۸۵۰۲۴۲
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

حدادی‌فر: ایرادی ندارد که از اوت دستی گل بزنیم

قاسم حدادی‌فر کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت:استفاده از اوت دستی و ضربه ایستگاهی در تمام دنیا متداول است، هیچ ایرادی ندارد که ما از اوت دستی یا سانتر استفاده کنیم.

خبرگزاری میزان: قاسم حدادی‌فر در مورد پیروزی ۳ بر یک ذوب‌آهن مقابل الوصل امارات در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: واقعا شرایط ما در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا متفاوت است. ضمن اینکه در چهار سال گذشته ما در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتیم و تیم بی‌تجربه‌ای در این زمینه نیستیم.

وی ادامه داد: خدا را شکر که از ۳ بازی گذشته خودمان ۷ امتیاز گرفته‌ایم. البته کارمان برای صعود از این گروه تمام نشده و برای اینکه خیالمان راحت شود باید بازی برگشت با الوصل را هم پیروز شویم.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن در پاسخ به این سوال که چه اتفاقی افتاد که این تیم در نیم‌فصل دوم شرایط متفاوتی را در نتیجه‌گیری تجربه می‌کند، گفت: در نیم‌فصل دوم از لحاظ روحی و روانی واقعا فرق کردیم. همه ما تلاش می‌کنیم تا موفق شویم. ما در آسیا ۲ پلی‌آف سخت را پشت سر گذاشتیم تا به مرحله گروهی برسیم و وقتی هم که به این مرحله صعود کردیم تمام تلاش‌مان را انجام دادیم.

حدادی‌فر در واکنش به اینکه چرا بیشتر گل‌های ذوب‌آهن روی پرتاب‌های اوت دستی یا ضربات ایستگاهی به ثمر می‌رسد، تاکید کرد: ما ۲ مهاجم سرزن و بلند قد داریم، ضمن اینکه مدافعان ما هم سرزن هستند. البته ما در زمین از انواع تاکتیک‌ها استفاده می‌کنیم. استفاده از اوت دستی و ضربه ایستگاهی در تمام دنیا متداول است. هیچ ایرادی ندارد که ما از اوت دستی یا سانتر استفاده کنیم.

وی در خصوص بازی روز شنبه تیمش با پیکان در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چرا به این اندازه تقویم بازی‌های ما فشرده است. ما هر ۳،۴ روز بازی می‌کنیم که بسیار دشوار است، شما سفر‌ها و رفت‌وآمد را هم حساب کنید. به هرحال در این شرایط سخت تلاش می‌کنیم مقابل پیکان هم به برتری دست پیدا کنیم و شرایط خوب خودمان را ادامه بدهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایران

      چراداداش ایرادداره اماشرایط فرق میکنه...اگه تیمی مثل ذوب اهن استقلال تراکتوروسپاهان یاهرتیمی ازروپرتاب اوت دستی گل بزنه..شانسی وعلی اصغری گل زده وارزش نداره..فقط درصورتی تاکتیکی میشه وبایدگارشناسهابیان به به وچه چه کنن که تیم عزیزدولتی بیادگل بزنه حتی اگه بادهم توپوببره توگل اون هم تکنیکی وباهماهنگی سازمان هواشناسی وتخمین جهت بادوسرعت وزش باددرنظرگرفته شده..مدیون هستین اگه فک کنین منظورم پرسپولیسه..

    • ¤•¤ پاسارگاد ¤•¤

      فوتبال علی اصغری.. ها
      بکش زیرش و ... الله محمدی ها ...
      باشه ... الان تو این گروه سیرک گونه و راحتی
      دارین اینجوری پوزز میدین....
      اولین مرحله حذفی ... رسوایی هایتون شروع میشه
      ۶تا...۶تا با همراهی متخصص ۶تایی ها... علی کچل
      خخخخخخخخخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گروه سیرک گونه؟همه کارشناسهامیدونن گروه استقلال چقدرسخته...البته مهیارشماهم به این صورته هرتیمی که بالنگ صغیرهمگروه بشه درحدبارسلونا ومنچستره...اگه بااستقلال هم گروه بشن درحدمحمدان بنگلادشه...البته ببخشیدمحمدان بنگلادشومثال زدم...سنت میرسه؟؟اگه نمیرسه بیخیال ...البته مثل 6شماکذایی وتوهم نیست فیلمش هست باسند،،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج