلح ضمن تبریک روز میلاد با سعادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار پیرو تصمیم شورای عالی امنیت ملی در اقدامی متقابل رژیم ایالات متحده آمریکا را دولت حامی تروریسم و فرماندهی مرکزی آمریکا مرسوم به سنتکام و تمامی پایگاه ها، یگان‌ها و نیرو‌های وابسته به آن را گروه تروریستی نامیده و اعلام نموده است؛ با این اقدام نابخردانه آمریکا با نیرو‌های ارتش تحت امر فرماندهی مرکزی آن کشور به عنوان تروریست برخورد خواهد نمود و در پشتیبانی از اقدامات ضد تروریستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مبارزه با گروه تروریستی سنتکام از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انقدر تبلیغات نزارید دور صفحه

    • بدون نام

      بدبخت شدیم

      پای ارتشم کشیدن تو کار


      این یعنی اعلام جنگ

      وقتی نیرو رسمی ی نیرو رسمی تهدید میکنه

    • ارتشی بازنشسته

      فرماندهان دلسوز ارتش یک روز بصورت نمادین لباس سپاه را بپوشند تا بفهمند که ارتش وسپاه یکی است

    • بدون نام

      امریکای جنایتکار باید نابود بشه + اسراییل و عربستان و همه هم پالگی های انها در شرق و غرب عالم . که زمینه ظهور افتخار عالم هستی امان زمان (ع) خواهد بود

    • بدون نام

      یا علی مدد به امید نابودی شیطان بزرگ و آل سعود واسرائیل

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با یاعلی یاعلی کار پیش نمیره. اگر مرد هستی پاشو برو بجنگ.

    • شهابی محمد ناصر اهواز

      با سلام به روح تمام شهدا انقلاب اسلامی بخصوص شهدای هشت سال دفاع مقدس به روح تمام شهدا قسم می خورم اینجانب آمادگی خود بعنوان نیروی استشهادی برای توی دهنی به ترامپ احمق روانی نادان و پمپ و آب بی خاصیت ( پمپئو) با هر مقدار خرج گود مواد منفجره در هر نقطه روی زمین اعلام میکنم تا این انسان نماها بداند که سپاه در قلب ما جا دارد و با وجود اینکه ۶۴سال سن دارم به روح تمام شهدا قسم می خورم از همین الان آمادگی خود دارم در شرایط اقرار به عقل سالم جسم سالم روح روان سالم دارم ودر صحت و سلامت کامل هستم اعلام می نماییم برای سلامتی تمام پاسداران انقلاب اسلامی می فرستیم صلو ات بر محمد وال محمد (ص)

    • بدون نام

      عواقبی که در حد حرف باشه خودش یک تهدید به حساب میاد

    • کارمند

      بجای تهدید بی ثمر بهتر است روابط کشور را با کشورهای تاثیر گذار ابرقدرت دنیا مثل آمریکا بهبود ببخشیم

    • بدون نام

      ترامپ احمق نمیدونه بیش از ۹۰ درصد از ایرانیها سپاهی ، بسیجی و .... خاک عالم بر سرت ترامپ صهیونیسم اسراعیلی

    • محمد

      امریکا همیشه هیچ غلطی نمیتونه بکنه سپاه عزیز دل و برادر ماست وتااخرین قطره خون ازش حمایت میکنیم

    • ۰۰۰

      امریکا دیگه داره به پایان نابودی خودش میرسه بااین کارش دست از سر ایران بردار ترامپ احمق

    • بدون نام

      هوشتار شماها باعث کشتار میشه چون سیاسی هوشتار نمیدی پس کشتار میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج