جاباما
۸۵۰۴۲۷
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

واکنش یادگار امام به اقدام آمریکا علیه سپاه

یادگار امام، تروریست نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کرد و راه مقابله با آن را حفظ وحدت ملی دانست.

پایگاه خبری جماران : یادگار امام، تروریست نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کرد و راه مقابله با آن را حفظ وحدت ملی دانست.

حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی بعد ازظهر امروز در ابتدای درس خارج فقه در حرم مطهر امام خمینی، طی سخنانی با نامبارک و وقیحانه خواندن اقدام رییس جمهور امریکا در تروریست نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: نیروی نظامی رسمی و قانونی یک کشور را تروریست نامیدن، نتیجه ی ائتلاف مثلث نامبارک آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی است که در این سالها به واسطه تحول در سران این کشورها نقش تندتر و جدیدی به خود گرفته و متهورانه منطقه را دستخشوش ناآرامی های زیادی کرده و خواهد کرد.

وی یادآور شد: البته این گونه اقدامات، اولین و آخرین بار نیست که رخ می دهد، اما بیش از هرچیز باید به عوامل بروز این اقدام و عوامل ناکامی آن توجه کنیم.

وی با اشاره به "استقلال سیاسی" به عنوان بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی، افزود: در فضای داخل کشور تمام اختلافات هنگام رسیدن به این موضوع رنگ می بازد و در این موضوع نیز باید توجه کنیم که بزرگترین مانع در مقابل تحقق اهداف دشمنان، وحدت ملی است.

وی تصریح کرد: ما با توسل به وحدت ملی، عمل به وصیت امام و توجه به سخنان فرمانده کل قوا و درک درست از خواسته عمومی مردم، می توانیم از این هیجانات و دشمنی های زودگذر عبور کنیم.

یادگار امام گفت: جا دارد همه با هم این اقدام را محکوم کنیم و دعا کنیم خداوند این شرّ دشمنان را به آنها برگرداند.

سید حسن خمینی همچنین با اشاره به وقوع سیل در کشور، گفت: این حادثه نیز وحدت ملی ما را در ابعاد مادی و معنوی می طلبد؛ سیل، درد مشترک همه مردم ایران است که جمعی از برادران و خواهران ما گرفتار آن شده اند.

وی با تأکید بر درس گرفتن از این رخداد برای آینده و با اشاره به زحمات همه دستگاهها در کمک به سیل زدگان، برای آسیب دیدگان طلب صبر کرد و از همه مردم برای کمک به سیل زدگان دعوت کرد.

یادگار امام در ادامه، به منزلت ماه شعبان اشاره کرد و مناجات شعبانیه را از زمره مهمتربن مناجات هایی خواند که در جوامع روایی شیعه وجود دارد.

وی در این زمینه یادآور شد: وقتی از امام می پرسیدند کدام دعا بیش از همه به دل شما می نشیند، ایشان دعای کمیل و مناجات شعبانیه را نام می بردند و از همین رو، در مورد مضامین این دعا بارها سخن گفته اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م ش

      یادگار امام عزیز وقتی بعضی ها بنام اصلاحات آب به آسیاب دشمن میریزند از دشمن انتظاری جز این نمیشود داشت

    • بدون نام

      زورتو بزن ولی کائنات راه خودش را میره جانم .راه کائنات هم همون راهیه که اکثر مردم دران پیش میرن !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج