۸۵۰۵۱۱
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

جهش صادرات نفت ایران به یک میلیون بشکه

در حالی که طبق شواهد، بعد از اعمال تحریم های آمریکا علیه کشورمان از نیمه دوم سال قبل، صادرات نفت به حدود یک میلیون بشکه در روز کاهش یافته بود، اس اند پی گلوبال، طبق آمار ردیابی نفتکش ها از جهش صادرات نفت کشورمان در ماه مارس (اسفند و فروردین) خبر داد.

خراسان نوشت: در حالی که طبق شواهد، بعد از اعمال تحریم های آمریکا علیه کشورمان از نیمه دوم سال قبل، صادرات نفت به حدود یک میلیون بشکه در روز کاهش یافته بود، اس اند پی گلوبال، طبق آمار ردیابی نفتکش ها از جهش صادرات نفت کشورمان در ماه مارس (اسفند و فروردین) خبر داد.

اس اند پی، در گزارش خود تاکید کرده است که در ماه مارس، صادرات نفت ایران به ۱.۷ میلیون بشکه در روز رسیده است که بیشترین میزان طی شش ماه اخیر است. این مرجع به استناد داده های ماهواره ای توضیح داده است که این افزایش صادرات باعث افت ۲۵ درصدی میزان نفت ذخیره شده ایران، مخصوصا در جزیره خارک شده است. اس اند پی، علت رشد صادرات نفت ایران طی ماه گذشته میلادی را افزایش تقاضا از سوی کشورهای چین و کره جنوبی اعلام کرده است. این کشورها در آستانه پایان این دور از معافیت های نفتی تلاش می کنند نفت بیشتری بخرند.

گفتنی است اگرچه معافیت هشت کشور از تحریم خرید نفت ایران ماه می (اواسط اردیبهشت) به پایان می رسد اما تحلیل گران معتقدند معافیت پنج کشور از جمله هند و چین و کره تمدید خواهد شد. گفتنی است، معافیت اعطاشده به هشت کشور در مجموع حدود ۱.۱ میلیون بشکه در روز بوده است که نشان می دهد ایران ۶۰۰ هزار بشکه در روز بیشتر نفت صادر کرده است. گزارش این مرجع معتبر بین المللی می افزاید که ایران با خاموش کردن وسایل رادیویی و ردیابی نفتکش ها، صادرات نفت خود را ادامه می دهد بنابراین تعیین میزان دقیق صادرات نفت ایران آسان نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عربستان روزی ده میلیون بشکه نفت صادر میکنه عراق روزی دو میلیون و هفتصد هزار بشکه با سی میلیون جمعیت اونهمه جنگ داخلی عمان با اون کوچیکیش روزی 1 میلیون با دو میلیون جمعیت جمعیت اینقدر خوشحال نیستن که شما هستین من موندم این مسئولین ما کجای این دنیا قرار دارن

    • بدون نام

      چی به مردم میرسه بدبخت مردم

    • بدون نام

      زدی به خال،حکایت مرغ ۳۰۰۰تومانی شده ،وقتی شد ۱۶۰۰۰تومان بعد شد ۱۱۵۰۰ملت خوشحال شدند حالا حکایت نفت ومرغه با این تفاوت که نفت قرار شد تا یک ماه دیگر صادراتش صفر بشه و همین یک میلیون فعلی برای نظام معجزه تلقی میشه در صورتیکه اگر ما مثل کشورهای دیگر مسولین ما مثل آدم باشند ظرفیت ایران تا ۷میلیون بشکه در روز هم هست ولی خب کله که بوی قورمه سبزی بده یعنی این،همین سیل ایران رو فلج کرده و امریکا دیگه نفتو بیخیال شده چون همین سیل کل بودجه ایران را خواهد بلعید حتی اگر به مردم کمک نکند ولی باید زیر ساختهای دولتی که ویران شده دوباره بسازد و پول هنگفتی میخواد که غول چراغ جادو هم نخواهد توانست انرا براورده کند!!!!هفته دیگه هم دوباره باران دوباره سیل ودوباره اسیب،یعنی خدا چجوری دیگه بلا نازل کنه برای ملتی که خواری وذلت را در وجودشان نهادینه کردند،و کلمه هیهات من الذله را فراموش کردند!!!!

    • بدون نام

      ده برابر بفروشه با ده برابر قیمت چه فایده ای داره ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج