جاباما
۸۵۰۰۷۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فخرالدینی: صدرنشین لیگ عربستان را هم بردیم

ذوب‌آهن همچنان به شگفتی‌هایش در آسیا ادامه می‌دهد و به‌هیچ‌وجه این تیم نشانی از روزهای ابتدای فصلش ندارد.

فرهیختگان: ذوب‌آهن همچنان به شگفتی‌هایش در آسیا ادامه می‌دهد و به‌هیچ‌وجه این تیم نشانی از روزهای ابتدای فصلش ندارد. شاگردان منصوریان موفق شدند این‌بار در خانه الوصل امارات، این تیم را شکست داده و صدرنشین گروه اول لیگ قهرمانان آسیا شوند. بر همین اساس با میلاد فخرالدینی، بازیکن تاثیرگذار و باتجربه ذوبی‌ها درخصوص آخرین شرایط ذوب‌آهن و نتایج خوب این تیم به صحبت پرداختیم. متن گفت‌وگو با فخرالدینی را در ادامه می‌خوانید.

از بازی با الوصل آغاز کنیم. یک برد شیرین دیگر در این دیدار برای ذوب‌آهن در خانه حریف به دست آمد.

خداراشکر بازی خیلی خوبی بود، توانستیم یک برد عالی دیگر را به دست بیاوریم و با امتیازات این دیدار صدرنشین شویم. از قبل از بازی می‌دانستیم رقابت سختی داریم و می‌دانستیم این دیدار کلید صعود ماست. فکر می‌کنم با این پیروزی نیمی از راه صعود را طی کرده‌ایم. خوشحالم یک برد خیلی خوب به دست آوردیم تا جایگاه‌مان را تثبیت کنیم. به دیدارهای آینده خوشبین هستیم و ان‌شاءالله به‌عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی شویم.

روند و شرایط ذوب‌آهن نسبت به اوایل فصل بسیار متفاوت شده و این تیم نشانی از روزهای ابتدایی ندارد. چه چیزی بیشترین تاثیر را در این روند صعودی ایفا کرده است؟

مطمئنا آمدن کادرفنی جدید به تیم کمک کرده و تغییر و تحولات نیز در جهت مثبت و رو‌ به جلو برای ذوب‌آهن بود، بنابراین از تاثیرگذاری کادرفنی در روند موفقیت‌های ذوب‌آهن نمی‌توان چشم‌پوشی کرد. بازیکنان نیز همه زحمت خود را می‌کشند و در جبهه بیرونی علاوه‌بر کادرفنی، مدیریت تیم یعنی آقای آذری نیز برای موفقیت و بهبود شرایط تلاش زیادی به خرج می‌دهد و خوشحالم این نتایج را در آسیا کسب کردیم تا حداقل در آسیا آبروداری کرده باشیم.

اگر از شکست سنگین استقلال مقابل العین فاکتور بگیریم، گفته می‌شود تخصص منصوریان در آسیاست. چقدر با این موضوع موافق هستی؟

مطمئنا حضور منصوریان روی نیمکت تیم تاثیرگذار است و به‌نوعی قلق پیروزی‌های آسیایی دستش آمده است. او با تاکتیک‌هایی که اتخاذ کرده و تدابیری که دارد، در کنار سعی و تلاش بچه‌ها توانسته این پیروزی‌ها را به دست بیاورد و نتیجه لازم را کسب کند.

قبول دارید گروه آسیایی ذوب‌آهن نسبت به سایر گروه‌های دیگر در منطقه غرب آسیا راحت‌تر است؟

من این موضوع را قبول ندارم چون در آسیا هیچ تیمی راحت به لیگ قهرمانان آسیا نمی‌رسد. همین النصر عربستان در لیگ این کشور صدرنشین است و موفق شد حتی الهلالی را که در گروه استقلال است، در لیگ عربستان به‌تازگی شکست دهد.

آنها واقعا تیم قدرتمند و خوبی هستند و بازیکنان مطرح و گرانقیمتی دارند، اما ما با حفظ توپ آنها را شکست دادیم. الوصل امارات نیز تیم ضعیفی نیست، حداقل تیم‌های اماراتی در زمین خودشان باج نمی‌دهند و الزورا نیز در سال اول حضورش تیم گردن‌کلفت و چغری نشان داده و هیچ‌گاه قبول ندارم گروه ذوب‌آهن در آسیا گروه آسانی است.

دوشنبه، شب ایرانی‌ها بود و هر دو تیم استقلال و ذوب‌آهن موفق شدند حریفان قدرتمند خود را شکست دهند.

این بازی با بازی ما همزمان بود و خداراشکر استقلال هم به‌عنوان نماینده ایران موفق شد الهلال را شکست دهد. هرچقدر تیم‌های ایرانی در آسیا موفق‌تر عمل کنند این موضوع به نفع فوتبال ایران است.

هنوز هم خودت را استقلالی می‌دانی؟

من الان بازیکن ذوب‌آهن هستم و روی این تیم تعصب دارم. از قدیم پیراهن هر تیمی را پوشیده‌ام، روی تیمم تعصب داشته‌ام و الان هم بازیکن تیم اصفهانی هستم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج