جاباما
۸۵۰۱۷۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

لیگ NBA؛ پیروزی تاندر در ثانیه پایانی

در دیدارهای امروز لیگ NBA، تیم‌های اوکلاهماسیتی، گلدن استیت و دالاس مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

خبرگزاری تسنیم: در دیدارهای صبح امروز (چهارشنبه) لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا، تیم‌ اوکلاهماسیتی تاندر با شوت ۳ امتیازی پل جرج در فاصله کمتر از ۲ ثانیه به پایان بازی موفق به شکست میهمان خود، هیوستون راکتس شد. تاندر در حالی این بازی را به سود خود پایان داد که در کوارتر چهارم، ۱۴ امتیاز از حریف عقب بود. در این بازی راسل وستبروک با کسب ۲۹ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۱۰ پاس گل برای تاندر برای سی و سومین بار در فصل جاری تریپل دابل کرد. جیمز هاردن هم ۳۹ امتیاز برای راکتس به دست آورد.

وستبروک تاکنون ۱۳۷ بار در دوران حرفه‌ای خود تریپل دابل کرده است و پس از اروین مجیک جانسون، دومین بازیکن تاریخ لیگ در این مورد است.

در بازی دیگری که در دالاس برگزار شد، تیم میزبان با اختلاف ۱۱ امتیاز فینیکس سانز را شکست داد. جمال کرافورد در این بازی ۵۱ امتیاز برای سانز کسب کرد. او مسن‌ترین بازیکن تاریخ لیگ است که ۵۱ امتیاز برای تیمش کسب کرده است.

گلدن استیت وریرز هم با ۲۱ امتیاز و ۱۲ ریباند دیمارکوس کازینز، ‌میزبان خود نیواورلینز پلیکانز را از پیش رو برداشت. استیفن کری این بازی را به دلیل مصدومیت ترک کرد.

نتایج دیدارهای صبح امروز لیگ NBA به شرح زیر است:

شارلوت ۱۲۴ - کلیولند ۹۷
ممفیس 93 - دیترویت 100
بوستون ۱۱۶ - واشنگتن ۱۱۰
فیلادلفیا 99 - میامی 122
گلدن استیت ۱۱۲ - نیواورلینز ۱۰۳
نیویورک 96 - شیکاگو 86
تورونتو ۱۲۰ - مینه سوتا ۱۰۰
فینیکس 109 - دالاس 120
دنور ۱۰۸ - یوتا ۱۱۸
هیوستون 111 - اوکلاهماسیتی 112
پورتلند ۱۰۴ - لس آنجلس لیکرز ۱۰۱

در پایان بازی‌های امروز، میلواکی باکس با ۶۰ پیروزی و ۲۱ شکست در صدر کنفرانس شرق و گلدن استیت وریرز نیز با ۵۷ پیروزی و ۲۴ شکست در صدر کنفرانس غرب قرار دارند.

میلواکی باکس، تورونتو رپتورز، فیلادلفیا سونی سیکسرز، بوستون سلتیکس، ایندیانا پیسرز، بروکلین نتس و اورلاندو مجیک از کنفرانس شرق و گلدن استیت وریرز، دنور ناگتس، هیوستون راکتس، پورتلند تریل بلیزرز، یوتا جز، لس آنجلس کلیپرز، سان آنتونیو پیسرز و اوکلاهماسیتی تاندر از کنفرانس شرق، تیم‌هایی هستند که حضور خود را در پلی‌آف مسجل کرده‌اند.

در حالی که تیم‌ها تنها یک بازی دیگر تا پایان فصل قانونی فاصله دارند، تکلیف صعود یک تیم از کنفرانس غرب به مرحله پلی‌آف مشخص نشده است. سه تیم دیترویت،‌ شارلوت و میامی، شانس کسب تنها سهمیه باقیمانده کنفرانس غرب را دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج