جاباما
۸۵۰۲۲۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

شفر نباید اجازه بدهد یک بازیکن در کارش دخالت کند

هافبک پیشین استقلال گفت: اگر وینفرد شفر می خواهد تیمش موفق باشد نباید اجازه دخالت بازیکن در کارش را بدهد.

خبرگزاری مهر: مهدی فنونی زاده در خصوص پیروزی استقلال برابر الهلال از هفته سوم لیگ قهرمانان گفت: آبی پوشان شروع بسیار خوبی داشتند. با اینکه کسی فکر نمی‌کرد استقلال بتواند الهلال پرقدرت را که چه از لحاظ بازیکن و چه از لحاظ امکانات یکی از بهترین تیم‌های آسیا است، شکست دهد اما آبی پوشان نشان دادند که اگر بخواهند می‌توانند هر حریفی را از پیش رو بردارند.

وی در پاسخ به این پرسش که چه اتفاقی در استقلال رخ داد که تا قبل از دربی نتایج خوبی کسب می‌کرد اما مقابل پرسپولیس و سایپا بد بود ولی دوباره مقابل الهلال عملکرد قابل قبولی داشت، گفت: جواب این سوال را باید از شفر بپرسید که چرا تا قبل از دربی آبی پوشان نتیجه خوبی کسب می‌کردند اما به یکباره مقابل پرسپولیس و سایپا ضعیف بودند ولی دوباره به یک هماهنگی دست پیدا کرده و برابر الهلال پرقدرت پیروز شدند.

شاید اتفاقاتی که در بین دو نیمه دربی درون رختکن افتاد باعث شد تا استقلال از شرایط آرمانی دور شود. شفر باید اجازه ندهد هیچ بازیکنی در کارش دخالت کند. او باید تصمیم گیرنده نهایی باشد و هر اتفاقی که می‌افتد چه برد چه باخت، او باید مسئولیت را به عهده بگیرد.

هافبک پیشین استقلال در خصوص دیدار روز جمعه استقلال برابر سپاهان هم گفت: این بازی یک فینال در لیگ برتر است. همیشه دیدارهای استقلال و سپاهان حساس بوده، با توجه به اینکه امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان است و نتایج خوبی هم گرفته و اختلاف امتیازی خیلی کمی هم با استقلال دارد، برنده این دیدار می‌تواند به قهرمانی امیدوار باشد. البته حساسیت این بازی به نسبت گذشته بیشتر از قبل شده و هر دو تیم به دنبال این هستند تا با پیروزی در این دیدار امیدوار به قهرمانی در لیگ برتر باشند.

فنونی زاده خاطرنشان کرد: مهره چینی در این دیدار بسیار سخت است و هر تیمی که با ارنجی بهتر وارد زمین شود و از موقعیت‌هایش استفاده کند، مطمئناً برنده این دیدار خواهد بود. نزدیک بودن اختلاف امتیازات پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور باعث شده رقابت شدیدی بین این ۴ تیم وجود داشته باشد. بنابراین باید شاهد یک بازی جذاب از این دو تیم باشیم.

وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که پیش بینی شما از نتیجه این دیدار چیست، گفت: هر تیمی که در شرایط روحی و روانی بهتری باشد، امتیازات لازم را کسب خواهد کرد. پیش بینی نتیجه سخت است چون یک اتفاق می‌تواند تعیین کننده باشد اما اعتقاد دارم با شرایط روحی خوبی که استقلال بعد از برد برابر الهلال دارد و با وجود بازیکنان خوبی که بر روی نیمکت استقلال هستند، دست شفر برای تغییرات باز است و به خوبی می‌تواند با یک ارنج مناسب به مصاف سپاهان رفته و در پایان هم پیروز میدان باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • N

      شفر!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج