۸۵۰۲۲۲
۱۵ نظر
۵۰۰۲
۱۵ نظر
۵۰۰۲
پ

واکنش قاسمی به حمایت عربستان از تصمیم ترامپ

سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به حمایت عربستان و بحرین از تصمیم رئیس جمهور آمریکا در مورد سپاه پاسداران، تاکید کرد که این دو نمی‌توانند با چنین کارهایی نقش خود در حمایت از تروریسم را مخفی کنند.

سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به حمایت عربستان و بحرین از تصمیم رئیس جمهور آمریکا در مورد سپاه پاسداران، تاکید کرد که این دو نمی‌توانند با چنین کارهایی نقش خود در حمایت از تروریسم را مخفی کنند.

بهرام قاسمی در واکنش به حمایت عربستان و بحرین از تصمیم رئیس جمهور آمریکا در مورد سپاه پاسداران گفت: این دو کشور نمی‌توانند با پنهان شدن پشت اینگونه موضع‌گیری‌های بی ارزش، افکار عمومی جهان را از مسئولیت خود در ترویج تروریسم در سطح منطقه و جهان منحرف کنند.

سخنگوی وزارت امور خارجه در بیانیه‌ای با محکومیت شدید مواضع بحرین و عربستان سعودی در استقبال و حمایت از اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مواضع "ناشیانه و بی خردانه" این دو کشور را مغایر با اصول عدم مداخله و احترام به حاکمیت کشورها دانست.

قاسمی مواضع عربستان و بحرین را "تحسین زبونانه و منفعلانه اقدامات ضدایرانی رئیس جمهور آمریکا" توصیف و افزود: مواضع اعلام شده از سوی این دو کشور، نشان دهنده عدم درک درست و سطحی نگری آنها در مورد واقعیت‌های منطقه و ناآگاهی آن‌ها نسبت به پیامدهای ماجراجویی و خطای راهبردی آمریکا علیه ثبات و امنیت منطقه دانست.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: برخی کشورهای منطقه عادت کرده‌اند چشم و گوش بسته از هر آنچه اربابان فرامنطقه‌ای آنها می‌گویند تبعیت کنند؛ این کشورها خود اصلی ترین مروج آموزه‌ها و افکار تروریسم در منطقه و جهان بوده و از هیچ کمک و امکان و فرصتی برای پشتیبانی گروه‌های تروریستی در دهه‌های اخیر دریغ نکرده‌اند و سرمایه گذاری غیرقابل انکاری در تروریست پروری داشته و دارند؛ آنان در جایگاهی نیستند که با ایفای نقشی فریبکارانه، علیه جمهوری اسلامی ایران اعلام موضع نمایند و بدون تردید نخواهند توانست با پنهان شدن پشت اینگونه موضع گیری‌های بی ارزش، افکار عمومی جهان را از مسئولیت خود در ترویج تروریسم در سطح منطقه و جهان منحرف کنند.

پس از اقدام غیر قانونی روز دوشنبه ترامپ در قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های تروریستی آمریکا، رژیم صهیونیستی، بحرین و عربستان از این اقدام خصمانه رئیس جمهور آمریکا حمایت کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یوسف اصغرزاده

      سلام پیروزی همیشه با خداست

    • بدون نام

      نگو برادران مسلمانن

    • محمد

      مرگ بر آمریکا،مرگ بر آل یهود(اسائیل) ،

      مرگ بر آل سعود، مرگ بر آل خلیفه.

    • سجاد میرخالقداد

      بر شرف هر چی آل سعود لعنت

    • امیر تولایی

      خاک عالم بر







      .سر کشورهای وهابی عربستان بحرین مصر اسراببل وا رباب شان گاوچران ها امریکایی ماهمه پاسداریم ودر مقابل ارزشهام باهمه تان میجنگیم وتن به دلت وخواری نخواهیم داد

    • کاربر

      حالا حتمن که نباید به همه چیز واکنش نشان داد!

    • بدون نام

      اقا بهرام هنوز این جایی؟

    • بدون نام

      اینجا دیگه بحث جدی شده ؛عربستان و بحرین و رفقا رامحکوم میکنم با شرکاء

    • بدون نام

      شاید بحرین فراموش کرده که یکی از جزایر ایران است تمام مردم بحرین ایرانی اصل هستند. وچرا این جزیره با کمک انگلیس از ایران جدا و در حالا عربستان جزیره ایرانی بحرین را مصادره کرده. حکام سعودی و بحرین بهتر است تا زمان کافی دارند به اسرائیل رفته وکار ما را راحت‌تر کنند وزمانی که اسرائیل را با خاک یکسان کردیم آ نها هم بی نصیب نمانند درود بر ملت‌های آ زاده و امت مسلمان عالم

    • کارمند

      فقط میتوانید بیانیه صادر کنید و واکنش نشان بدهید؟
      خسته نباشید

    • بدون نام

      تا سرزمین حجاز ازاد نشود امت اسلامی در بدبختی و زبونی خواهد ماند یمن را دریابید انها میتوانند این مهم را انجام دهد

    • علی مقدم

      عربستان وبحرین ومصر واسراییل سگهای ولگرد دنبال ترامپ هستن کشورهایی که به نوکری معروفن وخود حامی که نه خوده تروریست هستن داعش کیست خود عربستان کثافت

    • بدون نام

      اگه خدا با ماست پس کی با اوناست

    • محمد شیرزاد

      مرگ بر آمریکا وغلامانش

    • یاور

      عربستان خود مرکز تروریست است رژیم فعلی عربستان کثیف ترین و جنایتکارترین رژیم کشورهای عربی است انشاءالله نابودیشان نزدیک است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج