۸۵۰۵۸۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

آرسنال – ناپولی؛ شبه‌فینال در لندن

آرسنال و ناپولی دو مدعی جدی قهرمانی لیگ اروپا با قضاوت آلبرتو اوندیانو ماینکو اسپانیایی به مصاف هم خواهند رفت.

خبرورزشی: امشب از ساعت ۲۳:۳۰ در دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا در ورزشگاه اماراتِ لندن دیداری برگزار خواهد شد که هیجان آن کمتر از دیدار‌های همین مرحله از لیگ قهرمانان اروپا نخواهد بود. آرسنال و ناپولی دو مدعی جدی قهرمانی لیگ اروپا با قضاوت آلبرتو اوندیانو ماینکو اسپانیایی به مصاف هم خواهند رفت.

آرسنال؛ پیشروی با آقای متخصص

توپچی‌ها فصل پرفراز و نشیبی را سپری کرده‌اند و اگر این فصل با قهرمانی در لیگ اروپا به پایان برسد فصلی خاطره‌انگیز برای اِمری و تیمش خواهد بود. رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا با قهرمانی در لیگ اروپا هم میسر می‌شود و اِمری هم با سویا نشان داده متخصص این جام است. با این حال سخت‌ترین قرعه در یک‌چهارم نهایی به تیمش خورده و ناپولی قطعاً رقیب سرسختی برای‌شان خواهد بود. آن‌ها هفته گذشته پس از ۶ هفته در لیگ برتر شکست خوردند که باخت بدموقعی بود. حالا هواداران آرسنال امیدوارند شکست‌های بدموقع در لیگ اروپا به سراغ‌شان نیاید. در خانه در لیگ اروپا شکست نخورده‌اند و در ۲ بازی مراحل قبلی ۶ گل هم به رقبا زده‌اند.

ناپولی؛ یک جام پس از سال‌ها

سال‌های طولانی است که ناپولی جامی جز جام‌حذفی نگرفته و کارلو آنچلوتی برای پایان دادن به این حسرت به بندر ناپل آمد. در سال‌های رؤیایی با دیگو مارادونا به قهرمانی سری A و جام یوفا رسیدند و در پی تکرار خاطرات شیرین هستند. اگرچه اسکودتو با اوج‌گیری یوونتوس برای‌شان دور از دسترس است، اما در جام یوفا مدعی هستند. یک جدال سخت را باید در این مرحله پشت سر بگذارند و اگر به نیمه‌نهایی برسند کارشان ساده‌تر خواهد شد. ناپولی در یک قدمی حضور در مرحله حذفی لیگ قهرمانان بود، اما حالا در لیگ اروپاست. مرحله قبلی نزدیک بود برابر ردبول غافلگیر شوند و حالا نمی‌خواهند یک بازی خارج از خانه دیگر را با نتیجه‌ای بد به پایان برسانند.

آخرین جدال

در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپای فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۳، ناپولی موفق شد با ۲ گلِ ایگواین و کایخون از سد آرسنال بگذرد. بازی رفت را آرسنال با همین نتیجه برده بود.

آمار بازی

۲) در مجموع در رقابت‌های اروپایی فقط ۲ مرتبه آرسنال و ناپولی به مصاف هم رفته‌اند که سهم هر کدام یک برد ۲ بر صفر بوده است.
۱۰) توپچی‌ها در خانه برابر رقبای ایتالیایی ۱۰ مرتبه پیروز شده‌اند. در دیگر دیدار‌ها ۴ تساوی و ۲ شکست برای‌شان ثبت شده است.
صفر) ناپولی در انگلیس برابر تیم‌های لیگ برتری پیروز نشده است. پارتنوپی ۵ مرتبه در این کشور شکست خورده و به ۲ تساوی دست یافته است.
یک) ناپولی سابقه یک قهرمانی در جام یوفای سابق را در سال ۱۹۸۹ داشته، اما آرسنال فقط یک مرتبه در سال ۲۰۰۰ فینالیست شده است.
صفر) آرسنال در ۲ بازی قبلی مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های اروپایی برابر تیم‌های ایتالیایی (تورینو و پارما) در خانه گل نخورده است.
۲) پارتنوپی فقط در ۲ بازی از ۹ بازی خارج از خانه اخیرش در رقابت‌های اروپایی پیروز شده است.
۴) در ۱۲ بازی مراحل حذفی لیگ اروپا، ناپولی ۴ برد، ۲ تساوی و ۶ شکست داشته است.

مصدومان و محرومان

هکتور بیرین، راب هولدینگ و دنی ولبک مصدومان آرسنال برای این دیدار هستند. رائول آلبیول و آمادو دیاوارا هم نمی‌توانند در ترکیب ناپولی قرار بگیرند.

ترکیب احتمالی دو تیم

آرسنال: چک، مصطافی، سوکراتیس، کاسیلنی، مایتلند نیلس، ژاکا، توریرا، کولاشیناتس، رمزی، ایووبی و اوبامیانگ
ناپولی: کارنزیس، مالکویی، ماکسیموویچ، کولیبالی، غلام، کایخون، آلان، فابیان، زیلینسکی، مرتنس و اینسینیه

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج