۸۴۹۹۴۲
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

عملکرد ۶ساله «بیل» در برنابئو از زاویه‌ای عجیب

هر گل مهاجم ولزی برای رئال ۲.۳ میلیون یورو آب خورده است

ایرنا: همزمان با اوج گرفتن گمانه زنی ها در خصوص پایان روزهای حضور «گرت بیل» در رئال مادرید، روزنامه آ. اس در گزارشی جالب، دستمزد خالص پرداخت شده به بیل طی ۶ سال گذشته را در قالب ارزش پولی به ازای هر گل محاسبه کرد.

از زمان پیوستن «گرت بیل» به جمع کهکشانی ها در سال ۲۰۱۳ تاکنون، مادریدی ها در مجموع مبلغی معادل ۲۳۶ میلیون یورو در طول ۶ سال حضور در برنابئو روی مرد ولزی سرمایه گذاری کرده اند.

مهاجم تیم ملی ولز در سال ۲۰۱۳ با قراردادی به ارزش ۱۰۱ میلیون یورو از تاتنهام راهی مادرید شد و در پایان فصل جاری و در بحبوحه گمانه زنی ها در رابطه با اتمام روزهای حضور وی در پایتخت اسپانیا، مدت اقامت وی در برنابئو به ۶ سال خواهد رسید.

عملکرد ۶ساله «بیل» در برنابئو از زاویه‌ای عجیب

براساس گزارش روزنامه گاردین دستمزد خالص سالانه بیل در سه سال نخست حضور در مادرید 18میلیون یورو اعلام شد و پس از امضای قرارداد جدید که تا سال 2022 ادامه خواهد یافت، دستمزد سالانه وی به ازای هر فصل به 27 میلیون یورو افزایش یافت؛ با حسابی سرانگشتی به این نتیجه می رسیم که مادریدی ها در مجموع مبلغ 236 میلیون یورو در مدت تقریبا 6 سال برای وی سرمایه گذاری کرده اند.

در صورتی که مبلغ مذکور را در قالب ارزش پولی به ازای گل های زده شده توسط بیل محاسبه و بیان کنیم؛ نتایج به دست آمده مغز را قلقلک خواهد داد.

بیل در مجموع 102 گل برای رئال به ثمر رسانده و این بدان معنا است که با توجه به دستمزد خالص دریافتی، هر گل بیل برای سفیدپوشان 2.3 میلیوت یورو آب خورده است!!

در دفاع از مرد ولزی می توان به این نکته اشاره کرد که مجموعه ای از مصدومیت ها، راه پیشرفت وی را در فصول اخیر سد کرد و همین امر موجب شد تا مجموع بازی های مهاجم زاده شهر کاردیف برای رئال از سال 2013 تاکنون از عدد 225 تجاوز نکند.

بسیاری از هواداران سفیدپوشان، نخستین فصل حضور بیل را در برنابئو، بهترین فصل وی می دانند چرا که او در طول فصل 2013 - 2014 در 44 بازی 22 گل به ثمر رساند که به عبارتی برابر است با 1.6 میلیون یورو به ازای هر گل و 790 هزار یورو به ازای هر بازی.

این در حالی است که ضعیف ترین بازگشت وی به میادین به فصل 2016 - 2017 باز می گردد؛ جایی که ملی پوش ولزی در 27 بازی تنها 9 بار موفق به گلزنی شد که براساس محاسبات هر گل در آن فصل کذایی برای رئال 4.8 میلیون یورو هزینه داشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برنامه ۹۰ چطور شد
      چرا با روح مردم بازی میکنید

    • گیلا خانی

      حالا حساب سودش هم میکردی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج