۸۵۰۰۲۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

راه شهرکرد – شلمزار جاده مرگ است

نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی در خصوص جاده شهرکرد – شلمزار، گفت: این جاده، جاده مرگ است و باید نواقص آن را برطرف کرد.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی در خصوص جاده شهرکرد - شلمزار، گفت: این جاده، جاده مرگ است و باید نواقص آن را برطرف کرد.

علی کاظمی ۲۰ فروردین در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان، با اشاره به تروریست خواندن سپاه از سوی ترامپ، اظهار کرد: این کار را محکوم می‌کنیم و امید است این اقدام موجب یک انفجار درونی در خودشان شود.

وی افزود: مشکلات سیلاب در استان شدید و دارای خسارت بوده که نیازمند مساعدت دولت است.

کاظمی تصریح کرد: دو جاده استراتژیک شهرکرد - شلمزار - ناغان - کارون چهار - خوزستان و شهرکرد - فارسان - بازفت - مسجدسلیمان می‌توانند بار ترافیکی استان را تقسیم کنند و چند تونل در این مسیرها وجود دارد که نیازمند توجه از سوی وزارت راه و شهرسازی است.

وی ادامه داد: اعتبارات جاده‌ای استان در سال‌های اخیر مطلوب بوده است.

کاظمی تاکید کرد: بسیاری از زمین‌های حریم شهرها و روستاها، دارای سند بوده و سال‌ها در آن‌ها، ساخت‌وساز شده، اما باید در اختیار راه و شهرسازی قرار گیرد و این امر از مشکلات و گلایه مردم است که باید در این زمینه راهکاری ارائه شود.

وی با اشاره به ماشین‌آلات راهداری که در هنگام بارندگی می‌توانند کمک مؤثری باشند، تصریح کرد: باید چند دستگاه از این ماشین‌‎آلات در استان به ویژه برای گردنه‌های بازفت و شاه‌منصوری در شهرستان کوهرنگ تهیه و تدارک شود.

کاظمی اظهار کرد: راه‌آهن به آرزویی برای مردم استان تبدیل شده و باید روند اجرای این مهم تسریع شود.

وی در خصوص افزایش پروازها در فرودگاه شهرکرد، گفت: ایران‌ایر در استان دارای ساختمان بوده اما پروازی ندارد و حتی یک پرواز تهران و یک پرواز مشهد نیز کنسل شده در حالی که این نیاز برای استان وجود دارد و بسیاری از اهالی چهارمحال و بختیاری نیز به واسطه شغل خود در عسلویه بوده و خواستار برقراری پرواز از شهرکرد به عسلویه هستند اما این امکان همچنان محقق نشده است.

کاظمی از وزیر راه و شهرسازی خواست حداقل پرواز مرکب تهران - شهرکرد - اهواز در فرودگاه شهرکرد برای رونق این صنعت در استان برقرار شود.

نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی در خصوص جاده شهرکرد - شلمزار افزود: این جاده، جاده مرگ است و باید نواقص آن را برطرف کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج