۸۵۰۳۸۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

جنجال در حساس‌ترین دیدار هفته دسته اول

اعتراضات مربیان ملوان و آلومینیوم در حساس ترین دیدار لیگ دسته یک تا حدی بود که داور این بازی مجبور به اخراج محمد احمد زاده سرمربی ملوان شد.

ورزش سه: دریکی از حساس ترین دیدار هفته لیگ دسته اول موسوم به لیگ آزادگان، دو تیم ملوان بندر انرلی و آلومینیوم اراک به مصاف هم رفتند که این دیدار در نیمه اول با نتیجه یک بر یک به اتمام رسید . اما نیمه دوم این بازی ازهمان دقایق ابتدایی وارد حاشیه شد. به این ترتیب که علی صفایی داور این بازی در دقیقه ۴۷ یک پنالتی به سود آلومینیوم اعلام کرد اما در ادامه با مشورت با کمک داور رای پنالتی را پس را گرفت و همین تصمیم کافی بود تا همین اعتراضات نیمکت آلومینیوم اراک از این لحظه آغاز شود .

اما درحالیکه به نظر می رسید بازی آرام شده است تصمیم داور روی اعلام کردن خطای پژمان نوری در میانه میدان باعث جنجال بزرگی شد. نوری که اعتقاد داشت توپ را زده از جای خود بلند شد و توپ را به زمین کوبید و سپس به نیمکت آلومینیوم اعتراض شدیدی کرد که چرا علیه وی فضاسازی می کنند.

سپس و درشرایطی که فضا متنشنج شده بود ، این درگیری ها باعث شد محمد احمد زاده وارد ماجرا شود به طوری که هیچ کسی نمی توانست او را آرام کند .احمد زاده با خارج شدن از منطقه فنی بارها تا نزدیکی های زمین پیش رفت که درنهایت علی صفایی مجبور شد وی را زمین اخراج کند . احمد زاده همچنان که آرام نشده بود با هدایت مسئولین این تیم به سوی سکو ها هدایت شد تا ازآنجا کار را ادامه دهد. جالب اینکه به جز او وحید بیاتلو سرمربی نود ارومیه هم این هفته از کنار زمین اخراج شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج