۸۵۰۳۷۱
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

برانکو به ۹۰رسید؛ رکورد بی‌نظیر در فوتبال ایران

مربی کروات سرخپوشان شب گذشته با برتری مقابل الاهلی عربستان، آمار پیروزی‌های خود روی نیمکت پرسپولیس را به ۹۰ بازی رساند.

وب سایت نود: برانکو ایوانکوویچ مربی کروات پرسپولیس که از اواخر لیگ برتر چهاردهم هدایت این تیم را بر عهده گرفت، به رکورد ۹۰ پیروزی همراه با این تیم دست یافت. این رکورد درخشان از برانکو شامل پیروزی های او در تمامی رقابت های داخلی و بین المللی است.

او با این آمار طی حدود سه فصل مربیگری در پرسپولیس، به دو عنوان قهرمانی در لیگ برتر و دو عنوان قهرمانی سوپرجام دست یافته و در دو فصل اخیر هم یک بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یافته و یک بار هم تا مرحله نیمه نهایی این رقابتها پیش رفت. در ادامه نگاهی به ۹۰ برد پرسپولیس با هدایت مربی سابق تیم ملی خواهیم داشت.

لیگ برتر (70 پیروزی)

برانکو از شش بازی آخر در لیگ برتر چهاردهم روی نیمکت پرسپولیس نشست و تا کنون ۱۲۰ بازی در این رقابتها مربیگری پرسپولیس را بر عهده داشته. او در لیگ برتر با نتایج درخشانی که کسب کرد، با میانگین بیش از ۲ امتیاز در هر بازی، موفق شد به ۷۰ پیروزی دست یابد.

لیگ قهرمانان آسیا (14 پیروزی)

برانکو در لیگ قهرمانان آسیا تنها ۱۴ بازی را به پیروزی دست یافته؛ این تعداد برد برای پرسپولیس و برانکو در حالی به ثبت رسید که او در ۳۳ بازی در این رقابتها به عنوان مربی پرسپولیس حضور داشته اما نسبت بردهای او در مقایسه با آمار لیگ برتر، پایین است.

جام حذفی (4 پیروزی)

جام حذفی ایران تنها رقابتی است که پرسپولیس برانکو در آن به موفقیت قابل ذکری دست نیافته اما در این فصل به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کرده و در این مرحله باید با سپاهان روبرو شود. با وجودی که مربی ۶۵ ساله کروات در جام حذفی هنوز متحمل شکستی نشده، اما در دو فصل اول حضورش از این رقابتها حذف شد. از ۷ بازی پرسپولیس در جام حذفی، پروفسور در ۴ بازی به برتری دست یافته که این بردها برابر تیم های نود ارومیه، نفت تهران، سپیدرود رشت و بادران تهران حاصل شد.

سوپرجام (یک پیروزی)

در تنها دیداری که پرسپولیس در سوپرجام حضور داشت و مقابل نفت تهران بازی کرد، برانکو فاتح این دیدار و در واقع سوپرجام شد. البته پرسپولیس در این فصل هم یک پای سوپرجام بود که این دیدار برگزار نشد.

در مجموع برانکو در رقابت های لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا، سوپرجام و جام حذفی ایران ۱۶۱ بازی هدایت پرسپولیس را بر عهده داشته که در ۹۰ بازی، برانکو مرد فاتح میدان لقب گرفت. در کارنامه کاری این مربی کروات در پرسپولیس تنها ۲۵ باخت به ثبت رسیده است. در این ۱۶۱ بازی، شاگردان برانکو ۲۳۱ بار دروازه حریفان خود را باز کرده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      البته اون باخت ها و مساوی ها بیشترش با نا داوری بوده وگرنه باخت های فرانکو انگشت شمار میشدن یا بهتر بگم بازی هایی که برانکو نبرده انگشت شمار میشدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی از بردهاش هم با اشتباهات داوری بوده یکطرفه قضاوت نکن.

    • بدون نام

      ویوا برانکو

    • بدون نام

      ای جااااانم پروفسور

    • Asman abi

      ای ولا پروفسور

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج