۸۴۹۹۷۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

وقتی شایعات هم تمرکز هازارد را به هم نمی‌زند!

ادن هازارد ستاره تیمش در جریان پیروزی ۲-۰ در مقابل وستهم یونایتد بود.

وبسایت نود: در یکی از مسابقات هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس شب گذشته چلسی در حضور ۴۰۵۳۷ تماشاگر میزبان وستهم یونایتد بود و در پایان موفق شد با دو گل ادن هازارد در دقایق ۲۴ و ۹۰ حریف لندنی خود را شکست دهد تا با ۶۶ امتیاز به جایگاه سوم برسد.

در حالی که در روز های اخیر شایعات پیرامون انتقال هازارد بهرئال مادرید قوت گرفته و برخی منابع صحبت از قطعی بودن این انتقال در تابستان می‌کنند، تمرکز هازارد با این قیبل اخبار از بین نرفته و این ستاره ۲۸ ساله بلژیکی در حال رقم زدن بهترین فصل خود در پیراهن آبی های لندن است.

وقتی شایعات هم تمرکز هازارد را به هم نمی‌زند!

هازارد با دو گلی که در مقابل وستهم به ثمر رساند، شمار گل های خود در فصل 19-2018 لیگ برتر را به عدد 16 رساند تا به این ترتیب او با رکورد بهترین فصل خود در لندن از نظر گلزنی (فصل 17-2016) برابری کند. همچنین او با دادن 12 پاس گل، در مجموع روی 28 گل لیگ برتری اثر مستقیم داشته که این آمار، فصل 19-2018 را نیز مشترکا در کنار فصل 15-2014 به بهترین فصل هازارد از نظر اثرگذاری تبدیل کرده است. (هازارد در آن فصل 14 گل و 14 پاس گل داده بود)

هازارد با 16 گل، اکنون خود را به رتبه ششم جدول گلزنان لیگ برتر رسانده و با صدرنشین این جدول، سرخیو آگوئرو، فاصله ای 3 گله دارد. با 12 پاس گل، هازارد اکنون آقای پاس گل لیگ برتر است و کریستین اریکسن (11) و رایان فریزر (10) در تعقیب او هستند. با اثرگذاری روی 28 گل، هازارد توانسته بیشتر از هر بازیکن لیگ برتری دیگر بر روی گل های تیمش اثر داشته باشد.

نزدیک ترین بازیکن در لیگ برتر به هازارد از نظر تاثیرگذاری، سرخیو آگوئرو است که در کنار 19 گل زده اش، 7 پاس گل هم داده و مجموعا روی 26 گل اثر مستقیم داشته است. محمد صلاح نیز که با 18 گل در رده دوم جدول گلزنان حضور دارد، 7 پاس گل ارسال کرده و مجموعا روی 25 گل لیورپول تاثیر مستقیم داشته است. بعد از این سه بازیکن نیز نوبت به رحیم استرلینگ می‌رسد که با 15 گل و 9 پاس گل، روی 24 گل سیتی نقش بازی کرده است.

با باقی ماندن محرومیت چلسی از فعالیت در بازار نقل و انتقالات، ماندن هازارد می‌تواند بهترین خبر برای چلسی و هوادارانش باشد اما در صورت خروج او، چلسی کار بسیار سختی برای جایگزینی چنین ستاره موثری خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج