۸۵۰۵۱۹
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

مرزبان: نام سرمربی تیم ملی را می‌دانم

نفت مسجدسلیمان تیم چهاردهم لیگ برتر است و اگرچه امتیازهای کم دو تیم پایین‌تر یعنی سپیدرود و استقلال خوزستان باعث شده شانس این تیم برای بقا در لیگ بیشتر باشد، اما روی کاغذ شاگردان علیرضا مرزبان همچنان خطر سقوط به لیگ دسته اول را حس می‌کنند.

فرهیختگان: نفت مسجدسلیمان تیم چهاردهم لیگ برتر است و اگرچه امتیازهای کم دو تیم پایین‌تر یعنی سپیدرود و استقلال خوزستان باعث شده شانس این تیم برای بقا در لیگ بیشتر باشد، اما روی کاغذ شاگردان علیرضا مرزبان همچنان خطر سقوط به لیگ دسته اول را حس می‌کنند. با این حال سرمربی نفتی‌ها عقیده دارد که تیمش برای بقا می‌جنگد و می‌خواهد زنده بماند. او همچنین خبر جالبی هم درباره تیم ملی دارد. گفت‌وگوی «فرهیختگان» با مرزبان را در ادامه می‌خوانید:

وضعیت نفت چطور است؟ هنوز هم از شرایط گلایه دارید؟

بازیکنان تلاش خود را می‌کنند و کادرفنی هم خیلی حرفه‌ای به کار خود ادامه می‌دهد اما مشکلات همچنان ادامه دارد و در واقع مشکلات بزرگی داریم.

مشکلات مالی یا مشکلات دیگر؟

مشکلات مالی خیلی ما را اذیت می‌کند.

هنوز هم اعتقاد دارید که یک‌سری می‌خواهند نفت مسجدسلیمان بیفتد؟

مصوباتی داریم که به تیم کمک مالی بشود اما از کانال‌هایی جلوی آن گرفته شده و اجازه نمی‌دهند پول به تیم تزریق شود، همین موضوع سختی‌هایی را ایجاد کرده است. با این حال هم‌قسم شده‌ایم با وجود همه مشکلاتی که برایمان درست می‌کنند، نفت را در لیگ برتر نگه داریم. خوشبختانه بازیکنان با تمام وجود مشغول هستند و از سوی دیگر مردم هم می‌دانند شرایط ما چقدر سخت است.

ما برای بقا در لیگ باید حتما دو سه بازی دیگر را هم ببریم که همین موضوع کارمان را دشوار می‌کند اما با کیفیت فوتبالی که از خود نشان می‌دهیم، به نتایج پیش‌رو امیدوار هستیم و از این هفته فینال‌هایمان آغاز می‌شود. برای بازی جمعه مقابل پدیده هم تمام تلاش خود را می‌کنیم تا دست خالی از مشهد برنگردیم. این مساله برای اعتمادبه‌نفس تیم و بازگشت به جدول رقابت‌ها بسیار مهم است.

بعد از دیدار با پرسپولیس مصاحبه تندی کردید و عنوان کرده بودید که یک‌سری از مشکلاتی که برای تیم ایجاد می‌شود، از سوی دولت است و آنها نمی‌خواهند این تیم در لیگ بماند.

ما کار ورزشی می‌کنیم و تمام سعی خود را می‌کنیم که تیم از هر لحاظ آماده باشد و چون متعهد هستیم به ابقای نفت در لیگ برتر، این کار را انجام خواهیم داد.

پس به‌طور حتم نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر باقی خواهد ماند؟

صددرصد ما شانس زیادی داریم. الان ۴ امتیاز بالای سپیدرود هستیم و بازی‌های خانگی و تفاضل گلی که داریم، همه اینها برایمان امتیازات مثبتی به شمار می‌روند.

البته عده‌ای از کارشناسان از حالا روی سقوط سپیدرود و استقلال خوزستان به اتفاق به جمع‌بندی رسیده‌اند. به این شکل خیال‌ شما می‌تواند راحت باشد!

البته کارشناسان نسبت به جریانات دید واقعی دارند اما واقعا باید بگویم تا روز آخر باید مبارزه کنیم و به این سادگی دست‌بردار نیستیم و اجازه نمی‌دهیم برایمان آهنگ‌های زیبا بگذارند! ما شرایط‌مان را سخت می‌بینیم و می‌دانیم هر امتیازی که می‌گیریم برای بقا به ما کمک می‌کند و این موضوع برایمان بسیار مهم است.

یک‌بار در سپاهان وعده دادید که اگر این تیم را قهرمان کنید، از فولادشهر تا شهر اصفهان پیاده خواهید رفت. الان برای ماندن نفت چه وعده‌ای می‌دهید؟

دو کودکستان در شهر مسجدسلیمان را که شرایط خوبی ندارند، به تمام امکانات ورزشی مجهز خواهیم کرد. ما این کار را صددرصد انجام خواهیم داد.

با افشین قطبی در این چند وقتی که به خوزستان آمده، ملاقاتی داشته‌اید تا خاطرات گذشته را زنده کنید؟

خیر. ما دو مربی حرفه‌ای هستیم که هرکدام کانال خود را می‌رود و هرکدام سعی می‌کند برای تیمش بهترین نتایج را بگیرد و این یک مساله خیلی مهم است.

اما برخلاف نفت مسجدسلیمان، به فولاد خیلی می‌رسند.

اشکال ندارد، ما هم سعی می‌کنیم زنده بمانیم و زنده هم خواهیم ماند.

گویا قصد ندارید در این برهه مثل گذشته انتقادات‌تان را صریح بیان کنید.

اجازه بدهید مسائل به سمت جلو پیش برود. بعدا یک‌سری حقایق خودش مشخص خواهد شد.

شاید هم به هر شکلی تهدید شده باشید!

خیر. ما با مدیریت تیم رابطه خوبی داریم و باید سعی کنیم مسائلی که برایمان مهم است، روی همان معیارها حرکت کنیم. البته معیارهای انسانی مدنظر ما هستند و اجازه نمی‌دهیم به این معیارها خدشه‌ای وارد شود. همان‌طور که گفتم اتحاد درونی ما بین عوامل مختلف تیم، به ما کمک می‌کند با وجود مشکلاتی که برایمان درست می‌کنند، بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

فکر می‌کنید چه تیمی قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

تیم‌هایی که الان بالای جدول هستند، هنوز هم شانس دارند.مربیان سپاهان و پرسپولیس سابقه قهرمانی را در لیگ برتر دارند و راه قهرمانی را بلد هستند و می‌توانند بوی قهرمانی را حس کنند. لینگر تازه به لیگ برتر ایران آمده و شرایط این لیگ با وجود اینکه تراکتور بازیکنان خوبی دارد، شرایط خاصی به شمار می‌رود. در کنار این تیم‌ها استقلال است که خیلی خوب به بازی‌های آسیایی بازگشته.

هر چهار تیم شانس قهرمانی دارند اما مهم این است که برای رسیدن به این عنوان کدام تیم آرامش بیشتری دارد و می‌تواند شرایطش را تا قهرمانی به بهترین شکل حفظ کند.

پدیده دیگر شانس ندارد؟

پدیده مبارزه بزرگش می‌تواند برای سهمیه باشد.

سیل جدید در خوزستان تمرکزتان را به هم نریخته است؟

به جز سیل، هر مشکل دیگری هم در هر نقطه ایران به مردم ایران آسیب بزند، قلب ما را هم به درد می‌آورد. تا آنجا که می‌توانم به مردم سیل‌زده کمک‌های خود را انجام می‌دهم و این مساله مهمی است که اتحاد درونی مردم ما در حوادث و مصائب مختلف بر سر جای خودش باشد و مردم به هم کمک کنند. ما نباید منتظر کمک دولت و مسئولان باشیم و باید خودمان آستین را بالا بزنیم و یاری‌رسان هم باشیم.

در این شرایط که تیم ملی سرمربی ندارد، رویایتان سرمربیگری تیم ملی ایران نیست؟

خیر، اصلا!

چه گزینه‌ای برای جایگزینی کی‌روش مناسب است؟

هیچ‌کدام از گزینه‌هایی که در رسانه‌ها مطرح شده، برای تیم ملی ایران نخواهند آمد. البته باید بدانید که سرمربی تیم ملی انتخاب شده و من هم نامش را می‌دانم ولی نمی‌توانم مطرح کنم.

به فارسی سخت هم نمی‌توانید بگویید؟

به فارسی آسان هم نخواهم گفت، اجازه بدهید رازدار باشم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      کودکستان، امکانات ورزشی؟؟!!!!

    • بدون نام

      لعنت به فدراسیون دزد ایران

    • حمید

      وسائل بازی

    • بدون نام

      خود تاج هنوز نمیداند تو از کجا میدانی

    • بدون نام

      کچل خالی بند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج