۸۵۰۲۲۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

الهلال پول برای استخدام جانشین مامیچ ندارد

باشگاه الهلال قصد داشت زوران مامیچ سرمربی کروات این تیم را قبل از رسیدن به ریاض برکنار کند اما مشکلات مالی باعث شده او کماکان روی نیمکت این تیم بنشیند.

ورزش سه: شکست الهلال برابر استقلال که با نمایش ضعیف نماینده عربستان همراه بود با واکنش های انتقادآمیز و تندی از سوی رسانه ها و هواداران الهلال همراه بود. در همین رابطه یک روزنامه نگار و گزارشگر سرشناس عربستانی از این موضوع خبر داد که مدیران باشگاه الهلال بعد از شکست برابر استقلال تصمیم به اخراج زوران مامیچ گرفته اند.

عبدالعزیز المریسل در حساب توئیترش در این رابطه نوشت:« باشگاه الهلال تصمیم به برکناری مامیچ گرفته و انتظار می رفت این تصمیم قبل از رسیدن به ریاض عملی شود اما برای مدیریت مشکلی وجود دارد.»

او همچنین گفت:« اولا باید پیش قرارداد سرمربی جدید تنظیم شود ضمن اینکه بندی در قرارداد زوران مامیچ قرار دارد که این نیازمند دقت و زمان برای فسخ آن و ارجاعش به فیفا است. به همین دلیل باشگاه الهلال فرصت می خواهد تا پول فسخ مامیچ و پیش قرارداد مربی جدید را تهیه کند.» اما نکته جالب اینجا است که گفته می شود مدیریت الهلال هنوز توان پرداخت این پول ها را ندارد. المریسل فاش کرده است که مدیران الهلال در تلاش هستند تا از منابع مالی که همیشه به آن ها پول تزریق می کردند پیش قرارداد سرمربی جدید را فراهم کند اما تا الان جواب مثبتی نگرفته اند.

این موضوع باعث شده که الهلال به اجبار فعلا با مامیچ ادامه دهد و با این سرمربی کروات به مصاف تیم الاهلی می رود و امیدوار است که در سومین بازی متوالی حریف را شکست بدهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج