جاباما
۸۵۰۰۳۹
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

متفاوت‌ترین فصل مدافع پرسپولیس؛ گلزنِ شجاع!

شجاع متفاوت‌ترین فصل فوتبالی‌اش را سپری می‌کند؛ مثل همیشه گلزن، برخلاف همیشه مطمئن. مدافع سه گله پرسپولیس طبق آمار متریکا در آمارهای فردی این فصل جزو بهترین‌هاست.

وبسایت نود: شجاع خلیل‌زاده در چهار سال اخیر به جز یک فصلی که پیراهن سپاهان را پوشید، در همه فصول حداقل سه گل برای تیمش زد. شجاع در این فصل هم به این عادتش ادامه داد و علاوه بر دو گلی که در لیگ زده بود، امشب سومین گل فصلش را به الاهلی زد. گلی که اتفاقا تماشایی‌ترین گل او هم بود و روی یک ضربه برگردان به ثمر رسید.

شجاع در این فصل علاوه بر اینکه این عادت شیرینش را حفظ کرده، اشتباهات تاثیرگذار فصل قبلش را هم مرتکب نمی‌شود و یکی از مطمئن‌ترین بازیکن امسال پرسپولیس بوده است. بازیکنی که بعد از علیپور و سیدجلال در این فصل بیشترین بازی را برای پرسپولیس کرده، به قدری خوب بود که دیگر کسی از نمایش‌های کم نقص جلال حسینی حرف نمی‌زند و همه از «زوج دفاعی» پرسپولیس تعریف می‌کنند تا او را در کنار کاپیتان تیم قرار دهند.

جالب است در تیم تهاجمی برانکو، شجاع به قدری فعال بوده که طبق آمار متریکا بیشترین لمس توپ را در بین همه بازیکنان این فصل پرسپولیس داشته باشد. البته شجاع برای اینکه نشان دهد در حملات هم ضعفی ندارد، آمار فوق‌العاده ۱۸درصد نرخ تبدیل شوت به گل را ثبت کرده تا از این حیث هم دومین بازیکن برتر پرسپولیس باشد.

خلیل‌زاده که این فصل سومین دقت پاس را بین هم‌تیمی‌هایش داشت و یک پاس گل هم ارسال کرد، علاوه بر مشارکتی فعال و تاثیرگذار در حملات، در خط دفاع هم متعهد ظاهر شد. شماره سه پرسپولیس بیشترین نبرد هوایی موفق و بیشترین عملکرد دفاعی و دومین بازیکن از حیث توپگیری از حریف را به نام خودش ثبت کرده است.

شجاع به طور متوسط در هر مسابقه ۴.۵ نبرد هوایی برنده می‌شود، بیش از ۷ عملکرد دفاعی نظیر دفع توپ و قطع پاس ثبت می‌کند و ۱.۷ توپ از حریف می‌گیرد. آمارهایی که آمادگی بالای مدافع ۳۰ ساله مازندرانی را نشان می‌دهد.

شجاع در بازی امشب مقابل الاهلی هم بهترین بازیکن پرسپولیسی حاضر در زمین بود. شجاع طبق آمار متریکا ۱۳ خطر دفع کرد، سه قطع پاس داشت، ۸ نبرد برنده شد و یک گل زد که در همه این آیتم‌ها بهترین بازیکن تیمش بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دمت گرم پسر شجاع پرسپولیس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عالیه پسر شجاع اما یه خورده تو بازیا رو اعصابه

    • یل مازرونی

      پرنده سه پا؟!!!

    • بدون نام

      یارو الله بختکی یه گل زده تازه خورده به دست دروازبان، گنداشو نمیبینن که، مخصوصا اون پاس به عقبش که اگه یه گلزن سرعتی بود گلش میکرد!

      پاسخ ها

      • N

        مث آدم حرف بزن . بدجور بو سوختن میاداااا

    • بدون نام

      پرسپولیس قدرتمنده تو اسیا وایران عشقه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج