جاباما
۸۵۰۱۰۲
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

دیدار استقلال با الهلال جنگ دارا و ندار بود

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: بازی استقلال برابر الهلال از نظر امکانات و شرایط مالی جنگ دارا و ندار بود.

خبرگزاری مهر: حسین تراب پور در خصوص پیروزی استقلال برابر الهلال گفت: دیدار استقلال و الهلال جنگ دارا و ندار از نظر شرایط مالی و امکانات بود. تیم عربستانی بازیکنان بزرگی را به خدمت گرفته، امکانات خوبی داشت اما نتوانست با تمام این شرایط مقابل استقلال، نتیجه‌ای را که به دنبالش بود به دست آورد.

وی تأکید کرد: استقلال بعد از دو هفته ناکامی برابر پرسپولیس و سایپا از نظر روحی و روانی شرایط خوبی برای این دیدار داشت و اعتقاد داریم بازیکنان این تیم همه هم‌قسم بودند تا با ارائه یک بازی منطقی و به دور از استرس، نتیجه لازم را کسب کنند.

تراب پور تأکید کرد: درست است که بازی دو نیمه متفاوت داشت اما برای استقلال چندان فرقی در این دو نیمه وجود نداشت. الهلال به دنبال گل بود و اگر ما یک گل دریافت کردیم به خاطر اشتباهات فردی بود، نه کارهای تیمی الهلال اما در ادامه بازیکنان استقلال عملکرد بسیار خوبی در خط دفاع داشتند و اجازه گلزنی به حریف نداشتند.

وی تأکید کرد: این نتیجه برای استقلال امیدوارکننده بود و حالا آنها به بازی‌های بعد امید دارند تا بتوانند با پیروزی در دیدارهای بعدی به مرحله بعد لیگ قهرمانان صعود کنند.

مربی دروازه بان های نساجی در مورد عملکرد سیدحسین حسینی هم گفت: سید دروازه بان خوبی است، به خوبی او را می‌شناسم، چند عکس العمل به موقع داشت اما خوشبختانه فشار زیادی بر روی دروازه او به وجود نیامد و اگر گل را هم دریافت کرد به دلیل اشتباهات مدافعان بود و او تقصیری در این موضوع نداشت و در مجموع عملکرد او راضی کننده بود.

تراب پور در خصوص اتفاقاتی که بعد از دربی برای مهدی رحمتی به وجود آمد و هواداران خواستار اخراج او از استقلال شدند، گفت: تا آنجا که من مهدی را می‌شناسم، او دست به چنین کاری نزده است که بخواهد پنالتی‌زن بازی را عوض کند و من این موضوع را قبول ندارم. شاید او به بازیکن تیمش روحیه داده باشد اما بعید می دانم چنین کاری کرده باشد. اعتقاد دارم در خصوص این موضوع، شفر باید شفاف سازی کند و پاسخگو باشد. اگر او سرمربی است، پس مهدی کار اشتباهی کرده که پنالتی زن را عوض کرده اما اگر چنین اتفاقی نیفتاده، نباید رحمتی سیبل شود و همه او را مورد توهین قرار دهند.

وی تأکید کرد: من به هواداران حق می‌دهم ناراحت باشند. بارها در دربی حضور داشتم و می دانم که طرفداران یک تیم چه استقلال و چه پرسپولیس حاضرند تیمشان قهرمان نشود اما در دربی شکست نخورند، ولی این حق را ندارند که به یک دروازه بانی که سال‌ها برای استقلال زحمت کشیده توهین کنند.

تراب پور تأکید کرد: این شفر است که باید پاسخگو باشد که چرا نتوانسته در خصوص پنالتی‌زن تصمیم نهایی را بگیرد، بنابراین باید در مورد این وضعیت به طور شفاف با مردم صحبت کند.

مربی دروازه بان های نساجی در خصوص شرایط تیم نساجی قائمشهر گفت: ما وضعیت خوبی داریم. از نظر فنی و بازیکن در شرایط ایده آل هستیم اما متأسفانه از نظر امکانات وضعیت نامناسبی وجود دارد. ما از شروع عید تا به امروز هنوز یک تمرین مناسب را در یک زمین خوب انجام نداده ایم. یک روز زمین شماره دو آزادی، یک روز پشت دروازه، یک بار در یک زمین کوچک، امروز هم که به زمین ورزشگاه کارگران آمدیم، شرایط خوبی نبود و حالا با این وضعیت باید به مصاف ماشین سازی هم برویم.

وی در پایان و در خصوص دیدار تیمش برای ماشین سازی در روز پنجشنبه ۲۲ فروردین ماه گفت: ما برای پیروزی به تبریز می‌رویم، زیرا به سه امتیاز این بازی نیاز داریم. بازیکنان ما درست است که تمرین مناسبی انجام نداده اند اما همه هم‌قسم شده اند تا با بُرد در این دیدار، موقعیت خود را در جدول بهبود بخشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کیسه ها که با ننه من غریبم بازی ، وضعشون خیلی هم خوبه ! چپ و راست
      پاتوسی ماتوسی میخرن !

    • ..ا

      استقلال کل بودجه وزارت ورزش رو خورده حالا شده ندار؟؟؟؟اینا کی ان که میرید باهاشون مصاحبه میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      همین تیم ندار به اندازه دو تیم بازیکن خریده امسال

    • mehdii

      از نظر امکانات درسته واقعا متفاوتن ولی از نظر مالی استقلال اندازه سه تا تیم بازیکن خریده کجاش نداره؟اگه نتیجه ای غیراز این رقم میخورد آدم شک میکرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج