۸۴۹۹۱۹
۳ نظر
۵۰۱۲
۳ نظر
۵۰۱۲
پ

گابارد: ترامپ خواسته نتانیاهو و سعودی‌ها را برآورده می‌کند

نامزد احتمالی حزب دموکرات آمریکا در انتخابات ۲۰۲۰ در توییتی با انتقاد از تروریستی خواندن سپاه پاسداران توسط واشنگتن، غیر مستقیم ترامپ را آلت دست سعودی‌ها و صهیونیست‌ها خواند.

خبرگزاری ایسنا: نامزد احتمالی حزب دموکرات آمریکا در انتخابات ۲۰۲۰ در توییتی با انتقاد از تروریستی خواندن سپاه پاسداران توسط واشنگتن، غیر مستقیم ترامپ را آلت دست سعودی‌ها و صهیونیست‌ها خواند.

تولسی گابارد، نامزد احتمالی حزب دموکرات در انتخابات ۲۰۲۰ در توییتی نوشت: نتانیاهو و عربستان سعودی خواستار کشاندن آمریکا به جنگ با ایران هستند و ترامپ در حال برآورده کردن این خواسته است. هزینه‌های مالی و جانی (چنین جنگی) فاجعه‌بار است.

به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه اعلام کرد که نام سپاه پاسداران ایران را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار می‌دهد تا اعمال فشار حداکثری بر ایران را افزایش دهد. این اولین باری است که آمریکا یک نهاد دولتی خارجی را به‌طور رسمی تروریستی قلمداد می‌کند.

اقدام غیر قانونی دولت آمریکا در آستانه روز پاسدار برای قرار دادن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی در حالی انجام شده که مسئولان کشورمان از جمله محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه و مقامات نظامی کشورمان نسبت به عواقب چنین کاری هشدار داده بودند.

شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران در واکنش به این اقدام آمریکا و با اشاره به سابقه طولانی فرماندهی مرکزی نیروهای آمریکایی در غرب آسیا در حمایت از گروه‌های تروریستی، این فرماندهی را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • داذیوش

      درود بر سپاهیان ایران.....که همیشه خار چشم دشمنان ایران و انقلاب بوده اید مخصوصا امریکا و اسراییل و ال سعود بی کفایت.....انشااله خواب را. از چشمان دشمنان ایران بگیرید...امریکا دیگر باید احساس امنیت نداشته باشد. نظامیان ترو ریستش در همه جای دنیا. منتظر زهر چشم سپاهیان ما باشند

    • بدون نام

      به گفته رهبری ملت ودولت وکلا نظام جمهوری اسلامی ایران مشگلی با ملت آمریکا ندارد واین موضوع بارها از طرف رهبر ومسئولین کشور ایران اعلام شده. وهمین موضع ایران برای ملت آمریکا ثابت شده که افراد عاقل در آمریکا مخالف تصمیمهای یک شبه ترامپ هستند ومیدانند که این تصمیم باعث میشود نظامیان آمریکایی از سایه خودشان هم بترسند .ودر کل بیشتر به ضرر آمریکاست تا ایران

    • بدون نام

      جایی ارباب و نوکر عوض شد مبارک سعودیها باشد‌‌‌

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج