۸۵۰۲۴۹
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

نبی: برانکو چالش فدراسیون است نه پرسپولیس

مهدی محمدنبی، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: الان فدراسیون موظف است در خواست و نامه ما را به فیفا در مورد پرداخت طلب برانکو پیگیری کند واقعا این مسئله دست باشگاه نیست.

خبرآنلاین: مهدی محمدنبی در خصوص پیروزی شب گذشته پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: قبل از بازی هم پیش بینی می‌کردم که برنده این مسابقه ما باشیم برانکو آنالیز خوبی از الاهلی داشت و تیم هم بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشت. این سه امتیاز باعث شد تا در جدول بمانیم و حالا در بازی‌های بعدی تلاش کنیم تا مقتدرانه به مرحله بعدی صعود کنیم.

وی درباره برگزاری بازی‌های آسیایی با تیم‌های عربستانی در زمین ثالث خاطر نشان کرد: چند سالی است که این مسئله برای ما مشکل‌ساز است و ما را از مزایای میزبانی در کشور خودمان محروم می‌کند. اگر چنین بازی‌هایی در تهران برگزار شود هم از لحاظ هوادار برای ما خوب است و هم از لحاظ هزینه‌ای.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: تصمیماتی که کنفدراسیون فوتبال آسیا در این خصوص می‌گیرد مخالف روح ورزش است. این تصمیمات غلط اقتدار کنفدارسیون فوتبال آسیا را زیر سوال می‌برد.

نبی درباره پیگیری‌های پرداخت طلب برانکو از طریق فیفا گفت: ما از فیفا مطالباتی داریم و به خاطر همین از طریق فدراسیون فوتبال به فیفا نامه زدیم تا بخشی از مطالباتمان را به برانکو پرداخت کنند. الان فدر اسیون موظف است در خواست و نامه ما را پیگیری کند. واقعا این مسئله دست باشگاه نیست و ما تمام کاری که باید انجام می‌دادیم را انجام دادیم.

وی درباره کیفیت جلسات هیئت مدیره جدید باشگاه پرسپولیس هم تاکید کرد: طبیعی است که جلسات ما طولانی باشد، چون جلسات هیئت مدیره فقط برای چای خوردن نیست ما در این جلسات موضوعات مختلفی را بررسی می‌کنیم و به قول معروف جلساتمان پر محتوا است و هر هفته هم چنین جلساتی وجود دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به شما ربطی نداره

    • بدون نام

      دقیقا این کروات عینکشم حاشیست


      بر پدرو مادر تاج لعنت که اگه برانکو سر مربی ایران شه ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج