۸۵۰۳۲۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

قطبی: بهتر است بازی در فولاد آرنا برگزار شود

سرمربی فولاد می‌گوید بهتر است که بازی فولاد برابر نساجی مازندران در استادیوم فولاد آرنا برگزار شود.

ایسنا: افشین قطبی، سرمربی فولاد خوزستان در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر استقلال خوزستان در هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر اظهار کرد: از مردم ایران تشکر می‌کنم که به خاطر سیل پیش آمده تمام کمک‌های خود را انجام دادند. صحنه‌هایی را می‌بینم که تمام ایران دارند این کمک را انجام می‌دهند و بسیار این مساله خوب است.

فردا بازی مهمی است و اگر این بازی در استادیوم فولاد برگزار شود از کیفیت خوبی برخوردار می‌شود و امنیت بازیکنان و تماشاگران بهتر خواهد بود. این استادیوم افتخار خوزستان است و چه بهتر این رقابت در این استادیوم برگزار شود.

او ادامه داد: من خودم این را احساس کردم که وقتی در استادیوم با کیفیت فوتبال بازی می‌کنیم، انگیزه‌های زیادی ایجاد می‌شود. دو تیم دوست دارند فوتبال خوبی بازی کنند و بهتر است در زمین خوبی این مسابقه برگزار شود. برای امنیت مردم باید فکری هم کرد و فولاد آرنا شرایط خوبی برای ایجاد این امنیت دارد.

قطبی افزود: از روز اولی که کارم را شروع کردم همیشه آینده‌نگری کردم. من احساس می‌کنم وقتی یک مربی مسؤولیت باشگاه بزرگی مثل فولاد را بر عهده می‌گیرد، نباید لحظه‌ای فکر کند. ما از زمانی که هنوز فرصت امتیازگیری و صعود به لیگ قهرمان را داریم، تلاش خود را انجام خواهیم داد تا تیمی بسازیم که آینده خوبی در لیگ‌برتر و آسیا داشته باشد.

بعضی وقت‌ها ما در بعضی بازی‌ها شانس نداشتیم ولی هنوز احساس خوبی برای باشگاه فولاد دارم. بازیکنان در هر بازی پیشرفت می‌کنند. کاری که من دوست دارم در لیگ برتر آن را ببینم، این است که حرفه‌ای‌سازی در بازیکنان و باشگاه شکل بگیرد. دوست داریم تمام امتیازهای ممکن را جمع کنیم. مهم این است که سعی کنیم برای این فصل و فصل آینده پیشرفت کنیم.

وی در مورد بازیکن ژاپنی فولاد که نتوانست در رقابت‌های لیگ برتر حضور داشته باشد گفت: ایشان مشکل ITC داشت و یک ماه منتظر ویزا بود. ما مدت‌ها بود که منتظر این بازیکن بودیم و وقتی ویزایش آماده نشد، خواست که در یک باشگاه آماتور تمرین کند تا آمادگی خود را به‌دست آورد و چون برای این تیم آماتور بازی کرده بود، گرفتن ITC برای این بازیکن به مشکل خورد. او بازیکن خوبی است و دوست داریم برای فصل بعد این بازیکن را به تیم برگردانیم چون با تجربه زیادی که دارد می‌تواند برای فوتبال ایران مؤثر باشد.

سرمربی فولاد افزود: وقتی تیمی را می‌سازید و یازده بازیکن را داخل زمین می‌گذارید سعی می‌کنید بهترین بازیکن‌های ممکن را در میدان رقابت بگذارید. اگر در نیمکت هم بازیکن وجود دارد، شما دوست دارید آن بازیکنان را هم طوری آماده کرده باشید که آن بازیکنان هم بتوانند در زمین حضور پیدا کنند و در بازی اثرگذار باشند. شاید بازیکنانی باشند که نود دقیقه نتوانند بازی کنند و از نیمکت وارد زمین بشوند، تأثیرگذاری بیش‌تری داشته باشند.

ما از اول دفاع چپ نداشتیم و سعی کردیم با بازیکنان مختلف این خلاء را پوشش دهیم و بازی برابر سپاهان بابک مرادی توانست بازی خوبی از خودش نشان دهد و سپاهان هم از بهترین تیم‌های ایران است و دفاع چپ خوبی دارد. بابک مرادی در شرایط بازی مصدوم شد و گل را دریافت کردیم. مربی‌گری کار ساده‌ای نیست. من از کادر فنی می‌پرسم که کدام بازیکنان جزو یازده تا باشند به من پاسخ روشنی نمی‌دهند چون خیلی ساده است از دور تصمیم گرفتن و ممکن است آن تصمیم‌ها آرزوهایی که داریم را برآورده نکند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج