جاباما
۸۵۰۶۳۵
۲۷ نظر
۵۰۰۷
۲۷ نظر
۵۰۰۷
پ

محسن رضایی به اصل خویش بازگشت

جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام دیروز در حالی برگزار شد که با حواشی‌های جالبی همراه بود.

آنا نوشت: جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام دیروز در حالی برگزار شد که با حواشی‌های جالبی همراه بود.

جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر دیروز با حضور برخی از اعضای این مجمع در محل قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، ریاست جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام برعهده، آیت‌الله آملی‌لاریجانی بود و برخی از اعضای مطرح مجمع هم در آن حضور داشتند.

از حواشی و نکات دیگر جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام، حضور حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی برای نخستین بار بعد از ریاست بر قوه‌ قضائیه در جلسه بود. وی در این جلسه در جایگاه سران قوا در کنار علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی و آیت‌الله موحدی‌کرمانی، امام جمعه موقت تهران و دبیرکل جامعه روحانیت مبارز قرار گرفت.

حواشی دیگر جلسه دیروز مجمع تشخیص مصلحت نظام، حضور محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور سابق بود. برخی از رسانه‌ها و کانال‌های تلگرامی از دستگیری وی اطلاع داده بودند و حضور نیافتن وی در چند هفته اخیر دلیل بر این مدعا شده بود.

نکته بسیار جالب دیگر و سوژه رئیس‌جمهور سابق، تنهایی وی در تمام جلسه اخیر مجمع بود، به‌طوری که وی در گوشه‌ای انتهای سالن نشسته و تا پایان هم فردی کنار وی ننشست.

محسن رضایی به اصل خویش بازگشت

در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام در این هفته خبری از بررسی لوایح FATF شامل؛ پالرمو و CFT‌ نبود و دستور کار مجمع به مصوبات داخلی و اصلاح برخی روندها در مجمع اختصاص یافت.

گفتنی است؛ در جلسه این نهاد نظارتی ، موضوع زمان‌بندی مصوبات مبتنی بر مصلحت، اختلافی بین مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان در دستور قرار گرفت. اعضای مجمع تشخیص مصلحت‌ نظام اعتبار مصوبات مبتنی بر مصلحت را 10 سال تعیین کردند مگر آنکه مجمع تشخیص زمان دیگری را حسب مورد تصویب اعلام کند.

نکته جالب دیگر در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام، سبزپوشی محسن رضایی بود. وی که فرماندهی سپاه در هشت سال دفاع مقدس تا سال 1376 برعهده داشت، دوباره لباس سپاه را به تن کرده و خود را در قامت یک سرلشکر معرفی کرد.

محسن رضایی به اصل خویش بازگشت

در پایان هم خبرنگاران فرصت یافتند، در نشست خبری دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام شرکت کنند. به گفته‌ محسن رضایی، از این پس جلسات مجمع چهارشنبه‌ها برگزار می‌شود و دستور جلسه امروز نیز مورد بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: اگر در یک قانون و یا ماده قانونی، شورای نگهبانی آن را مغایر با قوانین اسلامی بداند و مجلس بر مصوبه خود اصرار کند، مجلس می‌تواند قانون را به مجمع ارسال کند تا تشخیص مصلحت نظام صورت بگیرید و مجمع نیز قانون موردنظر را بررسی می‌کند.

همچنین رضایی درباره روند بررسی FATF، اعلام کرد: مجمع تشخیص در خصوص FATF مصوب کرده تا در خصوص لوایح چهارگانه کمیسیونی تشکیل شود که این کمیسیون امروز تشکیل شد و در آن مباحث با در نظر گرفتن امنیت ملی و معیشت مردم انجام می‌شود.

درباره قوانین بررسی شده در مجمع تشخیص مصلحت نظام و برخی ایراداتی که از سوی این نهاد گرفته می‌شود، نمایندگان مجلس معترض شدند و برخی از نمایندگان اصلاح‌طلب با حمله به مجمع تشخیص آن را «سنای دوم» اعلام کرده بودند. این در صورتی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی در دستور کار این دوره مجمع بر احیای روند قانونی در مجمع تأکید کرده بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن

      فعلا نون تو اینه !

    • محسن

      زنده باد احمدی نژاد

      پاسخ ها

      • ترسو

        فرقي نميكنن ، چه اينوري و جه اونوري ! چه زنده باشن و چه بميرن كوچكترين تفاوتي نداره ، خودتونم ميدونين و خجالت ميكشين بروز بدين و يا اينكه ، نون ازش در ميارين !

      • ربزبین

        حتما به یک دکتر روانشناس مراجعه کن.

    • محسن

      زنده باد احمدی نژاد

      پاسخ ها

      • از قزوین احمد از قزوین

        احمدی نژاد ویران کرد مملکت را چندین سال طول میکشه تا خرابکاری اونو درست کنند

    • محسن

      چرا اینقدر نگرانن ؟ احمدی نژاد کاریشون نداره

      پاسخ ها

      • علی کرمانشاه

        باید مردم بگویند که کدام رئیس جمهور کشور را ویران و مردم را بیچاره و فقیر و تنگدست کرد وپول ملی را بی‌ارزش و پول دلار اجنبی را چندین برابر کرد ومردم را دچار فقر و تنگدستی نمود. اگر مرد هستید با احمدی‌نژاد رقابت کنید و ببینید چقدر در بین مردم جایگاه وارزش دارید.

    • محمدی مقدم

      آقای دکتر احمدی نژاد دلم برات سوخت حتما این نوشته منو خواهی خواند اگر امکان داره یک ملاقات حضوری با جنابعالی داشته باشم فقط می خواهم ببینم چطوری ... امکانش هست؟

      پاسخ ها

      • میم لام

        دکتر احمدی نژاد اونقدر بیکار نیست بیاد توی برترین ها، پست حضرتعالی رو بخونه و علنا آدرس بذاره! واقعا چطور این به فکرت رسید؟

      • تراختور

        بله چرا که نه

      • احمری نژاد

        امشب می توانید به منزلم تشریف بیاورید

    • کارمند

      بفرمائید چه کار مثبتی در جهت خدمت به مردم انجام شده است؟

    • بدون نام

      چقدر لباس سپاه زیباست.

    • بدون نام

      محس یا سبزه زار سیاه بازی بسه

    • بدون نام

      مرد فقط احمدی نژاد

      پاسخ ها

      • امید

        زنده باد احمدی نژادمردمی

      • صادق

        درود خدابرمردکاپشنی،واقعا توزیع زمان دکتراحمدی نژاد درست بود،الان،کالا یایارانه یه مستمری بگیریایه گروهبان،یاکارگرقطع میشه وطبق فرمول پرفسورنوبخت حتی اگرثابت بشه به اشتباه قطع شده ،دیگه قابل وصل نیست،اونوقت یه عده سرمایه داربی نیازبازم یارانشون سرجاست،بابااین کاراسوادخودشومیخوادکه ایناندارن!!!!!!!

    • بدون نام

      دنیا به احمدی نژاد
      فقط

    • جواد

      انسانهای خوب همیشه تنها میمانند..زنده باداحمدی نژادسردمدارمبارزه بافساد

    • بدون نام

      درود بر احمدی نژاد

    • بدون نام

      به عشق هرچه مرده ; احمدی بر میگرده (تا کور شود هر آن کس که نتوان دید)لطفابفرما بگو کجا را خراب کرده دست خواهشا از کلی گویی بردارید

    • بدون نام

      رنده باد مرد عدالت دکتر احمدی نژاد که خواریست در چشم دشمنانس و تحمل او را ندارند و همیشه خواب زندانی شدنش را می بینند که بگرو خواهند برود. حرف حق زدن همینه هزاران تهمت و افترا. احمدی نژاد عشق ملت است. به کوری چشم اونا احمدی نژاد در صدر باید باشد تا چشماشون در بیاید مخالفینش

    • بدون نام

      شما فکر میکنید احمدی نژاد مرد خدا مرد عمل تنهاس !!!!!
      راست میگید انتخابات بزارید کاندید بشه !!!!فقط همین بعد میبینید
      کی تنهاس بعد میبینید کیو مردم دوس دارن
      درود ب شرفت احمدی نژاد

      جانم فدای احمدی نژادو امثال او !!

    • جنوبی

      مرد فقط احمدی نژاد از خدا میخوام در تمام کارایی که در پیش داری موفق باشی . حیف تو که مجبوری با چه کسایی همنشین باشی . چون میدونم قلبت فقط برای مردم می تپه . و همین هم به زودی به همه ثابت میشه . ایشالله 1400

    • امین

      فقط متاسفم برای کشور عزیزم ...کشور عزیزم تو پولدارترین کشور دنیایی ولی با مردمانی فقیر ...

    • مردم

      کسانی باید جوابگوی این تورم وگرفتاری های پیش آمده باشند که احمدی نژاد خدمتگزار مردمی را رد صلاحیت کردند و روحانی اشرافی گر مثل خودشون رو تایید صلاحیت کردند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج