جاباما
۸۵۰۰۸۶
۲۶ نظر
۵۰۱۷
۲۶ نظر
۵۰۱۷
پ

سردار صنیع‌خانی: چرا برخی نمایندگان لباس سپاه را پوشیدند؟

سردار سید علی صنیع خانی، از فرماندهان قدیمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اعتراض به اینکه نمایندگان مجلس روز گذشته لباس سپاه پوشیده بودند، گفت: واقعا در اقلیت هستند کسانی که مشی‌شان مشی پاسداری است؛ اکثریت اینها دنیاطلبانی هستند که به هر رنگی درمی‌آیند تا دنیایشان را به دست بیاورند و حفظ کنند.

پایگاه خبری انصاف نیوز: سردار سید علی صنیع خانی، از فرماندهان قدیمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اعتراض به اینکه نمایندگان مجلس روز گذشته لباس سپاه پوشیده بودند، گفت: واقعا در اقلیت هستند کسانی که مشی‌شان مشی پاسداری است؛ اکثریت اینها دنیاطلبانی هستند که به هر رنگی درمی‌آیند تا دنیایشان را به دست بیاورند و حفظ کنند.

سردار صنیع خانی گفت: اولا باید روز پاسدار و تولد امام حسین علیه السلام را تبریک گفت. از تلویزیون صداوسیما دیدم که نمایندگان مجلس لباس سبز سپاه را در حمایت از سپاه به تن کرده بودند. این کار من را خیلی نگران کرد.

واقعا به جای اینکه یک تبریک به سپاهیان باشد، برای ما نگرانی بوجود آورد. برای اینکه یک سری افرادی که هیچ سنخیتی با سپاه و سپاهی و این لباس ندارند این لباس را بر تن کردند. البته یک اقلیتی از اینها هستند که عملکرد قابل قبولی داشتند اما اکثریت آنها کسانی هستند که فاصله‌ی قابل توجهی دارند با سپاه به‌ویژه آنهایی که این لباس را ارزشمند کردند، یعنی آن سپاهیان اولیه که بنیانگذاران سپاه بودند.

وی افزود: لباسی که بر تن خرازی و همت و احمد کاظمی و باکری نشسته، حالا بر تن کسانی می‌نشیند که اصلا هیچ بویی از آن مزیت‌هایی ندارند که آنها داشتند. اینها می‌توانستند مانند گذشته یک بیانیه در حمایت بدهند اما نمی‌دانم چه کسی این اجازه را داد که لباس سپاه را با آن قداستی که داشته بر تن اینها بکنند.

این فرمانده سابق سپاه تاکید کرد: به عنوان یک پاسدار واقعا معترض هستم به کسانی که به نمایندگان مجلس مجوز پوشیدن لباس سپاه را داده‌اند. باید پاسخ داده شود که چه کسی چنین کاری را کرده است. ارزش این لباس را پایین آوردند.

وی گفت: پشت این لباس خیلی چیزها خوابیده است؛ آن ایثارها و فداکاری‌ها. بچه‌های سپاه برای هیچ چیز دنیا این لباس را نپوشیدند، بلکه برای این آمدند که جانفشانی و ازخودگذشتگی کنند برای این نظام، نه برای مال دنیا. وقتی ما وارد سپاه شدیم هیچ کسی نیامد بود برای اینکه مقامی، پستی و درجه‌ای و حقوقی بگیرد. همه فقط و فقط برای خدمت کردن به کشور بود، برای حفظ این نظام بود و جانشان را هم دادند.

این برادر دو شهید دفاع مقدس تصریح کرد: به ذهنم رسید که ما باید جواب بدهیم به کسانی که بنیانگذار این سپاه بودند و برای آن زحمت کشیدند. ارزش این لباس به آن کسانی بود که آن لباس را تن کرده بودند، حالا این که اینها این لباس را بر تن کنند سخره گرفتن همه‌ی آن ارزش‌هایی است که ما به آنها پایبند بودیم.

وی ادامه داد: البته ما سپاهی‌ها خودمان هم باید توجه کنیم، قدر این لباس را بدانیم، کاری نکنیم با کاری که اسلاف‌مان انجام دادند. نباید اجازه بدهیم که هر کسی این لباس را بر تن کند.

سردار صنیع خانی همچنین در پاسخ به یادآوری اینکه امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع که ارتشی است هم در این روز لباس سپاهی پوشیده بود، گفت: مهم این است کسی که آن لباس را پوشیده چه نسبتی با سپاهیان دارد. ممکن است که امیر حاتمی فردی باشد که از نظر عملکرد و اعتقاداتش به سپاه نزدیک باشد و آن فرق دارد. برخی از نمایندگان هم که سنخیت دارند، زندگی‌شان درست است، عملکردشان ایثارگرانه است، به آنها معترض نیستم که این لباس را به تن کنند؛ اما اکثریت آنهایی که ما می‌شناسیم عبید الدنیا هستند، یعنی بنده‌ی دنیا هستند،

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یک شو بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من یه سوال دارم اگر آمریکا یه روز زنان ایران را تحریم کنه نمایندگان لباس زنانه میپوشند چیه خوب سوال دیگه

    • بدون نام

      پوشیدن لباس سپاه در مجلس یک شو بی معنی عجولانه بود

    • بدون نام

      کاملا درسته حق با شماست اکثریت کسانیکه دیروز لباس سپاه را تن کرده بودن پاچه خاری بیش نیستن.

    • محمد

      احسنت. کاملا درست گفتند سردار

    • شعبانی

      دقیقا درست گفته

    • حق پر ست

      سردار این بهترین کاری بود که نمایندگان به جهت مقابله با حرکت امریکا انجام دادند

    • محمود

      دقیقاً درست گفتی سردار
      درود بر شما

    • بدون نام

      تظاهر

    • بدون نام

      حرف حق

    • بدون نام

      والا راست گفته، فردا باد از به طرف دیگه بیاد این نماینده ها لباس یه عده دیگه رو میپوشن!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاملا درسته

    • بدون نام

      البته نظر سردار محترم است .پوشیدن این لباس توسط اعضای قانون گذار یک نظام بمنزله تایید وحمایت ازارگان نظامی رسمی وقانونی کشور است که توسط دشمن مورد هجمه واقع شده.این اقدام به دشمن ودنیا میفهماند که ما همه سپاهی هستیم واین ارگان نظامی دفاعی کشوراست.ولاغیر

    • بدون نام

      احسنت

    • zzzz

      احستت
      آفرین
      خوشم آمد

    • بدون نام

      چون فهم ودرک سیاسی ندارند

    • کاکو

      سردارعزیز اکثریت همین مجلسیهای عزیز موقعیکه بادازطرف خانم موگرینی میوزیدسروکله شکستن تا یک عکس سلفی باجنابش بگیرن الان جهت باد ازاینوره

    • بدون نام

      اینها لباس پاسداری میپوشند و شعار مرگ بر امریکا و فرزنداشون در امریکا .

    • بدون نام

      همین مجلسیها صدای یک تفنگ بشنوند پناه میبرند به سوراخ موش
      سپاهی بودن لیاقت میخواد

    • محسن اسکندری

      حرف حق

    • هاشم

      سپاهی بودن لیاقت میخواهد ، نه لباس پوشیدن
      امام (ره ) فرمودند پاسداران طلبه های مسلح هستند
      جانم فدای سربازان امام حسین ( ع)

      پاسخ ها

      • امین عبدلی طالب

        دمت گرم سردار با این حرفای کوبنده.واقعا اگه همه مثل شما بودند ما دیگه کمبودی احساس نمیکردیم

      • امین عبدلی طالب

        همه این مجلسیها ساختمان کارشان ضد توپ است آنها در پناه این لباس رو فقط واسه ریا پوشیدند.اگه واقعا هم سو و هم جهت با سپاه هستند کدامشان حاظر است که ده روز پیش سپاهیان عزیز ما در مرزها که هر لحظه ممکن است جانشان رو از دست بدهند از مرزها نگهبانی بدهند و در اردوگاه باشند

      • امین عبدلی طالب

        اگه سپاه نبود ما هم الان وجود نداشتیم.خدا قوت میگم به تمام پاسداران انقلاب اسلامی که بدون هیچ درخواستی دارن شبانه روز با تروریست ها میجنگند

    • انتقاد منطقی

      قربون دهنتون که عالی گفتین .

    • بدون نام

      احسنت به شرفت سردار حرف حق زدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج