۸۵۰۲۰۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

آیت‌الله مکارم: ذره‌ای از محبوبیت سپاه کم نشده

آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید با اشاره به اقدام دولت آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌ های تروریستی، گفت: این کار نابخردانه آمریکا، ذره ای از محبوبیت سپاه کم نخواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا: آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید با اشاره به اقدام دولت آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌ های تروریستی، گفت: این کار نابخردانه آمریکا، ذره ای از محبوبیت سپاه کم نخواهد کرد.

ی روز چهارشنبه در ابتدای درس خارج درمسجد اعظم قم، با بیان این که موضع گیری رئیس جمهوری آمریکا درباره سپاه غیرمنتظره نبود، افزود: سپاه منطقه را از سلطه آمریکا و اسرائیل غاصب حفظ کرده و این اقدام برای انتقام از ضربه هایی می باشد که آمریکا در سوریه، عراق و جنگ تحمیلی هشت ساله از سپاه خورده است.

آیت الله مکارم شیرازی اضافه کرد: احساس می کنیم بعد از این اقدام، محبوبیت سپاه بیشتر شده، چرا که حق را با چشم پوشی نمی شود باطل کرد.

دونالد ترامپ رئیس ‌جمهوری آمریکا دوشنبه هفته جاری با انتشار بیانیه ‌ای مطبوعاتی اعلام کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست سازمان‌ های تروریستی قرار می ‌دهد.

وی با اشاره به این که رئیس جمهوری آمریکا علاوه بر امور اعتباریه، امور تکوینیه را هم در اختیار خود می داند، گفت: نهایت بی عقلی است که انسان خیال کند همه چیز در اختیار اوست، هر کاری را می تواند انجام دهد و واقعیت ها را با خط و امضا عوض کند.

آیت الله مکارم شیرازی ادامه داد: مکتبی میان برخی دولتمردان آمریکایی مثل برخی اراذل و اوباش حاکم است که با حرف زور می خواهند حرف خود را پیش ببرند، حق را باطل و باطل را حق می کنند.

این مرجع تقلید درادامه به واگذاری بلندی های جولان به اسرائیل غاصب اشاره و خاطرنشان کرد: سرزمین کشوری را به کشور دیگری می بخشند، شما از کجا آمده اید که خانه کسی را به دیگری ببخشید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج