۸۵۰۵۴۷
۳۵ نظر
۵۰۰۶
۳۵ نظر
۵۰۰۶
پ

جزئیات افزایش ۴۰۰هزار تومانی حقوق‌های ۹۸

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با تاکید براینکه اجرای مصوبه مجلس برای افزایش حقوق ها قطعی است، گفت: صحبت های ضد و نقیض برخی مسئولین کشور در رابطه با افزایش حقوق در سال ۹۸ سوهان روح کارمندان و بازنشستگان شده است.

خانه ملت نوشت: رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با تاکید براینکه اجرای مصوبه مجلس برای افزایش حقوق ها قطعی است، گفت: صحبت های ضد و نقیض برخی مسئولین کشور در رابطه با افزایش حقوق در سال ۹۸ سوهان روح کارمندان و بازنشستگان شده است.

حمیدرضا حاجی بابایی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با اشاره به ضد و نقیض گویی های مسئولان دولت در خصوص افزایش حقوق های سال ۹۸، گفت: حقوق و دستمزد سال ۱۳۹۸ براساس مصوبه مجلس انجام می شود، دو دریف مربوط به حقوق و دستمزد ۳۸.۹ هزار میلیارد تومان اعتبار دارد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: به حقوق ۵ میلیون نفر شاغل و بازنشسته کشوری و لشکری باید ۴۰۰ هزار تومان با تبدیل به ضریب اضافه شود و ۱۰ درصد هم جداگانه باید افزوده شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس دهم شورای اسلامی در خصوص علت اعمال ضریب ۱۰ درصدی به حقوق ها، گفت: میزان اعتبار برای اعمال افزایش ۴۰۰ هزار تومان به حقوق ۵ میلیون نفر در ۱۲ ماه ۲۴ هزار میلیارد تومان خواهد بود و اعمال ضریب ۱۰ درصد کامل نسبت به حقوق سال ۹۷، اعتباری بالغ بر ۱۴.۵ هزار میلیارد تومان خواهد بود که مجموع ۳۸.۵ هزار میلیارد تومان آن می شود.
جزئیات افزایش 400 هزار تومانی حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال 98

وی افزود: اگر چه در مصوبه مجلس گفته شده است تا 10 درصد ضریب افزایش حقوق اعمال شود اما به دلیل اینکه در ردیف مربوطه به اندازه کافی اعتبار وجود دارد دولت مکلف است 10 درصد را کامل بپردازد. بنابراین برای اجرای 400 هزار تومان بعلاوه 10 درصد، اعتبار کافی وجود دارد.

صحبت هایی که در رابطه با حقوق از طرف برخی مسئولان دولتی بیان می شود، جنبه اجرایی ندارد، فقط سوهان روح کارمندان کشوری و لشکری و شاغلین بازنشسته است

این نماینده مجلس با اشاره به قانون همسان سازی حقوق ها برای بازنشستگان، عنوان کرد: در افزایش حقوق باید گفت که بازنشستگان از همسان سازی حقوق نیز برخوردارند، یعنی 4 هزار و 500 میلیارد تومان برای 2میلیون و 50 هزار نفر بازنشسته گذاشته شده است تا هماهنگ سازی حقوق اعمال شود.

حاجی بابایی در ادامه این گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، بیان داشت: میانگین اعمال حقوق همسان سازی حقوق بازنشستگان 180 هزار تومان خواهد بود.

افزایش حقوق بازنشستگان که از حقوق حداقلی برخوردارند ۶۰ درصد است

وی با بیان اینکه کسانی که بین 1میلیون 240 هزارتومان تا 4 میلیون تومان حقوق می گیرند از 43 درصد تا 20 درصد افزایش حقوق خواهند داشت، اظهار داشت: افزایش حقوق بازنشستگان کشوری که از حداقل حقوق برخوردارند 60 درصد خواهد بود، چون علاوه بر افزایش400 هزارتومانی، 10 درصد نیز اعمال می شود و هم همسان سازی حقوق لحاظ می شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: این شرایط از ابتدای فروردین سال 98 قابل اجرا است و دولت نمی تواند تحت هیچ شرایطی قانون را تغییر دهد، صحبت هایی که در رابطه با حقوق از طرف برخی مسئولان دولتی بیان می شود، جنبه اجرایی ندارد، فقط سوهان روح کارمندان کشوری و لشکری و شاغلین بازنشسته است که با فشار سنگین تورم و معیشت و مشکلات زندگی آنها را آزار می دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا فعلا که تامین اجتماعی برای بازنشستگان یه فرمول در آورده که نسبت به مصوبه مجلس کمتر میشه حقوق بازنشستگان

    • بدون نام

      بازنشستگان تامین اجتماعی چی ..اونها کجای معادلات شما هستند ...قشر بزرگی با درآمدها ی کوچک که زیر بار تورم له شدند ...چندین سال است قرار بوده در مقام حرف همسان سازی انجام گیرد ...بدترین سال برای اقزایش حقوق آنها در همان سال 97بود ...با حقوق 1390هزار تومانی به 1600رسیدیم ...امسال هم قرار نیست اتفاقی بیفتد .سال هاست زیر دومیلیون دریافتی داریم ...امسال هم به آن سالها اضافه خواهد شد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه نمی گویند میخواهند دفترچه کوپن به مردم بدهند چند مدتی دیگه که کوپن پخش شد و کسی جنس کوپنی نخرید کون ها چنان ارزان میشوند که هیچ بهایی ندارند به قول قدیمی ها دو بابالاری نمی ارزند،

    • مهدی

      خودتون گیچ نشدین.....
      اصل قضیه را پوشش ندهید.
      مسئله 400هزار تومان نیست.
      بلکه کمبود هر خانواده 4 ملیون است.

    • بدون نام

      خخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      بجز کارمند کسی توایران زندگی نمی کند

    • بدون نام

      حقوق ها رو براساس دلار حساب کنید با این مخارج کمر شکن و حقوق های به شدت کم. چاپ بشه

    • بدون نام

      چه عجب بخاری بلند شد از نمایندگان مجلس

      پاسخ ها

      • سعید رحیمی

        کدوم بخار؟

    • سعید

      شیر مادرت حلالت باشه که حداقل شما یکمی بفکر ملت هستین آقای روحانی و نوبخت و وزیراش که مثل کنه افتادند بجان ما ملت بدبخت خدا ازشون نگزره من یکی حلالشون نمیکنم .

    • بدون نام

      اول ۵۰۰۰ هزار میلیارد بود تو ی چند وقت آب رفت تا بیا به دست بازنشسته برسه بازم کمتر میشه

    • بدون نام

      نوبخت استفابده شایدحقوق بگیران چه صندوق بازنشستگی تامین اجتماعی ولشکری ازدست توراحت بشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دستتون درمشکتون که نریزه دوغ وکشکتون

    • بدون نام

      اگراینگونه است که آقای حاجی بابایی گفته، چراسازمان تامین اجتماعی برخلاف مصوبه مجلس عمل نموده واعلام کرده اند که سیزده درصد به اضافه 261 هزارتومان به حقوق مستمری بگیران اضافه خواهد‌شد، خوب است آقای حاج بابایی ونوبخت اظهارنظر کنند،مگربازنشستگان تامین اجتماعی جزاین مملکت نیستند؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      ببینیم یکبار خلاصه مصوبه مجلس اجرا میشه؟

    • metti

      شبیه به یه طنز تلخه بیشتر!

    • بدون نام

      دورود برحاجی عزیز حداقل شما بفکر ما هستید

    • بدون نام

      اقایون که اون بالا نشستن و تصمیم گیری میکنن ایا به قیمتها توجه میکنن با حقوق یک میلیون و ۵۰۰ تومن زندگی خیلی سخت شده. همیشه هم فشار روی قشر ضعیف بوده بازنشستگان و مستمر بگیران بیشترین فشار رو دارن تحمل میکنن اقای شریعتی قرار بود جبران حقوق این قشر رو بکنن ولی ایشون طی این مدت هیچ اقدامی نکردن ایشون بادیگر مدیران هیچ تفاوتی نداشتن واینو دراین مدت مدیریت نشون دادن

    • بدون نام

      تا زمانی که اقای نوبخت تصمیم گیرنده هستن وضع به همین منوال هست و گرونی بیداد میکنه و تورم سرکوب نخواهد شد. با این حقوق ودریافتی مشکل مردم حل نمیشه. حق ملت این نیست .

    • نااشنا

      این دولت با فریب قطعا از اجرای این قانون سرپیچی خواهد کرد.

    • بدون نام

      بقیه مردم ایران دیگه ادم نیستند،که فقط حقوق کارمندا باید اضاف بشه؟

    • بدون نام

      منظورش آقای لب غنچه است
      هی میگه بیست درصد یا چهارصد تومن!
      بیستو از کجاش آورده نمیدونم والا

    • بدون نام

      دقت کنید آقای حاجی بابایی گفتند 400 هزار تومان باید به ضریب تبدیل شود یعنی در اضافه کار موثر باشد. ولی دولت نمی خواهد زیر بار برود.

    • یازینب

      به عنوان یه شهروند ایرانی بدون ریا دارم حرفمو میزنم"
      مستمری بگیران تامین اجتماعی که کمتر از 800هزارتومان حقوق میگیرند، در حقشان ظلم بزرگی شده است، سرپرست جدید تامین اجتماعی درحق این افراد ظلم میکند و حقوق این دسته را به مقدار خیلی خیلی ناچیز افزایش میدهد . من شهرستانم دستم به دولت به تامین اجتماعی به مجلس نمیرسد فقط دستم به برترینها میرسد امیدوارم برترینها صدای من به گوش مسولان باشد ...

    • سازمان تروریستی سپاه

      آقای نوبخت استعفا بده خواهشا

    • علی

      آقای حاج بابایی میخواهم هرچه دهنم به ات بگم. چرا حقوق کارکنان بر میداری بدهی به چار فامیل و بستگان بیسواد خودت. مردم ارشد. دکترا گرفتند برای این روزها. حالا شما حقوق این ها با این طرح کم می کنی بدهی به کارمندان بیسواد وابسته به شماها. بعد منت می گذاری به مردم. من حسابدارم . میفهم شما چه گندی کاشتی. دولت قصد خوبی به کارمندان دارد. شما حقوق چهار میلیون کارمند کم می کنی می گذاری جیب یک میلیون کا ر مند وابسته به خودتان. ملت آگاه باشید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاملا از حرف زدن مشخصه چقد بیسواد هستی

      • بدون نام

        حیا کن . پدر بازنشسته من ، مهندس کشاورزی صد برابر با سوادتر از تو دارن دو میلیون و صد می گیرن و بابت همسان سازی فقط ۲۰۰ تومن به حقوق شون اضافه می شه ‌ حیا کنید

    • بدون نام

      یه بار خسته نشید به یورو بهمون جنس میفروشید به ریال حقوق میدید خیلی نامردید بخدا شما دشمنید دشمن مردم

    • امیر رستمی

      آخرشم معلوم نشد چیشد.

    • نیشابوری

      مستمرییبگیران کجای دولت و مملکت قرار دارن !!!!!!!!!!!
      بداد ما برسید که داربم روزی هزاربار آرزوی مرگ میکنبم

      با۳۰سال کار ۳۰روز حقوق یک میلیون ۲۰۰ میگیرم

      بخدا روزی هزار بار آرزوی مررگ میکنم !!!

      خدایا مرگ منو برسون ممنونتم خدا !!!!!!!!

      کشوری کارگری بعد ۳۰ سال کار با ۶۰سال سن

      آرزوی مرگ کنه یعنی ''''''''''''''''''

      خدایا ممنونتم ''''''''''''

    • بدون نام

      ایکاش چند نفر مثل آقای حاجی بابای بودن که به فکر قشر ضعیف باشند

    • عباس مرادی

      سلام
      عده‌ای از مستمری بگیران رفته‌اند جلوی پل صراط ایستاده اند و به امید دیدار تان برقرار شود و حق شان را باز پس بگیرند بدبخت کجایی؟

    • بدون نام

      آیا زمانی می رسد که نمایندگان مردم درمجلس ودولت اقدام به عمل برای افزایش رسیدن معلولین مظلوم بهزیستی به حقوق شان احساس ولمس کنند وجبران 40 سال عمرانقلاب که معلولین بجای حداقل رفاه با ماهیانه حقوق 100 وهشت تومن زجر ودرد کشیدن همراه با حقارت

    • بی نام

      فقط ملت رو میخواد برای جلوی گلوله ملت هم بیدارند تا حقشون رو ندهند جلوی گلوله نمیرند یعنی ا ول حقشون رو میگیرند وبعد .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج