جاباما
۸۵۰۰۸۵
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

علی صادقی: دوست ندارم گریه کسی را دربیاورم

علی صادقی با بیان اینکه دوست دارم نقش‌های متفاوت را بازی کنم، گفت: بازی در نقش‌های تکرای انتخاب خودم نیست ولی به من نقش دیگری پیشنهاد نمی‌شود و اصولا نمی‌توان نقش یک آدم لج‌درآر را به چند صورت بازی کرد.

ایلنا: علی صادقی با بیان اینکه دوست دارم نقش‌های متفاوت را بازی کنم، گفت: بازی در نقش‌های تکرای انتخاب خودم نیست ولی به من نقش دیگری پیشنهاد نمی‌شود و اصولا نمی‌توان نقش یک آدم لج‌درآر را به چند صورت بازی کرد.

علی صادقی: دوست ندارم گریه کسی را دربیاورم

علی صادقی (بازیگر سینما و تلویزیون) درباره بازی در نقش‌هایی که تا حدی به یکدیگر شباهت دارند و در سریال‌های مختلف بازتولید می‌شوند، به خبرنگار ایلنا گفت: واقعیت این است که شخصا خودم انتخاب نمی‌کنم که همیشه نقش آدم‌های لج‌درآر را بازی کنم ولی پیشنهاد نقش دیگری به من نمی‌شود. شاید این موضوع به این دلیل باشد که همیشه در این مدل نقش‌ها کار کردم و در آنها جا افتاده‌ام. شاید نیاز باشد که برای بازی در نقش‌های دیگر؛ مدتی کار نکنم.

وی همچنین درباره بازخوردهایی که از مردم درباره نقشی که در سریال نون.خ بازی کرده نیز اظهار داشت: بازخوردها از سریال خیلی خوب بوده و همه سراغ ساخت سری دوم آن را می‌گیرند. مردم درباره تکراری بودن نقش‌های من هم ابراز ناراحتی نکردند ولی به هر حال خودم می‌دانم که همه نقش‌هایم، نقش آدم‌های لج‌درآر است. اما لازم است مجدد توضیح دهم که این موضوع انتخاب من نبوده و مربوط به داستان و نقشی است که به من می‌دهند. یعنی دست من نیست که بتوانم یک آدم لج‌درآر را در چند حالت بازی کنم. به نوعی وقتی نقش آدم لج‌درآر را به علی صادقی می‌دهند، همان چیزی می‌شود که در نقش‌های پیشین بوده است.

این بازیگر درباره اینکه دوست دارد چه مدل نقش‌هایی را بازی کند، بیان کرد: دوست داشتم نقش آرنولد را بازی کنم! البته این را به شوخی گفتم. به‌طور کلی نقش خاصی مدنظرم نیست ولی نقشی که در مجموعه نون.خ داشتم را خیلی دوست داشتم. امیدوارم که بازهم از این مدل کارها با یک متن خوب ساخته شود و مردم آن را دوست داشته باشند.

صادقی درباره همکاری در فصل دوم سریال نون. خ به کارگردانی سعید آقاخانی نیز توضیح داد: اگر مجموعه ساخته شود و به من هم بگویند حتما بازهم در این مجموعه همکاری خواهم کرد.

وی همچنین درباره همکاری با سعید آقاخانی به عنوان کارگردان و توافق بر سر صحنه‌های مختلف توضیح داد: به هر حال وقتی وارد کار می‌شویم، اختلاف نظرهایی هم به وجود می‌آید و نظراتی هم داده می‌شود. به عنوان مثال در کارها وقتی عوامل زیاد باشند، زمانی هست که ریزه‌کاری‌هایی از دست شما درمی‌رود ولی خب به هر حال حواس همه به کار هست و اگر نقطه نظری داشته باشند، اعلام می‌کنند و اگر دقیق باشد با نظر کارگردان اعمال می‌شود.

این بازیگر در بخش پایانی صحبت‌هایش در پاسخ به این پرسش که با توجه به موفقیت بازیگران کمدی در ژانر‌های دیگر، آیا علاقه‌ای به ایفای نقش‌های جدی دارد یا خیر، نیز گفت: واقعیت این است که خودم دوست دارم نقش‌های جدی را هم تجربه کنم ولی بیشتر از آن دوست دارم مردم را شاد کنم. به نوعی دوست ندارم در این شرایط نقش‌های ناراحتی داشته باشم و گریه کسی را بیاورم. به همین دلیل نقش‌هایم همیشه شاد بوده و فکر نمی‌کنم مردم هم مرا در قالب ناراحتی قبول کنند. ولی به هر حال اگر نقشی باشد که خودم هم از آن خوشم بیاید، حتما آن را قبول خواهم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ۱۶۶

      بازیهای نامبرده بی نظیراست....

    • بدون نام

      علی صادقی خیلی گلی دوست داریم هم اینکه بادیدنت خنده رولبامون میره عالیه همیشه نقشاتودوست داشتم موفق بودی همیشه خندون باشی

    • بدون نام

      ای کلک نه بابا !!!!!!! خدایی بگو تا خالا گریه چندتا دختر را د راوردی؟؟!!!!!!

    • یاوز

      لوس ومتاسفانه به هیچ عنوان نباید ایشان را به عنوان یک هنرپیشه طنز خطاب کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج