۸۵۰۰۴۶
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

شافعی: سازمان لیگ به تیم‌های ایرانی فشار می‌آورد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: سه بازی باقیمانده در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا حکم فینال را برای پرسپولیس دارد و برای صعود از این گروه دیگر نباید امتیاز از دست داد.

خبرگزاری فارس: محمود شافعی، پیشکسوت پرسپولیس در خصوص برد این تیم مقابل الاهلی عربستان گفت: به نظر من بازی خوبی بود و برانکو به اهدافی که داشت رسید. شاید دو هدف اصلی برانکو برای این بازی این بود که در ابتدا دروازه تیمش بسته بماند و سپس تفاضل گل خود را بالا ببرد که این اتفاق افتاد. به نظر من پرسپولیس نسبت به قبل با تدبیر و احتیاط بیشتری بازی می‌کند و این مسئله کاملاً مشهود است.

البته نباید از این مسئله غافل شد که در بازی با الاهلی چند اشتباه فردی نزدیک بود کار دست پرسپولیس بدهد اما در کل خوشبختانه پرسپولیس گلی نخورد و برنده شد. از طرف دیگر به اعتقاد من پرسپولیس می‌توانست گل‌های بیشتری هم بزند اما مهاجمان بی‌دقت بودند.

شافعی: سازمان لیگ به تیم‌های ایرانی فشار می‌آورد

وی درباره ساختار دفاعی سرخ‌پوشان در این بازی هم اظهار داشت: ساختار دفاعی پرسپولیس خوب است اما در برخی از دقایق بین مدافعان فاصله می‌افتاد که می‌توانست مشکل‌ساز شود. در برخی از دقایق بین شجاع خلیل‌زاده و سیدجلال حسینی فاصله می‌افتاد و شاید اگر تیم‌های قدرتمند‌تری باشند از این موقعیت‌ها استفاده بهتری ببرند. از طرف دیگر در خط حمله پرسپولیس به سمت تک فوروارد شدن است که این مسئله شاید به هافبک‌ها فشار بیاورد.

این پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه چقدر برای این تیم شانس صعود از این مرحله را قائل هستید، ادامه داد: الان شرایط جدول به گونه‌ای است که پرسپولیس دیگر فرصت امتیاز از دست دادن را ندارد. کوچک‌ترین اشتباه شاید شانس صعود را بگیرد و بازیکنان باید مراقب باشند چرا که حتی شاید حتی تفاضل گل هم باعث شود که یک تیم حذف شود. به اعتقاد من سه بازی باقیمانده این گروه هر کدام حکم فینال را دارد و پرسپولیس باید به هر بازی به چشم یک فینال نگاه کند.

شافعی درباره اینکه فشردگی مسابقات در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس را دچار مشکل می‌کند یا نه، گفت: به نظر من سازمان لیگ به نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا فشار زیادی وارد می‌کند اما باید بدانند که موفقیت تیم‌های ایرانی در آسیا می‌تواند به رشد فوتبال ایران هم کمک کند.

وی در پاسخ به این سؤال که از نظر شما بهترین بازیکن پرسپولیس در بازی با الاهلی عربستان کدام بازیکن است، ادامه داد: درست است که مهدی ترابی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد اما به نظر من سیدجلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده بهترین بازیکنان زمین بودند هرچند که مهدی ترابی هم به دلیل فوتبال فانتزی که دارد عملکرد خیلی خوبی داشت و بانظر کارشناسان به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید سلیمی

      فکر کنم سازمان لیگ ایرانی نیست بابا دست بردارید سه نماینده ایرانی خسته هستند پشت سر هم بازی اگه اینها سعود. نکنند مقصر اصلی سازمان لیگ است

    • بدون نام

      احتمال دوست ندارن ایران نتیجه بگیرد

    • بدون نام

      احتمال دوست ندارن ایران نتیجه بگیرد

    • بدون نام

      چون یک آدم بیسواد مثل خود تاج مسئول لیگ است

    • بدون نام

      نکنه مسئولین سفر خارجی دارن!!!!؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج