۸۵۰۳۷۴
۸ نظر
۵۰۰۵
۸ نظر
۵۰۰۵
پ

عکس پُرحاشیه خبرنگاران کلمبیایی با کی روش

کارلوس کی روش به شکلی ناخواسته سوژه حمله به خوزه پکرمن، سرمربی سابق تیم ملی کلمبیا شد.

ورزش سه: کارلوس کی روش که پس از هشت سال حضور در تیم ملی ایران چندی پیش رسما هدایت تیم ملی کلمبیا را پذیرفت، به صورت جدی کار خود را در کلمبیا شروع کرده است. او در دو بازی برابر کره و ژاپن نیز روی نیمکت "تری کولور" نشست که برای او یک برد برابر ژاپن و یک شکست مقابل کره جنوبی را به همراه داشت.

کی روش در شروع کارش، رابطه بسیار گرم و صمیمانه ای با خبرنگاران و اصحاب رسانه کلمبیا برقرار کرده است؛ دقیقا بر خلاف خوزه پکرمن، سرمربی آرژانتینی سابق کلمبیا که در هشت سال حضورش هرگز ارتباط مناسبی با رسانه ها نداشت.

اخیرا جلسه ای صمیمانه بین کی روش و خبرنگاران کلمبیایی برگزار شد و طرفین به صحبت در مورد آینده تیم ملی کلمبیا پرداختند. در این جلسه البته همه چیز به صحبت وآنالیز تیم ملی ختم نشد و در انتها هر کسی سعی داشت با کی روش، عکس و سلفی به یادگار بگیرد. یکی از این سلفی ها اما حواشی زیادی را باعث شده است.

هنری خیمنز ملقب به ال بوچا، خبرنگار مشهور رادیو بوگوتا، با انتشار عکس زیر در توئیتر خود، کنایه ای سنگین نثار پکرمن کرد و نوشت:« رادیو بوگوتا در کنار تیم ملی کلمبیا پس از هشت سال ربوده شدنش»

عکس پُرحاشیه خبرنگاران کلمبیایی با کی روش

اشاره به کلمه سرقت در این توئیت، جنجال هایی را به دنبال داشته است؛ به خصوص که همه افراد حاضر در عکس با نظر ال بوچا موافق نیستند و این قضیه بازتابی منفی نیز داشته است.

کنار ال بوچا افرادی چون دیگو روئدا، جولیانا سالازار، آنتونیو کازساله، هایمه اورلاندو، ریکاردو اوره گو، مارینا گرانسیرار، آندرس تورس و استبان جارمیلو نیز حضور دارند که برخی از آنها رابطه خوبی با پکرمن داشتند و از توئیت ال بوچا استقبال نکرده اند.

لازم به ذکر است که پکرمن با وجود ارتباط نامطلوبش با بخش اعظمی از رسانه های کلمبیا، در مجموع حضوری موفق در این کشور داشت و آنها را به دو جام جهانی 2014 برزیل و 2018 روسیه هدایت کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • باشی

      پکرمن کجاست الان نمیشه گا و گا کنن این پکرمن بیاد سرمربی تیم ملی ایران ...

    • بدون نام

      شومن بزرگ :))

    • بدون نام

      ایرونی های مهمان نوازهستن ...البته اگه لنگی نباشن....لنگی ها یادبگیرین.ابروواسه ایران نزاشتین..اون برخوردتون باکیروش اون ادعاتون که میگین طرفدارهای لنگ ازمنچسترپرطرفدارترهستن..واسه پخانکوتیم ملی روهم به حاشیه کشیدین چاپلوسهای وطن فروش..رزالت توذات نداشته شماست...لااقل خودتونوایرانی معرفی نکنین

      پاسخ ها

      • yas khis

        برو انگار بدجور داغ دل روت گذاشتن

    • کاربر قدیمی

      کیروش رفت و تموم شد ولی یک سؤال ، یعنی کلمبیا از ما خیلی پولدارتر و از نظر اقتصادی قویتر است که میتواند کیروش را به کار بگیرد و ما هنوز نتوانسته ایم طلبش را پرداخت کنیم و کل فدراسیون و تاج باید درگیر این مورد باشند و در نتیجه آن در آوردن یک مربی جدید و همطراز او عاجز باشند؟

    • کامران

      اونجا هم الان یه تیم رسانه ای می سازه که از باخت هاش حماسه بسازن، با هیچ متر و معیاری کیروش هم سطح پکرمن نیست. کاش میشد آوردش ایران حیف که گرونه

    • انتقاد منطقی

      بیچاره ها چقدر خندونن . خخخخخ خبر ندارن چه فتنه ای رو آوردن سرمربیشون کردن . زیاد طول نمیکشه که دستیار کیروش با چماق بیوفته دنبال خبرنگارها . خخخخخخ

    • بدون نام

      یاس ...اگه ایرانی بودی این وضعیت بلاتکلیفی رومیدیدی دلت داغ میشد...پس توهم ازهمون هایی هستی که فقط وفقط لنگ ومرام بی مرامتون برات مهمه...یه مشت مریض روانی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج