۸۵۰۰۳۳
۵۰۱۸
۵۰۱۸
پ

اطمینان منصوریان، بیم و امید سرخابی‌ها!

سه نماینده ایران پس از پست سر گذاشتن هفته درخشان حالا برای صعود تلاش می‌کنند. معادله‌ای بسیار سخت در سه بازی حساس برای سرخابی‌ها و تقریبا آسان برای ذوب‌آهن.

ورزش سه: هفته سوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برای نمایندگان ایران به پایان رسید و هر سه تیم پرسپولیس، استقلال و ذوب‌آهن با کسب برتری برابر حریفان خود هفته درخشانی رقم زدند. شاگردان علیرضا منصوریان با پیروزی برابر الوصل به دومین پیروزی پیاپی رسیدند و سرخابی‎های پایتخت هم با در هم کوبیدن نمایندگان عربستان اولین پیروزی در این دوره از مسابقات را تجربه کردند.

اما این سه برد تا حدی اوضاع را برای سه تیم خوب رو به راه و در عین حال دور برگشت را برای آن‌ها حساس‌تر کرد. حال سعی داریم معادلات صعود را برای هر هر کدام از این سه تیم بررسی کنیم. راهی سخت برای استقلال و پرسپولیس و البته آسان برای ذوب‌آهن.

*ذوب‌آهن، تنها یک برد برای تثبیت صعود از گروه

شاگردان علیرضا منصوریان در حال حاضر با ۷ امتیاز در صدر جدول گروه A مسابقات قرار گرفته‌اند و سه امتیاز با تیم دوم جدول یعنی الزورا عراق فاصله دارند. آن‌ها بازی بعدی را در فولادشهر برابر الوصل برگزار می‌کنند و در صورت کسب برد در این مسابقه صعودشان به دور بعد قطعی خواهد شد. در آن صورت الوصل که یکی از تیم‌ها سه امتیازی گروه به شمار می‌رود از گردونه کنار می‌رود.

هر چند ذوبی‌ها یک بازی در عراق برابر الزورا دارند و کسب نتیجه تساوی ایده‌آل ترین نتیجه برای آن‌ها خواهد بود تا صدرنشینی این تیم نیز تا حد زیادی مسجل شود. سبزپوشان دیار زاینده رود آخرین دیدار خود را در کربلا برابر النصر عربستان انجام می‌دهند که با توجه به برد ۳-۲ در دیدار رفت، برتری نسبی برای بازیکنان ذوب‌آهن به دلیل پیروزی در بازی رو در رو خواهد بود.

سه مسابقه ذوب‌آهن به شرح زیر است:

سه شنبه، ۳/۲/۹۸: ذوب‌آهن - الوصل
سه شنبه، 17/2/98: الزورا - ذوب‌آهن
سه شنبه، ۳۱/۲/۹۸: ذوب‌آهن - النصر

اطمینان منصوریان، بیم و امید سرخابی‌ها!

*استقلال، کسب چهار امتیاز از الدحیل و الهلال برای صعود

شاگردان شفر با پیروزی مقابل الهلال، شکست دربی و ناکامی مقابل سایپا را جبران کردند و حالا برای صعود از مرگ امیدوارتر از گذشته کار خود را پیگیری می‌کنند. استقلال حالا هم امتیاز با الدحیل و به علت باخت مقابل این تیم قطری در رده سوم گروه جا گرفته است.

آبی پوشان برای صعود از این گروه باید در دیدار دور برگشت مقابل الهلال هم بازنده نباشند و به کسب امتیاز اکتفا کنند. سپس در مسابقه رو در رو مقابل الدحیل در ورزشگاه آزادی با اختلاف سه گل برنده از زمین خارج شوند تا شکست دور رفت جبران شود. (البته در این بین نتیجه بازی العین و الدحیل هم سرنوشت ساز است. در صورت باخت نماینده قطر، استقلال با یک امتیاز هم اختلاف امتیازی ایجاد می‌کند و برد در ورزشگاه آزادی حکم به صعود آن‌ها می‌دهد).

در غیر این صورت و عدم شکست الدحیل در آزادی هفته آخر حساس‌تر از قبل است. استقلال در امارات با العین بازی می‌کند و به طور حتم باید پیروز شود و در عوض چشم به قطر و بازی الدحیل و الهلال داشته باشد. دیداری که پیروزی آبی‌های عربستانی بهترین نتیجه برای آن‌ها خواهد بود.

سه مسابقه استقلال به شرح زیر است:

سه شنبه، 3/2/98: الهلال - استقلال
دوشنبه، ۱۶/۲/۹۸: استقلال - الدحیل
دوشنبه، 30/2/98: العین - استقلال

اطمینان منصوریان، بیم و امید سرخابی‌ها!

*پرسپولیس، سرخ‌ها دیگر نباید ببازند

قرمزپوشان پایتخت پس از ادامه روند مثبت در لیگ برتر توانستند الاهلی عربستان را در دبی شکست دهند و به اولین سه امتیاز آسیایی را به دست آورند. پرسپولیس حالا با چهار امتیاز در کنار السد و به علت باخت در بازی رو در رو حضور در رتبه سوم را تجربه می‌کند.

با توجه به فشردگی و نزدیکی امتیازی این گروه، نباختن در سه مسابقه آینده می‌تواند کلید سرخ‌ها برای صعود باشد. هر چند که پیروزی در مسابقه برگشت برابر الاهلی هم برای شاگردان برانکو حیاتی است. السد در بازی همزمان میزبان پاختاکور است و احتمال بردش نیز بالا خواهد بود و نماینده ایران برای جا نماندن از کورس و راحت شدن خیالش باید نماینده عربستان را باز هم شکست دهد.

پرسپولیس بازی بعدی خود را در ازبکستان برابر پاختاکور برگزار می‌کند که در صورت برد تا حد زیادی صعود آن‌ها قطعی می‌شود. می‌توان گفت مساوی با گل هم برابر سرخپوشان در تاشکند بسیار ایده‌آل محسوب می‌شود. در این صورت جنگ هفته آخر با السد در هفته آخر برای صدرنشینی خواهد بود. دیداری که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و پرسپولیس در صورت برد می‌تواند صدرنشین به دور حذفی لیگ قهرمانان صعود کند.

سه مسابقه پرسپولیس به شرح زیر است:

دوشنبه، ۲/۲/۹۸: الاهلی - پرسپولیس
دوشنبه، 16/2/98: پاختاکور - پرسپولیس
دوشنبه، ۳۰/۲/۹۸: پرسپولیس - السد

اطمینان منصوریان، بیم و امید سرخابی‌ها!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج