۸۵۰۶۰۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بی‌تجربگی بازیکنان منچستریونایتد کار دستش داد

تعجب شدید و رفتار عصبی فیل جونز، بازیکن یونایتد، از تعداد بسیار زیاد خبرنگاران حاضر در میکسدزون ورزشگاه اولدترافورد بعد از بازی مقابل بارسلونا، نماد یکی از مشکلات این تیم بود: بی‌تجربگی.

ورزش سه: منچستریونایتد دیشب در بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان، در خانه خود، ورزشگاه اولدترافورد مقابل بارسلونا ۱-۰ شکست خورد. البته شاگردان سولسشر حدود دو ماه قبل در مرحله یک‌هشتم نهایی هم در خانه خود مقابل پاری سن ژرمن شکست خورده بودند ولی در زمین حریف به پیروزی رسیده و جواز صعود به این مرحله را بدست آوردند.

کارشناسان انگلیسی بعد از شکست دیشب یونایتد، یکی از مهمترین عوامل ناکامی شاگردان سولسشر را کمبود تجربه و دیگر عامل مهم را نبود یک رهبر مقتدر و کاریزماتیک در میان بازیکنان یونایتد می‌دانند.

بی‌تجربگی بازیکنان منچستریونایتد کار دستش داد

این در حالی است که در دوران سر الکس فرگوسن، منچستریونایتد از این دو نظر به هیچ وجه احساس کمبود نمی‌کرد. فرگوسن تیمی را هدایت می‌کرد که سرشار از بازیکنان پرتجربه بود و در هر منطقه از زمین رهبران مقتدری داشت که هر کدام برای هواداران این تیم الگوهایی بزرگ بودند. پختگی و تجربه منچستر یونایتدِ سر الکس فرگوسن باعث شده بود هواداران این تیم شبهای اروپایی ورزشگاه اولدترافورد را به هیچ قیمتی از دست ندهند.

بی‌تجربگی بازیکنان منچستریونایتد کار دستش داد

اما این روزها اوضاع برای یونایتد کاملا متفاوت است. تیمی خام و بی‌تجربه که از یازده بازیکن فیکسش تنها داوید دخیا، اشلی یانگ و کریس اسمالینگ تجربه بازی در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان را داشتند. این رقم در ترکیب بارسلونا به هشت نفر می‌رسید.

بهترین نماد تصویری این بی‌تجربگی حیرت و دستپاچه شدن فیل جونز، بازیکن یونایتد در زمان ورود به میکسدزون بود. او که ظاهرا هیچوقت با این تعداد خبرنگار و دوربین در میکسدزون روبرو نشده بود خودش را گم کرده و کاملا عصبی و دستپاچه به نظر می‌رسید.

بی‌تجربگی بازیکنان منچستریونایتد کار دستش داد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج