۸۵۰۱۹۳
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

کیمیایی: قرار بود مشایخی در فیلم جدیدم بازی کند

کیمیایی خبر داده که در فیلم جدیدش قرار بود با مشایخی بار دیگر همکاری کند: «در فیلمنوشتی که الان دارم، قرار بود یک نقش اساسی را بازی کند. صحبت کوتاهی هم با او کرده بودم. گفت اگر حالم اجازه بدهد که بتوانم سر صحنه باشم که حتما می‌توانم، می‌آیم.»

انتخاب: مسعود کیمیایی یک روز بعد از درگذشت جمشید مشایخی از بازی او در فیلم «قیصر» تقدیر کرده و گفته او در نقش خان دایی این فیلم حضور خوبی داشت. این کارگردان همچنین اعلام کرده که مشایخی در فیلم جدیدش قرار بود بازی کند.

کیمیایی: قرار بود مشایخی در فیلم جدیدم بازی کند

کیمیایی درباره همکاری با این بازیگر درگذشته در دومین فیلم بلند خود گفته است: «در «قیصر» خان دایی خیلی خوبی بود. یک آدم کنار گذاشته‌ای که همینجور در ذهن خودش غلت می‌زند. در ذهنش می‌گوید آدمی که روبه‌رویش قرار گرفته راست می‌گوید یا خودش راست می‌گوید.»

او در پاسخ به سوالی درباره نحوه انتخاب مشایخی برای فیلم «قیصر» توضیح داده: «زیاد یادم نمی‌آید. به هر حال خودم نزدیک ۸۰ سال دارم و این اتفاق هم حدود ۵۰ سال پیش بود. یادم می‌آید رفتم اداره تئاتر و در ذهنم اینطور بود که عباس جوانمرد نقش خان دایی یا قیصر را بازی کند… بعدها دیدم محمدعلی کشاورز هم گفت به من هم پیشنهاد شده بود. حتما شده بود ولی یادم نمی‌آید. به هر جهت مشایخی را انتخاب خوبم می‌دانستم.»

او در بخش دیگر این مصاحبه کوتاه به کارنامه مشایخی هم اشاره کرده است: «خیلی دلگیرم که وقتی می‌خواهند مشایخی را معرفی کنند، چند فیلمفارسی را که بازی کرده بود، به رخ سینمای امروز می‌کشند. در حالی که مشایخی آن موقع خیلی سینما را نمی‌شناخت.»

کیمیایی همچنین خبر داده که در فیلم جدیدش قرار بود با مشایخی بار دیگر همکاری کند: «در فیلمنوشتی که الان دارم، قرار بود یک نقش اساسی را بازی کند. صحبت کوتاهی هم با او کرده بودم. گفت اگر حالم اجازه بدهد که بتوانم سر صحنه باشم که حتما می‌توانم، می‌آیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج