۸۵۰۲۸۹
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

تحلیل ژاوی از جدال بارسلونا و منچستریونایتد

ژاوی، اسطوره باشگاه بارسلونا در آستانه جدال امشب این تیم مقابل منچستریونایتد در اولدترافورد، در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمان اروپا، از انتظار خود برای تماشای دیداری تماشایی گفت.

ورزش سه: بارسلونا امشب در اولدترافورد به مصاف شاگردان اوله گنار سولسشر می‌رود تا در بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان، شانس خود را برای صعود به نیمه‌نهایی رقابتها بیازماید. ژاوی، اسطوره باشگاه بارسلونا در گفتگو با نشریه انگلیسی میرر می‌گوید منتظر تماشای یک بازی پرهیجان و تماشایی است و از این دو تیم بزرگ انتظاری غیر از این نمی‌رود.

ژاوی در صحبتهای خود یکی از امتیازات مهم دو تیم را دروازه‌بان‌هایشان می‌داند و تراشتگن و داوید دخیا را بهترین دروازه‌بانهای امروز دنیای فوتبال می‌خواند. ژاوی در این باره گفت:" من از اولین روزی که تراشتگن را در بارسلونا دیدم متوجه شدم او دروازه‌بان بزرگی است و کیفیت بی‌نظیری دارد. از سوی دیگر دخیا هم یکی از بهترین دروازه‌بانهای دنیا است و به همین خاطر است که منچستریونایتد برای نگه داشتن او تا این حد مصر است".

ژاوی درباره خطوط دفاعی دو تیم گفت:" بارسلونا امسال بیشتر از معمول گل خورده و به نظر من منچستریونایتد به همین خاطر شانس گلزنی خواهد داشت. نقش پیکه به عنوان رهبر خط دفاعی در این بازی بسیار مهم خواهد بود. اما یونایتد هم امسال در خط دفاعی مشکل داشته است. آنها مثل سالهای گذشته رهبر پرقدرتی که بتواند خط دفاعی‌شان را جمع و جور کند ندارند".

اسطوره بارسلونا اما درباره خط میانی و هجومی دو تیم گفت:" خط هافبک بارسلونا آنقدر استعداد و تجربه دارد که مطمئنم در چنین بازی‌هایی می‌تواند کنترل میانه میدان را بدست بگیرد. اما خط میانی یونایتد تا حد زیادی به پوگبا بستگی دارد. او از زمان روی کار آمدن سولسشر بازیکن دیگری شده و پوگبا اگر در این بازی درخشان ظاهر شود خط میانی منچستر روز خوبی را تجربه خواهد کرد".

ژاوی در ادامه گفت:" مسی همچنان نفر اول بارسلونا است. او روز به روز بهتر می‌شود و امسال از هر زمان دیگری خطرناک‌تر است. این روزها کنترل مسی برای همه تیمها غیرممکن شده است. اما منچستریونایتد هم ستاره‌ای مثل لوکاکو را در اختیار دارد که در کنار مارسیال و راشفورد می‌تواند برای بارسلونا مشکل‌ساز شود".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پیش بینی های ژاوی درست در میاد

    • بدون نام

      غلط کردی .اون پیش بینی قبایت هم به لطف کنعانی زادگان درست شد هه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج