۸۵۰۲۴۰
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

عباسیان: بازی با پرسپولیس خیلی حساس است

معین عباسیان بازیکن تیم فوتبال سایپا تهران گفت: بازی با تیم پرسپولیس به خاطر نیاز هر دو تیم به سه امتیاز خیلی حساس است.

خبرگزاری میزان: معین عباسیان بعد از پیروزی تیم فوتبال سایپا مقابل پیکان در بازی معوقه هفته هفدهم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی با پیکان سخت بود. هر دو تیم به سه امتیاز احتیاج داشتند. با علم به این موضوع که تیم پیکان وارد بحران نتیجه نگرفتن شده و می‌خواهد خود را نجات دهد به میدان رفتیم. ما هم سه امتیاز را می‌خواستیم چرا که باید به روند رو به رشد خود ادامه می‌دادیم. خداراشکر بازیکنان به توصیه‌های علی دایی و کادر فنی توجه کردند و به نتیجه دلخواه رسیدیم.

وی ادامه داد: متاسفانه توپ‌های من گل نشد و دوکاشته زدم که به تیر خورد. ولی اگر همان موقعیت‌ها هم تبدیل به گل می‌شد شاید با گل‌های بیشتری پیکان را شکست می‌دادیم.

بازیکن تیم فوتبال سایپا با اشاره به موقعیت‌هایی که در طول فصل با برخورد به تیر دورازه از دست داده است گفت: متاسفانه من با تیر دروازه قرار داد بسته‌ام! توپ‌های من به جای اینکه درون دروازه قرار بگیرد به تیر دروازه برخورد می‌کند و به گل تبدیل نمی‌شود. امیدوارم شرایط برای من تغییر کند چون در بازی با تیم پیکان دو موقعیت را به همین شکل از دست دادم.

عباسیان تصریح کرد: ما نیمه اول خیلی بهتر از تیم پیکان بازی کردیم و به دو گل رسیدیم. اما نیمه دوم آن‌ها بر حملات خود افزودند و برای دقایقی سوار بر بازی بودند و در همین دقایق یک گل را جبران کردند ولی ما خیلی زود دوباره خود را پیدا کردیم و با گل سوم پیروزی خود را تثبیت کردیم.

وی در مورد بازی با پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر خاطرنشان کرد: بازی با پرسپولیس برای ما به لحاظ کسب سه امتیاز اهمیت زیادی دارد. پرسپولیسی‌ها هم که برای ماندن در کورس قهرمانی مبارزه می‌کنند قطعا روی سه امتیاز این بازی حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند. از این رو پیش‌بینی می‌کنم همچون هر سال این بار هم بازی تیم‌های پرسپولیس و سایپا زیبا و تماشاگرپسند شود. البته این بازی با لحاظ حضور دایی روی نیمکت تیم سایپا حساسیت‌های غیر قابل انکاری هم دارد و قطعا همین موضوع این بازی را زیباتر می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درسته..حساس وسخت...علاوه بریازده تابازیکن بایدروبروی داورهم بازی کنی...حالابماندهوادارهای بیتربیت و.....سایرموارد....امامطمعن باش ظلم وناحقی برای همیشه پایدارنیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج